4 časť. - ,,I am Justin Bieber! yeah. . . "

5.8K 129 3
                                    

ej kej ej máte tu dalšiu časť vy moje uchylátors :DDD 

Pozrel som sa na hodinky a pochopil, že už nemám čas na to aby som sa s niekým zahrával alebo niekomu dopomohol k tomu aby bol v takzvanom siedmom nebi. Obliekol som si na seba nohavice, ktoré som mal pohodené na opačnej strane svojej izby a postavil som sa. 

V tom momente som to oľutoval.

Opäť som sa posadil a prešiel si prstami po nohách, ktoré som mal maximálne mimo. Nikdy som sa tak necítil, nikdy som necítil to, že by mi svaly odišli po niekoľkých kolách a prebdenej noci, ktorú si aj tak dobre nepamätám. 

Pozrel som sa na svoj mobil, ktorý som mal uložený na nočnom stolíku a pochopil, že neprijaté hovory od svojej vlastnej matky nenaznačujú to, že je všetko úplne v pohode. 

,,čo je?” povedal som tak mrzuto ako sa len dalo a zodvihol jej ďalší prichádzajúci hovor, ktorý sa mal započítať do ďalšej stovky neprijatých v mojom mobile.

,,noa čo, že som neprišiel na noc domov?” prevrátil som očami hoci som vedel, že to v tejto chvíli vidieť aj tak nemôže. 

Bála som sa o teba…. 

Chcel som sa zasmiať, povedať jej, čo sa to tu v skutočnosti po celú noc dialo no nemal som na to vážne odvahu. Moja vlastná matka si myslí, že ja som jeden z tých chalanov, ktorý by mali každý deň chodiť do kostola a tváriť sa ako panici, ktorý si nikdy nezašukajú ani z plyšovým medveďom. 

,,ale no ták, ved vieš, že som pomaly dospelý …” zasmial som sa a konečne sa postavil z postele. Hoci som cítil, že moje nohy nevládzu, hoci som cítil, že ak dnes prejdem niekoľko krokov budem boss (nemohla som si to odpustiť:DD) aj tak zomriem po tom ako sa dostavím domov pred dalšiou časťou maminého rituálu otázok a pravdy. 

Tak dobre , uvidíme sa zajtra ráno 

Zajtra ráno? Nechápavo som sa díval na monitor a uvedomil si, že moji rodičia si potrebovali užiť nejaký ten čas spoločne bez spoločnosti svojho dokonalého synáčka. S úsmevom na tvári som zložil telefon a vytočil číslo na svojho šoféra, ktorý mal mať dnes neplatené voľno. 

,,Hej počuj potrebujem tvoju pomoc..” povedal som a pomaly sa blížil ku vchodu, kde sa o niekoľko malých chvíľ mal nachádzať môj dlhoročný priateľ, ktorý bol v tých najlepších rokoch. 

,,čakáte tu už dlho?” ozval sa niekto milým hlasom pričom mi potľapkal rukou po pleci. Ked som sa otočil a pozrel sa na mladé dievča, ktoré malo maximálne pätnásť rokov, hned som si ju predstavoval aká by asi bola keby som ju tu hned a teraz pretiahol. Ved komu by to predsa vadilo? Možno by sa otočilo niekoľko starých žien a pohravým pohľadom by sa na nás pozeralo no určite by si každá z nich nakoniec priala byť práve na jej mieste. 

,,Nie nečakám.,..” povedal som hrubším hlasom a zahryzol si sexesticky do spodnej pery. Videl som, že nie je jedna z tých začiatočníčok, ktoré by sa vedeli uspokojiť s obyčajným francuzákom. Podľa jej postavy a iskričiek v očiach som usúdil, že jej skúsenosti sú na vyššej úrovni.

,,Mohol by som vás pozvať na pohárik?” vedel som, že dnes by som ju nezvládol no kto povedal, že by som ho do nej musel hned zasunúť? 

Pozrel som sa na hodinky a bol popravde rád, že môj šofér v tejto chvíli mešká. Pozrel som sa na ňu spýtavým pohľadom a čakal na jej odpoved.

,,hmm.. Prečo nie”  prešla si jazykom po spodnej pere a obhliadla sa okolo seba. 

T o sa mi na ženách páčilo. Povoľné a presne vedia čo chcú.

Horny BieberOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz