24 časť

2.2K 38 12
                                    

Strašne sa mi páčilo ako ste si doslova vyliali svoje srdcia . A som rada , že ste ma neodsúdili a neprestali čítať príbeh iba kvôli tomu , že nie som belieberka . No ale priznám sa story s justinom sa mi píšu veľmi dobre . Chcela by som možno začať ešte jednu no možno nie takú uchylnú :DD (nebojte sa takých by ešte bolo habadej!) mali by ste záujem aj o obyčajnú? Ak áno ako by sa mal správať Justin? Nejako mi to opíšte prosím ale viac ako 1 slovom .

Z pohľadu Justina

Mať vlastného súrodenca nebolo až také zlé ako som si to možno na prvý pohľad predstavoval . Už ako malé dieťa som túžil po tom aby som mal brata . Niekomu komu by som mohol povedať čokošvek a spoliehať sa , že on je ten ktorý to nikomu nepovie . No je to práve on kto mi v mojom živote chýbal? Kráčali sme ulicou mlčky a dívali sa na každý zadok dievčaťa , ktoré okolo nás prešlo ladnou chôdzou .

,,To je kosť . .“ povedal Jaxon po tom ako okolo nás prešla tmavovláska s vyšportovanou postavou a dokonalými prsiami , ktoré by som chcel držať vo svojich rukách a už nikdy nepustiť . Zvažoval som tú možnosť , jednoducho sa za nou rozbehnúť a povedať jej , že si chcem s ňou zašukať no na druhej strane mal som kopec dievčať vo svojom tajnom zozname ktoré by pre mňa urobili aj nemožné .

,,Môžem sa ťa neičo opýtať?ô zastavil sa Jaxon pričom sa mi zadíval priamo do očí .

Až v tejto chvíli som videl ako sa podobal na nášho otca . Jeho črty tváre , ktoré som zretelne spozoroval sa nedali prehliadnúť . Možno som si na nejaký ten moment myslel , že tento chalan si zo mňa strieľa alebo je to nejaký smiešny žart zo strany mojich priateľov no podoba sa predsa len tak zahrať nedá . Nemôžete si povedať . Hééj budem sa pdoobať na tamtého chlapíka , lusknete prstami a vaša tvár sa zdeformuje podľa vaších predstáv túžob alebo snov . Nefungovalo to , no aspoň v mojom živote nie .

,,chcel som sa opýtať na tvoju mamu“ posadili sme sa do najbližšej kaviarne kedže bary o takomto čase nemali bohvie akú obsluhu a začali sa zhovárať .

,,Moja mama? To je ťažký oriešok“ zasmial som sa a predstavoval si ich prvé stretnutie . Vykopla ho ona sama alebo si na to zavolala pomoc? Zasmial som sa a snažil sa zahnať tie myšlienky .

,,Možno keby ťa spoznala bola by milšia . No predstav si aké to pre ňu musí byť .“ pomrvil som sa na stoličke a pokračoval .

,,otvoriť dvere a pred sebou vidieť chalana ktorý ma viditelné črty Biebera .“ zasmiali sme sa na tom spoločne , objednali si nejakú kávu ktorá nás aj tak nezaujímala a zhovárali sa . Snažil som sa ho spoznať , chcel som totiť vedieť o ňom niečo viac .

Z pohľadu Allison:

Zatvárila som sa nepríčetne . Vedela som , že deň bez jeho tkavaného zvádzania alebo skôr povedané chabého pokusu zabaviť ma a dostať sa mi do nohavičiek čo sa mu minulú noc zjavne podarilo pre mňa bude znamenať dosť dlhý čas . Nevedela som sa sústrediť na vlastnú prácu . žiaci , u ktorých som mala momentálne hodinu sa zabávali a tvárili sa ako keby som v triede vôbec nebola .

,,Môžete si robiť čo len chcete“ pousmiala som sa , zobrala si svoje veci a odišla . Bolo mi jedno či z toho budem mať problémy alebo nie , na druhej strane milovala som výzvy . prechádzala som cchodbou a dúfala , že sa tam objaví , že sa predo mnou zjaví vo svojích obnosených nohaviciach s úsmevom na tvári a s veľkou hrčou medzi nohami .

,,Hej madam“ ozval sa hlas mladého poštára , ktorý sa objavil v ten správny čas . Pozrela som sa na neho zvodným pohľadom pristúpila o čosi bližšie a pozrela sa do jeho zelených očí . Nezaujímalo ma koľko mal rokov či bol ešte stále pod zákonom alebo či mal momentálne nejakú známosť . potrebovala som iba rozptýlenie . Pozrela som sa na neho žmurkla jedným okom chytila za uniformu a pošepkala do ucha .

,,vždy ma vzrušovali muži v uniforme“ zasmiala som sa a viedla ho do triedy v ktorej sa nikto nenachádzal . Milovala som výzvy , dvere som preto nechala do korán otvorené . Prešla som prstami po jeho oblečení a rukou zašla do jeho rozkroku . nemal ho najväčší no v tejto chvíli mi postačil . Prešla som perami po jeho penise a snažila sa ho trocha navnadiť .

,,Ja . . .ja to nechcem“ povedal tichým hlasom .

,,čože?" pozrela som sa na neho zmetene .

,,ty ma vážne nechceš?" zasmiala som sa , postavila sa na nohy a pobavene sa dívala na jeho pohľad . V tom momente som zo seba zhodila svoje oblečenie a taktiež zábrany .

,,No ja som sa ťa nepýtala či ma chceš alebo nie" pousmiala som sa , jeho nástroj ktorý bol už takmer funkčný som si ho zaviedla na to správne miesto . Konečne som sa cítila šťastná , konečne som sa cítila plná života .

Prirážala som ako o život , ako o závod .  

Horny BieberWhere stories live. Discover now