4o časť

1.7K 39 6
                                    

Zaspávam :D viečka sa mi oné dávaju dole a to som sa ešte neučila:D lebo vaša milá :D nie nechcem hovoriť svoje meno odhaliť identitu a doživotne sa za toto hanbiť:DDD no čo neučila som sa tak ako by som možno mala a čo .

Ale k časti

Časť venovaná  -- @

MattIvett

Ňah nezabudla som !

Z pohľadu Justina:

Chytil som ju za boky a nadvihol . nečakal som na jej odpoved , proste som chcel cítiť svojho vtáka v jej dokonalom vnútri . Pozrel som sa na ňu žiadnúcim pohľadom . Nechcel som to tak nasilu ako to bolo minule , chcel som iba klasiku .

,,Bieber chceš stihnúť školu? Tak si predohru nechaj na budúce“ zasmiala sa , vyhrnula si šaty tak vysoko aby som sa nemusel unúvať a pousmiala sa .

,,Pohni Bieber čas letí“ pozrel som sa na ňu a na nič nečakal . Kedže môj vták už stojí pri pohľade na jej telo nemal som problém ísť bez predohry . Naslinil som si ho a okamžite ho do nej strčil . Nebolo to najľahšie kedže ešte nebola celkom pripravená no jej vzdychy a mierna bolesť v očiach mi dávala odvahu k dalším krokom .

,,All? Chcem ťa mať od zadu“ zasmial som sa a zahryzol si do spodnej pery . Miloval som to teplo ktoré som cítil po každom jednom príraze . Miloval som ako vzdychala a kričala na celý byt moje meno . Bola taká sexy .

,,Zabudni . . „ zavrčala pričom sa ma snažila ukusiť do krku .

,,zlatko Bieber si nepýta povolenie“ pozrel som sa na ňu , vytiahol ho z nej a otočil ju tak aby sa nemohla hýbať . jej ruky som jej prekrížil nad hlavou a celým svojím telom sa na ňu prilepil tak aby sa nemohla pohnúť ani o jediný milimeter .

,,Bieber nerob si srandu“ povedala pričom doslova prosila aby som neurobil to čo oso mňa očakávala . No ja som bol v tranze , ked som videl jej dokonalý zadol pred mojím vtákom nedokázal som sa ovládnuť . Okamžite som ho do nej zastrčil a prirážal tak silno ako som len mohol .

Bolelo ju to no mne to bolo v tejto chvíli vážne jedno , jediná vec na ktorej mi záležalo bolo to aby som si krásne a hlavne kvalitne zašukal .

Po tom ako som pocítil , že jej telom lomcuje orgazmus som ho z nej vybral a vystriekal sa jej priamo do vagíny .

,,Zlatko to bolo krásne ale teraz už poďme“ povedal som pobozkal ju na pery tak sladko ako som to len vedel a pousmial sa .

Videl som ako predo mnou kráča , ako preplieta jednu nohu cez druhú a snaží sa ich držať čo najbližšie pri sebe .

Posadil som sa do auta , sledoval ako naštartovala a pousmiala sa .

,,Tak ďakujem , že teraz nemôžem ani chodiť . Som zvedavá čo poviem dnes večer Jaxonovi , keď si bude chcieť tiež užiť“ pozrel som sa na ňu a videl ako si nerovnomerne upravuje šaty , ktoré mala vykasané na stehnách .

,,Zlatko prečo to robíš , ja som ešte neskončil“ prešiel som rukou po jej stehne a sledoval ako nemotorne šoféruje auto . Sledoval som ako sa nedokázala sústrediť .

ňah ako som povedala časti budú krátke no často :D šak toto je už 2 za dnešný deň :DD kratučké ale podľa mňa potešili no nie? 

raz som písala , že chcem aby táto story mala 69.OOO reads a 69 častí :DD no ale to by znamenalo , že už iba 29 častí by bolo . Inak baví vás to hoci tam nie je romantika? :)) ved táto story je o niečom inom ;))*

Horny BieberWhere stories live. Discover now