2 séria - 3 časť

614 28 3
                                    

Ked som sa ráno zobudil cítil som vo svojich nohaviciach stojacieho vtáka . Iba som sa nad tým zasmial kedže som vedel , že to je moja denná rutina . Odhrnul som svoju perinu , alebo skor povedané iba obyčajnú plachtu ktorá mi zavadzala a a svojou rukou si prešiel po svojom vtákovi . Zatvoril som oči a predstavoval si nejaké prsnaté deivča s dokonalou topkovou postavou a so zadočkom , ktorý by mi presne spadol do dlaní . 

,,huhmm" povedal som pričom som si predstavoval ako ju trtkám nekompromisne do zadočku a svojou rukou zachádzam do jej dokonalej mušličky , ktorá je vlhká ako viktorianske vodopády . Zahryzol som si do spodnej pery a svojou rukou prechádzal po penise tak , že som s nou kmital hore dole . Hore dole a vychutnával si to menšie vzrušenie ktoré sa namna postupne valilo . 

,,no tak to ma podrž" zasmial sa niekto v mojej izbe . Okamžite som svoju ruku vybral z trenírok a pozrel sa na posteľ , ktorá patrila tej mužatke . 

,,to si vážn honíš predo mnou? dakujem ale na takýto hnus nie som zvyknutá" uchechtla sa a pozrela sa mi priamo do očí . Ak si odmyslím to jej správanie , účas , make up , oblečenie , postavu proste všetko možno by sme niekedy mohli skončiť v posteli . 

,,zlatko ja viem , že je to ťažké ked si ešte aj na výke odkopnutá panna ktorá nedostala ani svoju prvú pusu a podľa tvojho výrazu usudzujem , že nikdy nevidela dokonalý mužský penis no ver mi , že toto nie je posledný krát čo ma takto vidíš" žmurkol som na nu a postavil sa . Nemal som náladu na dalšie hodenie ked na tejto škole bolo plno dokonalo vyzerajúcich štetiek ktoré by sa poskladali aj do kocky pri pohlade na moj penis . 

,,idiot" prevrátila očami a opäť si ľahla na svoje miesto , zapchala si uši slúchadlámi a venovala sa čítaniu nejkej chujoviny , ktorá nemala vôbec žiadnu pointu . 

Obliekol som si na seba nejaké tie pohodlné tepláky a išiel som bez trička . Nehanbil som sa za svoje telo , skôr naopak moje telo bolo jedno z dôvodov prečo som vlastne tu . Nebyť môjho tela určite by som nprešiel ani maturitou . 

,,čau čupka" zasmial som sa a zatvoril dvere . Išiel som po chodbe ktorá ma mala zaviesť do nejakej spoločenskej miestnosti kde by sa podľa všetkého mali nachádzať študenti a hlavne študentky ktoré ma zaujímajú zo všetké najviac . 

Nedával som si pozor . Sledoval som posledné správy na svojom mobile a nevšimol si , že predo mnou niekto kráča . 

,,kurva" povedal som a pozrel sa na zem . Moj mobil sarozbil na niekoľko kúskov . Neboli to tri ani štyri kúky bolo ich minimálne tridsať . 

Ked som sa pozrel čo sa vlastne stalo prestal som to ľutovať .Predo mnou stálo dievča mojích snov . 

agr nemala som svoje obdobie , potrebovala som si oddýchnuť :)) a hlavne šak škola začala ne?:D inak ako sa vám darí? nezabudli ste na mna a na Horníka?

Stále sa pýtajte na ask prosím , čo vás zaujíma a tak" 

@Bieber_FF . .. prosím :D

inak zajtra by malo byť NBD :)

Horny BieberWhere stories live. Discover now