17 časť - !!! OPRAVA !!!

2.7K 46 6
                                    

PROSIM NAPISTE CI VAM TO NORMALNE UKAZUJE . . . 

Časť venovaná pre SandraTinkova

akože tento príbeh je otras a to si priznám aj sama:DD

toľko chýb (nehovorím teraz o gramatike) ale chyby v deji . No to robí to , že som sa vám nevenovala . Ale zmení sa to :3 slubujem :D dostala som nápad na dokonalu 2 story potom ked skončím tuto .

Nie nekončím ešte:D

no a teraz vážne . Pokúsite sa mi pár slovami (pár viac slovami:DDD) opísať ako sa vám zatial tento príbeh zdá?

Milujem dlhé komentáre <3

PS: 1. nepíšem dlhé časti preto , lebo mám rozpísaných XY príbehov

2. viem oveľa oveľa oveľa lepšie písať . Toto sú len také rychlovečky:D

Zobral som si nejaký ten drink do rúk a ladným krokom sa priblížil na parket . Nevedel som ako sa jej mám prihovoriť či ju rovno vziať do svojho náručia , drink postrčiť nejakej slečne vedľa alebo sa jednoducho pousmiať a nechať veci plynúť .

,,Ahoj .“ povedal som tichým hlasom tak aby to počula len ona .

Dívali sme sa na seba nejaký ten čas , premeriavali sa navzájom poľhadmi a skúmali preskúmané . Videl som tie iskričky v jej očiach . Vidiel som tie iskričky , ktoré ma k sebe neuveritelne priťahovali .

,,Nemal by si tu byť“ povedala hlasito aby prekričala hudbu , ktorá sa okolo nás rozhučala .

,,Ja? Ty tu nemáš čo robiť . Toto je môj rajon“ prevrátil som očami , prešiel pohľadom po celej miesti a ukázal prstom na niektoré dievčatá , ktoré som poznal z predošlých večerov .

,,môžeš ukázať na hocijaké dievča . Môžeš mi povedať hocijaké meno dievčaťa v tomto bare a ja ti poviem čo má v sexe najradšej“ zasmial som sa a videl na jej očiach , že som v nej prebudil pokušenie . Obzrela sa okolo seba a pohľadom zastala pri nízkej blondíne , ktorá mala pri sebe známe dievčatá zo svojho takzvaného spolku .

,,Nataša? Tak toto je dievča , ktoré nemalo v sexe žiadne skúsenosti . Prvý krát ked som ju vzal pod svoje krídla sa na mňa pozrela a priznala sa mi , že pred kamarátkami sa bojí povedať svoje tajomstvo o tom , že jej frajeri neprešli na dalšiu métu . No a čo sa z nej nakoniec vykľubalo? Pozri sa na ňu sama“ pousmial som sa a sledoval ako sa moja prvá žiačka , ktorej som niekedy pomohol vrhá na svoj lov . Očkom si prešla niekoľko mužov a zaumienila si zobrať toho najluxusnejšieho .

,,dobre ideme dalej . Určite sa tu niekto nájde koho nepoznáš“ povedala pričom si jemne odpila z drinku , ktorý som jej pred niekoľkými minútami ponúkol .

,,a čo tamtá“ ukázala prstom na červenovlásku , ktorá si prechádzala jazykom elegantne po vrchej pere .

,,no takže Nicky . Nicky to vedela v posteli ako dračica . Vždy chcela viac a viac , stále chcela na mna nasadnúť a stať sa mojím pánom . Chlapom nikdy nedovolí aby boli oni hore a to sa niekomu nemusí páčiť“ žmurkol som na ňu a pochopil , že dnešný večer bude vážne dlhý .

,,a čo táto .“ ukázala na seba prstom a mierne sa predklonila tak aby som jej videl dokonalo do výstrihu . Bola dokonalá , chcel som ju . Och ako veľmi som ju chcel .

,,ty si moja trofej . Ty si žena po ktorej túžim už celé mesiace“ pohľadom som jej naznačil aby sa ku mne aspoň na moment naklonila a pobozkala .

,,takže to znamená , že to skúsime aj my dvaja .“ chytila ma za ruku a viedla na odľahhlé miesto , ktoré musela poznať veľmi dobre .

Pozrela sa na mna provokatívnym pohľadom a prešla niekoľko krokov k dverám . Zatvorila ich na niekoľko zámkov , zhodila zo seba šaty a ukázala sa mi v tej najkrajšej nádhere . Mohol som predpokladať , že nebude mať na sebe spodné prádlo kedže išla na istotu .

,,si krásna“ povedal som medzi tým ako som ju začal bozkávať .

Dnes prišiel ten čas , čas kedy si splním svoj sen a konečne ju ucítim . Konečne budem vedieť aký je to pocit byť práve v nej . Stále ma k nej niečo lákalo , niečo čo som nemohol ovládať .

Okamžite som zo seba zhodil oblečenie , pozrel sa na Jerryho a pochopil , že obidvaja sme stopercentne pripravený .

Položil som ju pohodlne tak aby vyhovovala mojím rozmerom a pomalým prírazom skončil v nej . Prirazil som raz , prirazil som druhý krát a cítil sa zvláštne . Bolo to také dokonalé , také očarujúce .

,,počkaj . . to akože fakt,“ zasmiala sa , zhodila ma zo seba a pozrela sa pred seba .

,,to akože myslíš vážne , že si nevydržal ani päť sekúnd?“

Horny BieberWhere stories live. Discover now