6 časť. - ,,New teacher . . ."

4.4K 95 10
                                    

Joj uchylátors:DDD komentujte story aby som vedela či má zmysel pokračovať alebo nie :D

Zobudil som sa na nepríjemné zvonenie svojho vlastného budíka. Pozrel som sa vedľa seba a uvedomil si, že neznáme dievča u mňa bolo cez celú noc. Postavil som sa z postele, prešiel si prstami po vlasoch a cítil sa priam dokonalo.

Po tých neskrotných nociach plných sexu a vášne som si vôbec nepredstavoval, že pondelkové ráno bude až také, krásne. 

Pozrel som sa von oknom a pochopil som, že počasie je tento krát na mojej strane čo mi náramne vyhovovalo. 

Zobral som si do rúk svoje veci, ktoré som mal tuším najčistejšie a obliekol sa. Keďže moje pravidlo je, že každé dievča s ktorým sa stretnem iba kvôli jednej noci u mňa ani neraňajkuje musel som začať konať. 

Vrátil som sa do svojej izby, kde ešte stále sladko spala Chiara s pootvorenými nohami, ktoré mi naskytli dokonalý pohľad na jej prirodzenie. 

Chcel som sa k nej vrátiť urobiť ju ešte zopár krát za sebou no prvý deň v škole som nemohol meškať. Pozrel som sa na jej dokonalé mladé telo a zahryzol si do spodnej pery. 

,,Vstávaj . . .” povedal som trocha odmeraným hlasom a čakal na jej reakciu. 

Chiara pootvorila oči, natiahla sa tak ako som to mal vo zvyku každé ráno aj ja a pozrela sa na mňa lišiackym pohľadom. 

,,Na to ani nemysli. Jednoducho sa zbaľ a vypadni” pousmial som sa zobral si svoj mobil do rúk a snažil sa ignorovať jej pripomienky alebo skôr hrubé nadávky, ktoré smerovali na moju adresu. 

Ked som bol už pripravený opäť sa vrátiť do ústavu, ktorý sa nazýval aj školou nasadol som do svojho miláčika a rozhodol sa pre dnešok prísť do školy ako pánko. Ano, nemohol som sa voziť normálnym autobusom a počúvať tie primitívne reči dievčat o tom aké šminky im kúpila ich vlastná mama alebo klebety o tom kto koho v škole pretiahol. Ved predsa každý vie, že ja som ten, ktorý na škole drží rekord. 

Auto som zaparkoval na svojom obvyklom mieste a pozrel sa na svojich spolužiakov, ktorý ma prišli patrične privítať. 

,,pozri mne sa, Bieberovi sa uráčilo dôjsť aj do školy?” zasmial sa jeden z chalanov, ktorý sa ku mne naklonil a dal mi ako prvý náš rituálny pozdrav. 

,,Ale Mike nezávid mi, že ja mám výdrž niekoľko dní s niekoľkými ženami naraz na rozdiel od teba čo nevydržíš v kuse ani tri sekundy..” po tej hláške čo som povedal pomaly na celé parkovisko na naša skupina rozosmiala a ja som sa ospravedlňujúcim pohľadom pozrel na Mikea, ktorý sa zahanbene pozeral do zeme. 

Na tejto škole nebolo nikoho kto by sa mi dokázal rovnať, nikoho koho by som nedokázal dostať do postele. 

,,Inak videli ste našu novú profesorku? Je to proste kus!” začali sa chalani rozprávať medzi sebou a ja som stále nechápal o kom to vlastne hovoria. Pozrel som sa im do očí striedavo a vyžadoval sa jasnej odpovede.

,,Bože Bieber, na našej škole prijali novú profesorku v tých najlepších rokoch. Jej telo by si mohol porovnávať s telami niektorých dievčat na tejto škole.. No ved pozri sa…” zasmiali sa chlapci a s otvorenými ústami sa dívali na profesorku, ktorá na sebe mala úzke červené šaty, ktoré jej dokonalo obrysovali formovanú postavu. 

,,no super..” povedal som , ked som pochopil o koho sa to v skutočnosti jedná. 

Nová profesorka, ktorá nám bola pridelená ako nová triedna učiteľka bola vlastne tá žena z baru, ktorú som chcel pretiahnuť na mieste. 

Horny BieberWhere stories live. Discover now