z pohľadu Justina:
Videl som ako si to rozdávajú , och ako veľmi som sa chcel k ním pridať a poriadne ich vymrdať zo všetkých strán . No čo som robil? jednoducho som sa na nich pozeral . Po tom ako som videl ako moja spolubývajúca vyhodila dievča von z izby ktorá si zahanbene skrývala svoje telo v priesvitnej blúzke zasmial som sa .
,,huhm dobrý spôsob ako prísť o priateľov vážne" žmurkol som na nu a venoval sa svojím veciam na mobile . Nebolo to nič iné ako porno ktoré som už videl niekoľko krát . Ale mne to nevadilo , mohol som ho pozerať aj stokrát a stále by som sa pri nom vedel dokonalo urobiť .
,,Bieber prečo tu sedíš nad nejakou debilinou namiesto toho aby si utiekol von a našiel si nejaké blbé dievča ktoré by si mohol iba pojebať a odjebať?" zasmiala sa pričom sa ku mne posadila a pozrela sa čo vlastne pozerám .
Ako naschvál v tejto chvíli sa mi postavil čo si automaticky všimla aj ona , nevadilo mi to kedže to bolo u mna bežné . Pozrel som sa jej do očí a vrhol sa na nu , doslova som ju privalil svojím telom a donútil ju k tomu aby sa nehýbala . Svoj mobil som odložil niekde na bok , nepočul som pád takže som sa nebál , a jej ruky jej skrýžil nad hlavou . priblížil som sa k jej tvári na ktorej sa rysovalo pohoršenie . Vedel som , že sa jej páči iné pohlavie ale prečo to neskúsiť?
Svoje pery som priblížil k tým jej a prešiel jazykom po vrchnej . Vychutnával som si ten pocit , kedže som miloval cítiť nadvládu nad danou osobou . Cítil som ako sa snažila vzdorovať , ale pomohlo jej to? určite nie .
Svoje telo som natlačil na to jej , cítil som ako sa môj penis čím dalej tým viac zvädšoval a tlačil na jej podbruško . Svoju voľnú ruku som položil na jej prsia a snažil sa prísť na to či sa jej to páči alebo nie .
No v tej chvíli ked som svojou rukou stlačil jej prsník urobila niečo čo som vážne nečakal .
takže niečo ako informačka na koniec . Ak vás to nebaví môžte prekročiť .
Viem , že tento príbeh som dlho nepísala ,viem že som zlý človek a neiem ešte čo . Huhm sami viete že tento príbeh má už nejaký tn rok :D a nechcem aby sa táto seria začala ako 1 seria kde som stratila všetkých čitateľov kvoli tomu , že som nepridávala časti často ale iba raz za mesiac . No takže na začiatok :D boli sme na Kožazi kde chodia iba 3 u nás , boli sme v Litmanovej :D a dajme tomu že to dobre dopadlo . Prosím pomôžte mi s tým že mi ukážete že ešte stále sledujete túto blbosť v ktorej nechcem skončiť .
YOU ARE READING
Horny Bieber
Fanfictionstory , ktorá sa odlišuje od iných malou drobnosťou . Táto story bude plná sexu , nadávok a hlavne Justina .