1O časť. - ,,pondelkové ráno . . "

3.6K 88 3
                                    

hmm 3O vote ? :D

čo keby ste na tejto dali 35?! dáme to? :D

Pozrel som sa na hodinky a pochopil, že prídem neskoro. Vedľa seba som už nevidel ležať Amandu a pomyslel si, že asi nie je taká zlá ako som si možno niekedy myslel. 

Nikdy nemala na mňa otázky ohľadom nášho takzvaného vzťahu alebo na moje hobby, ktoré sa niekedy nedali popísať obyčajnými slovami. 

Do tašky, ktorú som mal bezohľadne pohodenú pri nočnom stolíku som si nahádzal všetky učebnice a konečne sa rozhodol vstať. Zobral som si čisté oblečenie o ktorom som si myslel, že bude v podstate vhodné na dnešný deň a prešiel niekoľko krátkych krokov k sprche, ktorú som miloval. 

Už niekoľko rokov som žil sám a mojím rodičom to vôbec nevadilo. Mali svoj život, ktorý bol zameraný na rôzne iné záležitosti, ktoré sa netýkali mňa a ja som sa sústredil iba na svoju podstatnú činnosť a to je jednoducho SEX . 

S mojimi rodičmi sme si občas zavovali, povedali si tie základné frázy ako sú napríklad:

Ako sa máš?

čo bolo v škole?

kedy sa uvidíme?

Nemáš priateľku?

ako sa vám vedie v kšeftoch?

A tým to u nás všetko zhaslo. 

Nikdy sme sa nestarali o to či sa máme skutočne dobre alebo čo nás v danej chvíli trápi. Hoci som mal na začiatku, vo svojom detstve so svojimi príkladovi vzťah no všetko sa to zmenilo, ked sa moji rodičia začali starať o svoju prácu a ja som postupne dochádzal do fázy s názvom puberta. 

Pri myšlienke na svojich rodičov som zabudol na čas a to znamenalo to, že na sprchu som v tejto chvíli nemal žiaden nárok. Strhol som zo seba špinavé veci a behom niekoľkých sekúnd ho nahradil čistými. 

Pozrel som sa na svoj odraz v zrkadle a povedal. 

,,Bože, môžem ja za to, že som krásny?" zasmial som sa na plné hrdlo, vzal si do rúk kľúče od bytu a zatvoril za sebou dvere. 

Jedinou výhodou toho, že moji rodičia bývajú na opačnej strane zemegule je to, že sa ma nesnažia prevychovať na slušného chalana, ktorý by mal chodiť domov ešte pred polnocou. 

Nastúpil som do svojho nobl auta, pustil si v rádiu obľúbenú pesničku, ktorá v sebe mala svoje spomienky a zamyslel sa. Akým spôsbom by som mal zbaliť niekoho kto je odo mňa starší?

,,Bieber! sakra..!" počul som hlas svojho kamaráta, ktorý sa na mňa pozrel vražedným poľhadom. 

Zaparkoval som auta, posledný krát sa na seba pozrel v zrkadle a zasmial sa. Miloval som tie rána, ktoré mi nikdy nič neprinášali. Pondelňajšie rána, ktoré nikdy nemali konca. 

,,Pomaly si ma zrazil . . ." zasmial sa Lukas po tom ako som vystúpil a nasadil si na tvár slnečné okuliare. 

,,No ved ako hovoríš, pomaly. . ."

Krátka časť! :D 

Ale tak aspoň niečo :*

Horny BieberWhere stories live. Discover now