Bolí ma hlava no chcela som tú časť napísať dnes :) to prekvapenie sa prekladá na zajtra . Pre dalšiu časť 3 komenty a 15 vote :)
Z pohľadu Justina
Ráno som sa zobudil s bolesťou hlavy , nevedel som či to je tým , že je opäť čas na to aby som sa vrátil so školy alebo tým , že som to včera prehnal s alkoholom . Na sebe som mal len čierne šortky , pretože vo svojom vlastnom byte sa predsa nemusím obliekať do pyžama alebo niečo podobné . Prešiel som si prstami opatrne po vlasoch a zistil , že sú stále dokonalé . Ako vždy . zasmial som sa na seba vo svojom vlastnom zrkadle a obliekol si modré tričko a čierne nohavice .
,,dobré ráno“ počul som známy hlas a pretrel si prstami oči len pre prípad , či sa mi to náhodou len nesníva . Prešiel som pohľadom po stole a videl na ňom plné taniere jedla . žeby sa mi tento život vážne páčil? Zasmial som sa , pozrel sa na Jaxona a prevrátil očami .
,,ten včerajší sex s tebou robí divy“ nevedel som čo bude celý ten deň robiť pokiaľ budem v škole no nemohol som s ním zostať a ukázať mu ako sa v tomto meste zabávam ja sám . Nemohol som hoci som vážne chcel .
,,si si istý , že tu ostaneš? Lebo vieš tento byt nemám dlho a nechcem platiť niekoľko milionov iba kvôli tomu , že nevieš kde čo sa nachádza“ zasmial som sa pričom som si odhryzol z chutného lievanca . Vedel som , že Jaxon je odo mňa o niekoľko rokov starší no nepoznal som ho natoľko aby som mu mohol v niečom sto percentne dôverovať .
,,to nemyslíš vážne .“ zasmial sa , zobral tašku ktorú som mal pripravenú do školy a jednoducho ju po mne hodil .
,,vypadni už“ zatvoril som za sebou dvere a jednoducho sa zmieril s tým , že dnešný deň sa budem obávať o svoj vlastný byt . Nastúpil som do svojho auta a ponáhľad sa do školy ktorá sa mi vôbec nepáčila . Po všerajšom dni strávení s nevlastným bratom som si asni raz nespomenul na ženu ktorá tak opantala moju myseľ srdce ale aj rozkrok . Mohol to byť pre mňa nový začiatok?
Z pohľadu Allison:
,,Dofrasa . .“ pozrela som sa na hodinky a uveodmila si , že opäť meškám . Nenávidela som sa za to , že pomaly každé ráno kedy by som mala skoro vstať a pripraviť si veci do školy jednoducho zabudnem na čas a opakovane zaspím . Zhodila som nznámeho muža z postele , ktorý u mňa prespal aj po opakovanom rozhovore o tom , že by bolo rozumnejšie keby po sexe odišiel a prešla pohľadom na veci , ktoré som mala pohodené vedľa šatníka . bolo mi jedno čo do ruky beriem ako prvé jednoducho som sa ptorebovala obliesť a vypadnúť .
,,Zlatko vráť sa do postele . .“ povedal chlap skadkým hlasom čo ma vážne prekvapilo . Ako daleko okáže zájsť?
,,To , že som ťa doslova vyhodila z psotele ti nestačilo? Proste vypadni“ prevrátila som očami pozrela sa na jeho telo a nechápala prečo som bola taká zúfala a rozdala si to práve s ním . Mám predsa na vyššiu ligu ako on , tak prečo som to nevyužila? No pravda je , že po celý čas ako to do mňa nakladal ako sa vyžíval v tom , ked mohol vo svojich rukách ťažkať moje prsia na ktoré som bola v niektorých situáciách vážne hrdá som nemyslela na nikoho iného ako na mladučkého Biebera .
,,Ale no ták“ zasmial sa a prešiel pohľadom po mojom zadku . Vedela som , že to čo som sa chystala urobiť bol oaž priveľmi prehnané no v tejto chvíli som vážne nemala čas sa zahrávať na to kto bude rozumnejší. Pozrela som sa na starú krabicu na ktorej bolo napísané . ,,Spomienky na starého otca“ a vytiahla pušku ktorá bola ako inak nenabitá . Dlho som ju nedržala v rukách pretože muž pri pohľade na zbraň v mojích rukách okamžite zmenil svoj názor .
,,takto sa to robí . .“ pochválila som saa , zatvorila za sebou dvere a jednoducho odišla . Cesta do školy bola krátka kedže som bývala len niekoľko ulíc od nej no aj tak to bol dosť dlhý čas na to aby som premýšľala o rôznych veciach .
,,Pani . .“ ozval sa za mnou hlas ktorý patrl jednému z mojích študentov . Zobrala som svoje veci , otvorila dvere od auta a venovala sa menšiemu rozhovoru , ktorý som nemohla ignorovať . Po chabej výhovorke ktoré som okamžite zamietla som si to namierila rovno do zborovne . Sledovala som všetky pohľady , sledovala som pohľady aj svojich žiakov aj učiteľov ked v tom som zbadala jeho . .
YOU ARE READING
Horny Bieber
Fanfictionstory , ktorá sa odlišuje od iných malou drobnosťou . Táto story bude plná sexu , nadávok a hlavne Justina .