Dzisiaj jeszcze jedna ważna data, o której nie wspomniałam wcześniej.
Dziś swoją 63. rocznicę koronacji obchodzi Królowa Elżbieta II
Aby panowała jak najdłużej!
------Mirabelle
Przymrużyłam oczy, aby oswoić się z dziennym światłem. Jestem w pokoju Franciszka! Zerwałam się szybko, ale Kuzyn mnie przytrzymał, dając mi całusa na dzień dobry.
- Nie ma, gdzie się śpieszyć. Służba już pewnie odkryła, że nie ma cię w łóżku.
- Nie sądzisz, że się pośpieszyliśmy?
Spytałam, gdy całował kawałki mojego ciała i zatrzymał się na moim brzuchu. Pocałował go i przyglądnął przez chwile.
- Mam nadzieję, że jesteś w ciąży.
- Franciszku!
- No co? Chcę mieć z tobą dziecko, bo cię kocham. Ślub to tylko formalność.
- Ostatnim razem też tak mówiłam.
- Boisz się go?
- Już nie. - Odpowiedziałam zamykając usta Franciszka pocałunkiem, gdy ktoś zapukał do drzwi i szybko je otworzył. Na całe szczęście zdążyłam się schować pod pościelą.
- Widziałeś może Mirabelle? - Spytał Florian.
- Nie, nie dzisiaj. - odpowiedział Franciszek.
- Jak ją znajdziesz to powiedz, że ojciec chcę ją widzieć. Zresztą my też musimy porozmawiać. Ja już nie przeszkadzam.Franciszek pomógł mi się ubrać i doprowadzić do porządku.
- Idzie ci całkiem nieźle. - Stwierdziłam, gdy wiązał mój gorset. - Nie chcesz zostać moją dwórką?
- Mam dla ciebie lepszą propozycję.
Zapowiedział odwracając mnie do siebie.
- Tak? - Spytałam, na co ujął moją dłoń i uklęknął.
- Księżniczko Mirabelle zostaniesz moją żoną? Powiedz „tak", proszę.
- Tak — kiwnęłam głową ze wzruszeniem.Książę wstał i mocno pocałował.
- Ustalę wszystko z twoim ojcem.
- Pomogę — Zaoferowałam. - Masz przy sobie przyszłą Królową.Franciszek zobaczył czy nikt nie stoi przed drzwiami i nie kręci się w korytarzu. Gdy okazało się, że nikogo tam nie ma, wyszłam. Nie chcieliśmy, aby rozeszły się plotki szybciej niż tego chcieliśmy.
Szłam prosto, gdy za ściany wyskoczył mój brat.- Jak minęła pierwsza wspólna noc?
Spytał Florian z uśmiechem.
- Cicho bądź! Nie każdy musi wiedzieć!
- Jesteś pewna, że to ten jedyny?
Spytał, rzucając okiem, na mój pierścionek.
- Ufam mu. Wierzę, że będzie nam razem dobrze.
- Pytanie brzmi czy go kochasz?
- Słyszałam, że mnie szukałeś w każdym razie. - Ominęłam temat relacji mojej i przyszłego męża.
- Zniknęliście wczoraj nagle z Franciszkiem.
- Mamy dowód, ale...
- Ale?
- Książę Mustafa, nagle musiał się zapaść pod ziemię.
- Nie chcę znać szczegółów, póki nie mamy problemów z tego powodu.Oznajmił, na co usłyszeliśmy grające trąbki, które zwiastują przybycie królewskich gości. Spojrzeliśmy przez okno, a następnie na siebie.
CZYTASZ
Fille de France
Historical FictionMyślałam, że ja jako córka królewskiej pary mogę czuć się bezpieczna na królewskim dworze. Nie wiedziałam jednak jak bardzo się myliłam. Władza to potęga, która budzi zawiść wśród innych. 21.12.2016 r. #8 miejsce w kategorii historyczne 08.05.2017...