zobrl som si svoje kufre a hodil ich na opačnú stranu miestnosti . Boli kurvensky ťažké , keby som ich nemusel nosiť celé kilometre od svojho domu . . Dobre tak pár metrov od svojho auta určite by to bolo o čosi ľahšie .
už od začiatku sa mi na tomto mieste niečo nepozdávalo , možno to bolo to , že na druhej strane miestosti boli namiesto holých žien s dokonalým telom ako som si to predstavoval u svojho nového spolubývajúceho plagáty nagélovaných chalanov , ktorý na sebe mali nejaké tie farbné flitre ako to mali buzíci . Postavil som sa z postele a prešiel k miestu , ktoré bolo pre mňa neznáme .
,,čo to kurva . . " otvoril som nejaký ten šuflík a zobral do rúk čierne čipkované nohavičky .
,,Hmmm . ." zasmial som sa a našiel k nim aj čiernu podprenku , ktorá nebola najhoršia .
,,chceš vedieť kde som to kúpila alebo čo?" zasmialo sa dievča , ked otvorilo dvere a videlo ma so svojim spodným prádlom v mojích rukách . Prevrátil som očami , odhodil ich do šuflíka a pozrel sa na ňu.
Jej ohnivočervené vlasy a tetovanie na hrudníku mi dávalo riadne zabrať . Musel som sa z hlboka nadýchnuť , zatvoriť oči a opäť ich otvoriť .
,,čo tu ty robíš? prepáč ale bali dievčatá som mal v pláne až po tom ako si vyhoním vojho nadržaného vtáka" zasmial som sa a posadl sa na svoju posteľ . Nebola pohodlná , no popravde nevadilo mi to .
,,vážne? myslíš si že na toto" prešla sa po izbe a snažila sa napodobni moju chôdzu .
,,myslíš si , že na toto nekoho zbalíš?" vysmiala sa mi priamo do tváre . Zobrala si nejaké tie učebnice a opäť odišla z miestnosti tak rýchlo ako aj na začiatku prišla .
Prevrátil som očami a povedal .
,,kurva jedna" postavil som sa a rozhodol sa nájsť nášho retardovaného riaditeľa , ktorý nevedel ani vysloviť normálne meno bez toho aby sa aspoň raz nepomýlil alebo nezakoktal .
Zaklopal som na jeho dvere a bez opýtania jednoducho vsúpil . Videl som ho pracovať na svojom počítači , bolo mi úplne jasné , že tam pozerá porno a honí si svoju dáždovku pod stolom .
,,Pán Bieben?" ked som počul ako ma oslovil , musel som sa premáhať k tomu aby som a nejho nejako slovne nezaútočil .
,,nie Bieben , Brieber ani Beiber som Bieber dofrasa" posadil som sa na stoličku tak aby som mu videl do očí .
,,ale teraz k veci . čo má znamennať to , že v mojej izbe za ktorú si priplácam nemalé peniaze je aj nejaká chudera , ktorá má medzi bieliznou len pár unikátnych kúskov?" čakal som na jeho odpoved .
,,viete , m-my nemali sme na výber . Museli sme vás spojiť pretože dalšie miesto sa už nenašlo" pozrel sa na mňa ospravedlňujúco .
,,dalšie miesto sa nenašlo? dobre!" posstavil som sa zo stoličky a prevrátil očami .
,,je mi jedno či tam bude alebo nie , svojho vtáka si budem hoc aj honiť pred jej očami"
tak a je to tu! dúfam , že táto seria savám bude páčiť aspoň z polovice tak ako 1 :))
LASKY EšTE JEDNA VEC! http://ask.fm/Bieber_FF MOJ ASK PROSíM OTAZKYYYY :3
YOU ARE READING
Horny Bieber
Fanfictionstory , ktorá sa odlišuje od iných malou drobnosťou . Táto story bude plná sexu , nadávok a hlavne Justina .