34 časť

1.7K 34 2
                                    

Nie je dlhá časť pretože dnes som napísala už CELA CISLO 69 – PROLOG

               NEVER BACK DOWN. Prosím prečítajte si .

pamätáte ešte na to , kedy som pridávala časti ledva raz za týždeň?:D niekedy ste čakali aj koľko mesiac?:D dúfam , že to sa už opakovať nebude . A to iba kvôli vašim dokonalým komentíkom <3

Z pohľadu Justina:

Druhý týždeň prešiel a ja som bol stále nervoznejší a nervoznejší . Nemohol som sa sústrediť na učenie ani na priateľov , ktorý si na mojom správaní všimli podozrivé veci .

,,Hej Bieber“ ozval sa Scott po tom ako som sa na neho zamrazil a odhryzol si zo svojho jablka .

,,Boha čo chceš . .“ vidiel som ako sa ku mne posadil a prešiel si prstami po vlasoch .

,,Chcel som sa spýtať na tu matiku . .“ no jasné , nič iné ho v tejto chvíli nevie napadnúť iba tá pojebaná matika?

Pozrel som sa na neho vražedným pohľadom , pohľadom ktorým by sa dalo možno aj zabíjať a precedil pomedzi zuby .

,,Daj mi kurva pokoj s matikou školou a zo všetkým . .“ zavrčal som tak aby to počuli všetci a kopol do koša , ktorý bol pri mne najbližšie .

,,čo ťa žerie? Prečo si kurva taký nasratý?“ nemal som čas sa s ním vybavovať . Pozrel som sa na neho a hodil mu priamo do tváre zvyšky svojho jablka .

,,Maj sa . .“

Nezostávalomi nič iné iba sa vrátiť na miesto kde to vlastne všetko začalo . prechádzal som niekoľkými ulicami a rozmýšľal koľkým ženám som za posledné dni musel povedať rázne NIE .

Jednej blondíne , ktorá potrebovala pomôcť s autom .

Brunetke v posilovni ktorá si nevedela dať závažie .

Brunetke so štíhlou postavou ktorej spadli knihy náhodou priamo predo mnou .

Červenovláske ktorá sa preťahovala práve pred mojimi očami a hlavne pred Jerrym .

Blondíne s dosť slušnou postavou , ktorá potrebovala zviesť .

Musel som sa na nich pozrieť a povedať si , že mi nestoja za to aby som prišiel o svoj vlastný byt .

Posadil som sa na svoju obľúbenú stoličku nalial do seba panáka na ex a pozrel sa sklamane na Matta , ktorý bol jediný čo ma chápal . Možno z časti . .

,,Ale no ták prosím . . .odvolajme to“ povedal som sklamane a čakal kedy sa konečne zlomí .

,,Nie . . .“ rozosmial sa a venoval sa svojím verným opileckým parťákom , ktorý mu dávali dosť slušné prepitné .

Pohár ktorý som stále držal v rukách som hodil o zem a stoličku odkopol tak daleko ako sa len dalo .

,,Kurva ja to nevydžím!“ 

Horny BieberWhere stories live. Discover now