vraciam sa k písaniu :D
takže malinký začiatok . nebojte sa budu aj dlhšie časti lenže teraz som sa vážne ponáhľala kvoli svojej babke -.-
Po niekoľkých dňoch márneho snaženia sa upútať jej pozornosť som bol vážne nesvoj.
Nevedel som ako ju mám prinútiť aby sa na mňa pozrela, nevedel som ako ju mám prinútiť k tomu aby som ju donútiť konečne sa na mňa usmiať a povedať tie jednoduché slová. Slová, ktoré by mi koenčne dali šancu na úspech. Jendoduché slová ako napríklad:
Pod sem chcem ťa v sebe.
Prečo sa na mňa nemohla pozrieť aspoň jeden krát a pohľadom mi naznačiť čo vlastne cíti?
Posadil som sa na svoje typické miesto vedľa prsnatej blondínky, ktorá bola až nesmierne atraktívna a pripravoval sa na začínajúcu hodinu, ktorá by mala byť otravná ako stále. Nenávidel som matematiku s odpornou starou ropuchou, ktorá nás dokopy aj tak nikdy nič dokázať nenaučila.
Načo mi vlastne bude matematika v živote? ak by som sa stal holičom určite by som svojim zákazníkom na hlave počítal pytagorovu vetu alebo obsah kruhu.
,,Posadte sa . . " pozrel som sa pred seba a pochopil som, že namiesto odpornej profesorky bez akéhokoľvek zmyslu pre humor predo mnou stála naša dokonalá triedna profesorka.
Bolo divné každú noc o nej snívať, snívať o tom ako ju držím vo svojom náručí a vychutnávam si teplo jej dokonalého tela. Dokonalého tela , ktoré si určite každý deň krásne vypracúvala hodinami v telocvični.
,,Pani profesorka McCannová nemohla doraziť kvôli svojhmu zdravotnému stavu takže túto hodinu vám suplujem ja. Robte si čo chcete no hlavne ma nechajte robiť si svoju prácu" pohľadom prešla po celej triede a zastavila sa až pri mne. To ma vážne milo prekvapilo.
Oblízla si spodnú peru pohľadom prešla po mojej tvári a opäť sa venovala svojej práci.
,,Justin? chceš s niečím pomôcť?" pozrel som sa na svoju spolusediacu, ktorá už mala svoje tenké ručičky pod svojou blúzkou a pochopil som čo v tejto chvíli má vlastne na mysli. Pozrel som sa pred seba a videl som ako sa moji spolužiaci rozprávajú o niečom čo vážne nedávalo zmysel.
Momentálne sa zhovárali o najnovšiej hre ktorú objavili na internete, hre ktorá pre nich bola dosť logická a dosť inteligentná. No povedzme si pravdu nie je lepšie venovať sa dievčaťu ako nejakej primitívnej hre pri ktorej si nemôžeš dobre vyhoniť?
,,Och bože Bieber , vieš , že ťa milujem?" pozrela sa na mňa nadmieru vyvinutá blondínka pri tom ako som jej jemne prstami zachádzal do jaskynky.
,,Zlatko musíš sa postaviť do radu . . . "
YOU ARE READING
Horny Bieber
Fanfictionstory , ktorá sa odlišuje od iných malou drobnosťou . Táto story bude plná sexu , nadávok a hlavne Justina .