-Bir sorun olduğu icin tekrar paylaştım. Bazılarında görünmüyormuş sanırım, bildirim de gitmemiş-
Nezle olduğumu öğrenince bana bakmayı teklif edenlere teşekkürler. İyileştim sayılır, daha iyiyim artık 😊
Özgür'ün sırnaşmalarına karşın yelkenleri suya indirmedim ve gece tam da benim istediğim gibi geçti. Sarılıp uyuduk. Gerçek manasında. Özgür başlarda biraz mırın kırın etse de en son başını koynuma koymuş uyuyordu. Haliyle bir sorun yaşamadık. Sabah da kediciğin sevinç çığlıklarıyla uyandık.
''Teyze, Özgür günaydın!''
Yok, bu sıpa bana inat yapıyor. Ben uyansın istediğim zaman ne yaparsam yapayım uyanıp da yataktan çıkmıyor. Ne zaman ki biz Özgür'le uyusak her seferinde bizden önce kalkıp başımızda bitiyor. Bu nasıl bir uyku düzeni ben anlamadım.
''Günaydın kedicik, sakin ol. Biz senin kadar açılamadık henüz. Sen nasıl bu kadar hareketli olabiliyorsun?''
''Evet peri kızı ya, nereden geliyor sabah sabah bu enerji?''
Biz Özgür'le sorularımızı sıraladık ama küçük hanım hiç oralı olmadan kendi sorusunu sordu.
''Bana kardeş yaptınız mı?''
Normalde sabırla, onu kırmadan cevap vermeyi deneyen teyzesini bu soruyla delirten Duru'nun aldığı cevap ''Hıhı yaptık. Nereye koymuştuk Özgür, çekmecede mi?'' oldu. Tabi küçük hanım hemen surat astı.
''Ya teyze! Dalga geçme benimle. Kardeş istiyorum sadece ne var bunda?''
''İyi de Durucum bu ha deyince olacak bir şey değil dedim sana. Sadece birlikte uyuduk diye çocuğumuz olmaz hemen.''
Ben bu açıklamanın yeterli olduğunu düşünerek yerime yerleşmiştim ki Duru bir soru daha patlattı.
''Öyle mi? Nasıl olur peki?''
Al bakalım Defne. Hadi cevapla! Sen düşürdün çocuğun içine kurdu, soruyu da sen cevapla bakalım.
Of ya! Ne diye zorluyorsam. Çocuk neye inanıyorsa inansın işte. Bu yaşta zaten ne kadarını bilebilir ki? İlla eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyorum.''Şimdi... Öncelikle bir kadın ve bir erkek olması lazım Durucum,'' diye başladım. İşi kolaylamışım gibi Özgür'e dönüp ''Hadi sen devam et Özgür,'' diye bombayı kucağına bıraktım.
İyi mi yaptım kötü mü ona da emin olamıyorum. Bu Özgür'ün dilinin kemiği yok sonuçta. Şimdi çocuğa anlatacağım derken yanlış bir cümle kurar sonra ömrü billah travma yaşar kedicik.
''Peri kızı bence sen bizi deniyorsun. Sen de biliyorsun onun öyle olmadığını değil mi?''
Duru bir anda kızarıp kafasını salladı.
''Peki sen anlatabilir misin nasıl olduğunu?''
Duru bir bana bir Özgür'e baktıktan sonra kızaran yanakları ve normalin iki kat altında çıkan sesiyle ''Seks yaparlar,'' dedi.
''Evet doğru,'' diye devam etti Özgür. ''Biz teyzenle sadece uyuduk. Seks yapmadık. O yüzden bizim çocuğumuz olmayacak henüz. Ayrıca biz sana önce evlenmemiz gerektiğini de söylemiştik değil mi?''
Benim anlam vermeye çalışan bakışlarım altında Duru yine kafa salladı.
''O zaman sen de bizim üstümüze bu konuda daha fazla gelmiyorsun güzellik. Anlaştık mı?''
''Tamam Özgür, anlaştık.''
Sonra geldiği gibi koşarak çıktı Duru. ''Ben peri kızı elbisemi giyeceğim,'' diye de bağırdı giderken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anne Yarısı
قصص عامةBazı insanlar hayatlarını kendileri için yaşarlar bazıları ise sevdikleri için. Defne kesinlikle ikinci tip insanlardan, sevdikleri için yaşayanlardan yani. Özellikle Duru için... Ablasının vefatından sonra hem teyzelik hem annelik hatta bazen de ba...