39 časť

1.6K 41 8
                                    

Horny Bieber

Tak toto nie :3 pozrela som sa dnes na wattpad a čo nevidím 4O,OOO reads! Tak vy ste vážne neskutoční :3 ibak rozmýšľam , že túto story chcem aby bola DLHAAAAA :D a to že fest ekdže viac serii . Jasné , že Justinko skončí školu a pojde na vysokú a čo tam nenájde?:DD ale nie žiadna romantika . Možno na očko ale nie naozaj J Boli by ste za?

Z pohľadu Allison:

Pozrela som sa na bieberovcov a povzdychla si . Tak toto bude prúser All , toto si nemala robiť . Povedal mi môj vnútorný hlas s ktorým som musela v tejto chvíli súhlasiť . Bola chyba to robiť , bola chyba iba tak k sebe zobrať dvoch chalanov o ktorých som vážne stála .

S jedným som chodila a s tým druhým , to bolo viac než komplikované .

,,Tak rýchlo škola volá“ zasmiala som sa a vzala si svoje veci , ktoré som mala pohodené na stolíku .

Pozrela som sa súčastne na Jaxona a na Justina a zahrýzla si do spodnej pery . Tak toto bude ešte kurva zaujímavé . . .

,,majte sa“ pousmial sa Justin a posadil sa na pohovku pričom si vyložil svoje obrovské nohy .

,,čo to robíš, vstávaj inak prídeme neskoro“ podišla som k nemu a videla , že sa nachádzame v miestosti iba my dvaja . Jaxon sa rozhodol prejsť si toto okolie sám , rozhodol sa , že sa stretneme až na mieste .

,,Allison prečo práve on?“ zavrčal pričom sa mi pozrel do výstrihu . V tomto momente som na neho mala obrovskú chuť no vedela som , že to nemôžeme urobiť .

,,Prestaň Bieber“ prevrátila som očami , pomrvila sa aby na mňa tak nezýzal a prešla k dverám . Hoci som bola jeho triedna profesorka popravde mi bolo jedno či presedí celý deň v škole alebo v mojom byte .

No namiesto toho som cítila na svojích bokoch jeho dotyk . Pritiahol si ma k sebe a na zadku som pocítila jeho prirodzenie . Bol taký veľký . Chcela som sa mu vyhnúť , povedať mu že to nechcem ale prečo klamať , ked moje telo na neho reagovalo úplne inak ako by som možno chcela?

Otočila som sa k nemu tvárou v tvár a pobozkala ho tak silno , až sa musel o niekoľko krátkych sekúnd z hlboka nadýchnuť .

,,tak toto som od teba nečakal bejby“ povedal pričom som pocítila na svojom zadku jeho dlane .

,,Bieber nevieš o mne ešte toľko vecí“ zasmiala som sa . Ked som pocítila jeho jazyk v mojích ústach pochopila som , že nemá zmysel sa mu brániť kedže jeho sila bola o niečo väčšia . Popravde o dosť väčšia ako tá moja .

,,Tak láska? Čo tak si dať rýchlovku pred školou?“ zasmial sa na mojom krku a . .

Jea som potvora ale ak dnes dáte 1O vote a 3 komenty bude dalšia časť!:DDD

Horny BieberOnde histórias criam vida. Descubra agora