Ked som sa vrátil do svojej izby to pometené dievča ktoré malo byť mojou spolubývajúcou už dávno bolo preč .
To bola jediná možnosť kedy som sa mohol presvedčiť kto to vlastne je . Zasmial som sa a priblížil sa k jej veciam , ktoré mala vystavené ako keby volali na mna aby som si ich dokonalo prehliadol .
Do rúk som si vzal niekoľko jej zošitov v nádeji , že to bude jej deník . No mýlil som sa , bolo to iba pár blokov ktoré mala do predu pripravené na vyučovanie ktoré sa mimochodom malo začať už dnes o niekoľko minút .
Oblečenie , ktoré vyzeralo vážne sexy, hlavne tie tangá a čipkované podprienky som dal na ich pôvodné miesto .
Zobral som si nejaké to pero ktoré bolo jasné iba na písanie a papier pre prípad , že by som dostal chuť na svojej prednáške niečo načarbať . Bolo jasné , že som sa nikdy nedokázal sústrediť na nudné vyučovanie ktoré ma nikdy nebavilo a toto miesto určite nebude výnimkou .
Mobil , ktorý v mojom vrecku nemohol chýbať som si strážil ako oko v hlave . Nikto predsa nemôže vidieť šetky tie domovské stránky ktoré sú preplnené samým pornom . No čo ved aj ja som iba človek .Nevedel som do akej miestnosti mám ísť , tak som vošiel hned do prvej aká ma napadla .
Vkročil som dnu a posadil sa na miesto . Jediné miesto bolo pri tučnom chlapíkovi , ktorý si upravoval v zrkadle svoje mastné vlasy z ktorých by sa dal použiť olej do fritézy na výrobu hranoliek .
,,Ah-ahoj" povedal koktavo . Pozrel som sa na neho a snažil sa aspoň na moment usmiať .
,,huhm Ahoj ?" pozrel som sa okolo seba a videl nejaké tie dievčatá ktoré po mne nenápadne pokukovali jedným očkom .
,,ja ja-ja som Aurel (čo za chujovina ma napadla:D) ." pozrel som sa na neho . Keby som zatvoril jedno oko a potom následne aj druhé oko , odmyslel si že koktá tak to možno bude dobrý chalan .
Podal som mu svoju ruku a povedal .
,,Ja som Justin , Justin Bieber a na tejto škole som pripravený zahviezdiť" zasmial som sa a usmial sa .
Svoju pozornosť som premiestnil na mladú ženu ktorá vošla do miestnosti . Pozrel som sa na jej postavičku ktorá sa mi naskytla v dokonalom uhle a zahryzol si do pery . Vedel som , že posledná známosť s mojou učiteľkou nedopadla veľmi dobre no za to vážne nemôžem , že mám šťastie na sexy chrumkavé učiteľky . Posadila sa na svoje miesto na stoličku ktorá sa s nou dokonalo zakrútila a jednu nohu si preložila cez tú druhú .
,,kurva" zasyčal som ked som videl ako sa lem jej dokonalo čevených šiat pomaly zdvihol hore . Bolo jasné , že moja myseľ a taktiež penis v mojích nohaviciach začali spoločne pracovať .
Hah asi bude táto seria končiť láskou :D no jasné , že pojde hlavne o sex a hádky :D a asi tých častí bude viac ako v prvej serii . takže sa ma nezbavíte zlatka
YOU ARE READING
Horny Bieber
Fanfictionstory , ktorá sa odlišuje od iných malou drobnosťou . Táto story bude plná sexu , nadávok a hlavne Justina .