33 časť

1.7K 36 5
                                    

Lásky máte radi horny bieber? Tak si prečítaje CELA CISLO 69 na mojom profile :DD

No a k časti :

Z pohľadu Justina: zobudil som sa na ulici a z hlboka sa nadýchol .

Čo to kurva je . . Povedal som postavil sa a vzal si svoje veci v nádeji , že všetko ostalo na svojom vlastnom mieste .

,,Ale kde ideš?“ povedal nejaký smradľavý bezdomovec , ktorý sa na mňa pozeral milým pohľadom . Nemohol som dývhať , toto miesto zapáchalo . Bolo to otrasné . 

,,kurva neozývaj sa ku mne" povedal som poemdzi zuby a vkročil do baru , ktorý mi bol doslova domovom . 

Kedže som nevidela Matta okamžite som si vydýchol , nechcel som mu hovoriť o tom , že aké je to ťažké vydržať a jednoducho nepodľahnúť . 

,,Ahoj zlatíčko" povedala Marcela po tom ako ma videla posadiť sa na svoju obľúbenú stoličku . Marcela nebola najchutčia no jej postava sa mi páčila čím dalej tým viac . jej široké boky , stehná a hlavne neodolateľná tvár na mňa neustále kričali . 

pod ku mne zober si ma a láskaj! 

Láskaj? vážne Bieber? zasmial som sa spoločne so svojim vnútorným hlasom a vhodil do seba prvého panáka . Bolo mi jedno , že som mal nehoráznu opicu potreboval som menšie povzbudenie pred tým ako pôjdem do školy plnej zdochliakov . 

,,Ako vidím tá tvoja stávka" pozrel som sa na ňu prekvapene a prevrátil očami . 

,,No jasné pochválil sa čo? ale ja to vydržím kurva" vybral som zo zadného vrecka bankovku položil ju na stôl a rozhodol sa ísť domov . 

(kurva zasa mi vypadol net -.- :DD no nič to ma iba nakopne do písania!)

,,Bieber sám vieš , že to je blbosť“ zasmiala sa a spoločne s ňou aj všetci opilci ktorý chľastali tak ako ja už od rána .

,,Pojebte sa!“ vyšiel som z baru a prechádzal sa po ulici . Mal som chuť ošukať všetko čo by mi v tejto chvíli prišlo pod ruku . Mal som chuť zobrať niekoho a ošukať ho tak , že by sa nespamätal ani do budúceho rána .

Po týždni:

Sedím v lavici a rozmýšľam nad svojím životom . už celý jeden týždeň som nevidel ženské telo , nehladkal som ho a nebozkával . Po tom ako som si posledný krát zašukal s našou triednou profesorkou sa na mňa stále divne pozerala . nebolo to prijemné no na druhej strane ma to rajcovalo .

,,Bieber? Podte sem“ povedala po tom ako som sa pozrel von oknom a pozoroval prírodu okolo seba .

Postavil som sa zo stoličky , napravil si nohavice tak aby som ich mal aspoň na pol zadku a vybral sa priamo ku katedre .

,,tu máš“ povedala s úsmevom na tvári a dala mi do rúk malý lístok . Opäť som sa posadil na svoje miesto , pozrel sa vôkol seba a uistil sa , že to budem vidieť iba ja sám . Bolo tam úhľadým písmom napísané .

Ty a ja dnes po škole . Chcem ťa Bieber , chcem opäť cítiť tú tvoju slávu vo mne . Ak súhlasíš pokývni hlavou .

Text , ktorý som si prečítal niekoľko krát vo mne vyvolal spomienky . To ako som do nej zbesilo prirážal , to ako som sa ja urobil a ona nie. Všetko sme si to mohli zopakovať . Pozrel som sa na ňu pousmial sa a . . .

Ééjha:D tak čo?:D áno či nie?:D 

Horny BieberTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon