Horny Bieber

12.8K 177 2
                                    

táto story je venovaná IBA pre nadržané Belieberky:DDD 

Nie som jeden z tých chalanov, ktorý myslia na učenie a na to ako najrýchlejšie získať jednotky pre svoj prospech. Ja som jeden z tých namyslených chalanov, ktorý v živote nemuseli pohnúť ani len prstom a aj tak mali všetko po čom túžili. Som proste dokonalosť sama o sebe . . .

Párty je v plnom prúde a ja ako tej najväčší idiot nemám dievča po svojom boku. Nedokázal som si vybrať spomedzi dokonalých dievčat, ktoré mali na sebe minisukne alebo čierne priliehavé šatôčky, ktoré aj tak nezakrývali v tejto moment to čo by mali. Pozrel som sa na svojho kamaráta, ktorého som mal medzi nohami a pochopil, že aj on by potreboval v tejto chvíli nejakú tú spoločnosť.

Opäť som si odpil z pohára, ktorý som si objednal ešte pred nedávnom a konečne si vybral dievča, ktoré pre dnešnú noc budem vlastniť iba ja sám. Mal som chuť zobrať ju do svojho náručia, stisnúť jej vyformované prsia a dokázať jej, že som v tej najlepšej forme akú môžem za svoj život vlastne dosiahnúť.

,,Hej mačiatko.." podišiel som k nej a chytil ju okolo pása. Na jej pohľade ale aj na tom ako sa pred niekoľkými krátkymi chvíľami zvýjala na parkete som pochopil, že má v krvi nejaký ten alkohol. No ale čo si môže človek viac priať?

Neznáme dievča, ktoré som si vytipoval vážne iba náhodne na sebe malo červené podpätky, ktoré mi doslova dávali najavo, že nebude tak ľahko dosiahnuteľný ciel a modročierne šaty, ktoré jej nesiahali ani po kolená.

,,nechcela by si si zatancovať?" svoj pohár, ktorý som ešte stále zvieral vo vlastných rukách som položil nejakému neznámemu chlapíkovi, ktorý sa snažil uchmatnúť si môj vytúžený ciel.

,, prečo nie.." zapriadla mi rovno do ucha a presunula sa spoločne so mnou na parket na ktorom boli ľudia až nepohodlne natlačený. Položil som si ju na svoju hrud ruku nasmeroval na jej dokonalo okrúhly zadok a čakal na jej perverzné reči o tom čo si to v tejto chvíli vlastne dovoľujem.

Nič, neznáme dievča nevydalo ani ten najtenší hlások čo ma prinútilo k tomu aby som vo svojej dokonalosti pokračoval ďalej. Netrvalo dlho a moje pery sa prisali na jej dokonalo vyzerajúci krk. So svojimi vlastnými perami som dokázal také neuveriteľné veci o ktorých sa môže niektorým ľudom iba snívať pri pozeraní porna vo svojej vlastnej kúpeľni. Nikdy som nemal za potreby si to urobiť sám alebo si nejakým spôsobom pomôcť k tomu aby sa moje túžby konečne naplnili. Vždy som mal pri ruke niekoho kto sa mi hodil okolo krku a dobrovoľné naskočil na mňa s úsmevom na tvári. Hoci bola pravda, že som vydržal niekedy hodiny a dievčatá som tým privádzal do extázy niekoľko krát nikdy som sa pri nich nedokázal uvoľniť stopercentne.

,,chcem ťa .. hneď.." pošepkala mi do ucha pričom sa ku mne otočila tak aby som jej videl do tváre. Moje oči sa rozžiarili a ja som v sebe pocítil pocit blaha a spokojnosti. Pozrel som sa na ňu a zahryzol si do spodnej pery. keďže tento klub a pomaly všetky hotely v tomto meste patrili našej rodine bolo jasné, že o miesto bolo vždy postarané. Chytil som ju z ruku a viedol von pričom som si nevšímal pohľady iných dievčat, ktoré by sa k nám určite s radosťou pridalo. Vedel som, že tento deň alebo skôr povedané táto noc bude niečo extra keďže už iba pri pohľade na ňu sa môj Jerry začal správať ako zmyslu zbavený.

obvinul som ju okolo jej štíhleho pása a viedol ju po ulici až k svojmu autu, ktoré som mal zaparkované neďaleko. nevedel som si vybrať pred odchodom medzi BMV, limuzínou alebo špičkovými autami, ktorými ma obdarovali moji vlastný rodičia tak som stavil na obyčajný štandard, ktorý pre niektorých ľudí znamená luxus. Miloval som drahé autá, motorky ale najviac som miloval pohľadné dievčatá s vyšportovanou postavou a s pohľadom, ktorým by vedeli doslova zabíjať.

,,ani nevieš ako ma vzrušuješ.." povedal som tak ticho ako sa len dalo a aj tak som vedel, že jej neušlo ani jedno slovo ktoré som povedal s toľkou túžbou a nadržanosťou. Pozrel som sa jej do očí a konečne naštartoval auto. Celú cestu až k hotelu som mal ruku položenú na jej stehne a postupne sa dostával vyššie a vyššie až po lem jej tmavých nohavičiek, ktoré len z ľahká zakrývali to čo v podstate odkrývať nemali.

Otvoril som dvere od auta a naznačil jej aby si vystúpila.

,,chceš ísť rovno na vec?" nemienil som sa zahadzovať s ponukami na večeru alebo na pohárik, kedže som vedel, že ona je dievča iba na jednu noc.

,,rovno do izby drobček.." po tých slovách som vážne nevedel čo tým chcela povedať. Otvoril som dvere do izby s číslom 69 a už na prahu som z nej vyzliekal všetko oblečenie.

,,Dorbček to určite nebude, keď sa na neho prisaješ..."

Horny BieberWhere stories live. Discover now