68 časť

938 26 6
                                    

som doma už asi 5 dni no nemala som chuť na písanie . 

Dnes som sa dozvedela ráno správu ktorá mi veľmi nepomohla no chcem to konečne dopísať .

Z pohľadu Justina: 

ked som ucítil jej pery na mojom vtákovi prestal som sa ovládať . Svoje ruky , ktoré som mal doteraz položené pri tele som zaryl do jej vlasov a hýbal s hlavou tak ako sa mi to páčilo . Vedel som , že som sa zmenil , vedel som , že som začal byť trocha násilný no páčilo sa mi to . Nemal som chuť na obyčajný sex v ktorom by išlo iba o to raz si zasunúť a zmieriť sa s tým , že žena má opäť migrénu . 

preboha ako môže mať jedna bytosť migrénu vždy ked povie muž slovo sex? 

to čomu ženy hovoria migréna je len strach z toho , že sa urobia rýchlejšie ako do nej muž čo i len vnikne . 

Nevšímal som si to , že Jaxon sa presunul k tomu mladíkovi a jeho úd si zobral priamo do svojich ust . Sústredil som sa iba na to ako ma Allison dokonalo fajči . Ako sa bez menšieho nátlaku alebo skôr povedané odporu snaží  uspokojiť moje požiadavky . Trhol som jej hlavou tak aby sa na moment trocha pootočila a tým dovolila lepší prístup môjmu penisu do jej úst . 

No v tom momente som pocítil ako použila svoje zuby . Okamžite som trhol jej rukou a nedovolil ju urobiť ma svojimi perami . Chcel som sa urobiť v nej . 

,,Allison ty suka neurobíš to . . " zasmial som sa a pretočil ju tak aby som mal dokonalý priestor k tomu aby som svoj penis nasmeroval do jej jaskynky . Nedalo sa tomu povedať jaskynka kedže to čo v sebe skrývala bolo viac ako malá dierka . Bolo to niečo čo do seba vcuclo niekoľko mužov a kto vie či iba mužov . 

prešiel som svojou rukou po jej zadočku a nastavil ju tak aby pekne dopadla na mojho tátoša . Ked som a pozrel okolo seba uvdeomil som si , že mladý chalan ktorý mal meno ako nejaká stará štetka s bradavicou na zadku sa nespiera ale na druhej strane užíva si ten moment , ked do neho niekto zaráža svojho vtáka . 

Vedel som , že moj brat sa stáva pomaly ale isto gayom no na druhej strane mi to bolo úplne jedno

nezáleží na tom či sa mu páčia dievčatá sa alebo chalani dôležité bolo to čo mal vo svojom vnútri..

no vo svojom vnútri mal momentálne mladíkov penis ktorý sa ani penisom nazvať nedá.

počul som ako Allison vzdycha na plné. pľúca.. svojou voľnou rukou som jej pridrzal hlavu tak aby sa na mňa pozerala pri tom ako do nej zasuvam. po niekoľkých prirazoch ktoré mi určite  nestačili som videl pohľad  mladíka ktorý hovoril za všetko. chcel sa vystriedať,  chcel prísť na moje miesto A svoj minipenis ktorý by človek nenašiel ani na mape priblizenej niekoľko krát.

Z pohľadu mladíka :

keď som videl ako sa ku mne ten muž pomaly ale isto približuje,  mal som menšie obavy. nevedel som ako. mám na toto reagovať, no to že by ma pretiahol chalan  som ani len nesnival.

tak na dnes konec posledna časť bude 69 ako inak:D

buď začnem 2seriu alebo sa budem venovať jednému horny príbehu teda cele. A jedna klasická teda never back down rozhodnite vy:)

Horny BieberWhere stories live. Discover now