58 časť

1.3K 25 6
                                    

Horny Bieber

Chcete vidieť ako píšem s bolesťou ? tak sa máte na čo tešiť .   .   .

Z pohľadu Justina:

Zobudil som sa nad ránom a ucítil ako moje telo pomaly pobolieva stále viac a viac . Chcel som vstať pozrieť sa čo som dnes vlastne vyvádzal ale namiesto toho som sa prevalil na druhý bok a opäť zatvoril oči . Nemal som na to náladu , kurva nemal som náladu úplne na nič .

,,Justin vstávaj musíš sa učiť!“ počul som známy hlas . Nechcelo sa mi myslieť na školu na jedlo a dokonca ani na sex , čo bolo v tejto chvíli vážne divné . Pootvoril som oči a ucítil Jaxonovu ruku na mojom stehne ako sa pomaly ale isto približuje k môjmu prirodzeniu .

,,Kurva si normálny?“ okamžite som sa psotavil , premeral si ho od hlavy až po päty a zakryl sa dekou , ktorú som mal momentálne najbližšie .

,,ešte raz sa ma dotkneš a prisahám , že tvoje kule budú zavesené na tomto lustri“ ukázal som na neho svojim vyhrážnym prstom a prevrátil očami .

Myslel som si , že je v pohode no to ako sa na mňa začal dnešný deň pozerať mi spôsobilo zimomriavky na pokožke .

,,Justin? Včera ti to nevadilo , ked si sa ma dotýkal , ked si . . .“ pozrel som sa na neho neveriacky a prevrátil očami . Toto nie je rpavda , určite by som sa ho nedotýkal . Pre Krista ved je to chlap nie ženská .

,,čo to kurva trepeš? Nikdy nebudem homoš“ posadil som sa na posteľ čo najdalej od neho a pocítil bolesť na mojom zadku . Snažil som sa to ignorovať , predsa nemôžem myslieť na to , že včerajšia noc . .

Snažil som sa na to spomenúť , smomenul som si na dokonalé dievča bez prs a bez dlhých vlasoch ako sa okolo mňa točila so svojimi bokmi . Spomenul som si na to ako som bol v nej a počul jej vzdyhy . A potom som si spomenul na . . .

Rozbehol som sa nahý , v podstate mi to bolo v tejto chvíli úplne jedno do kuchyne kde sa nachádza Allison a stúpol som si priamo pred jej tvár .

,,Povedz mi čo sa včera stalo!“ ked videla ako pred ňou stojím so svojím kamarátom , ktorý bol tiež v pozore sa na mňa len usmiala a ukázala na pohovku aby som sa posadil .

,,nemusím ti to hovoriš stačí ak sa posadíš a všetko ti ukážem“ sledoval som ako sa Allison vo svojích minišatách zohýňa k poličke s rôznymi vecami . Vyberá usb na ktorom by malo byť podľa všetkého niečo zaujímavé .

Pomrvil som sa na sedačke a sledoval .

Jaxon a Allison sa ku mne posadili a sledovali moju reakciu .

Na televíznej obrazovke som videl všetko , videl som ako si to spoločne rozdávali . ič som na to nehovoril , nechcel som im povedať , že o taký fruh porna nemám záujem . Ked som videl , ako som sa na scénu dostal ja sám .

Ked som videl čo som včera v noci vlastne stváral neveril som vlastným očiam . Videl som ako som odstrčil Allison zo svojho brata a ja sám so svojim penisom som ho šukal tak zbesilo ako nikoho pred tým .

Videl som dokonca aj to čo som hovoril . Ako som si kurva mohol myslieť , že je to ženská?

Tak lásky koniec

Nie som na to žobranie o komenty ale vážne by ma podporili v tej bolesti zubov dlhé komentáre nikoho nenútim jasné .  A dakukem zvlášť @Alexka1234 ktorá tu je vždy pri mne . . 

Horny BieberWhere stories live. Discover now