Pozriem sa na story a opäť o 5OO reads viac to čo je!:D vy chcete aby som pri vás zinfarktovala? Tak toto si pekne krásne odnesiete :3
Inak lásky čítajte aj NEVER BACK DOWN ktorú nájdete na mojom profile! :))
Z pohľadu Allison:
Stále so msa z toho zpamätávala . Postavila som sa na nohy a cítila sa divne . Vedela som , že na další deň to budem cítiť oveľa viac no moje nohy som nemohla spojiť tak ako to pri chvôci býva . Pozrela som sa pred seba a neverila vlastným očiam Bieber si dáva s tým mladým dievčaťom už druhé kolo a ja tu nehybne stojím a nič nerobím . To , že sa sústredil prevažne na ňu a nie na mňa ma vážne vytočilo .
,,Hej Bieber . To mal byť akože sex?“ snažila som sa vyzerať apsoň trocha normálne a zamsiala som sa . vedela som , že tými rečami ho vyprovokujem k tomu aby sa sústredil opäť na mňa .
,,čo si to povedala?“
Z poľhadu Justina:
Chytil som dievča okolo krku a poriadne sa na nej vyriadil . Chcel som si to poriadne užiť , docieliť to aby som zabudol na minulosť . Nechcel som byť už milý a láskavý , chcel som byť proste Justin Bieber! . Kurva Justin Bieber je predsa meno ktoré si má dievča predstaviť pri svojom sexe , meno ktoré má vzdychať a nie iba oplakávať alebo niečo podobné .
,,Hej Bieber to mal byť akože sex?" pozrel som sa za seba a videl som Allison ako sa opiera o svoj stôl a pozerá práve na mňa . Popravde som si ani neuvedomil , že je ešte stále v miestosti . Svoje náradie som vybral z pičky mladej slečny ktorá sa okamžite obliekla a utiekla . Hah uteč ale ja si ťa nájdem suka! zasmial som sa prešiel si prstami po vlasoch a pozrel na Allison .
,,Zlatko ešte nikto ťa nevyjebal tak aby si kričala jeho meno?" zasmial som sa a postavil sa k nej čo najbližšie . ked som videl ako sa na mňa pozerá tak som neváhal . Vzal som do rúk jej obrovské prsia prešiel jej jazykom po krku a viedol mokrú cestičku až k bradavke . Cmúľal som ju a hrýzol tak ako som to robil stále . Ston ktorý vyšiel z jej pier ma presvedčil o tom , že to robím správne .
No v tom som začal . Naslinil som si tri prsty a surobo ich do nej vrazil . Bolo mi jedno ako na to bude reagovať . Nikto predsa nebude podceňovať Biebera! nikto!
Zatváril som sa sebavedomo a otočil ju tak , že môj penis dopadal na jej dokonalú riťku . Chcel som to urobil jemne no pochopil som , že na ňu patrí iba jediné . Zo zadu a bez lásky .
,,Achh Bieber" počul som ako vzdychala .
Po tom ako som do nej pár krát dorazil a pocítil ako po tých kolách ktoré som sa vyriadil prv na nej a potom na tej mladej chudere na mne zanechali výsledky . Vedel som , že ona sa ešte stále neurobila no bolo mi to jedno . Prečo by som si neužil iba ja sám? vybral som z nej svojho Jerryho a pochopil , že som to urobil z jej strany v tom najlepšom . Obliekol som si na seba tmavé trenky tričko a nohavice a jednoducho odišiel von .
Z pohľadu Allison:
Ten kokot . Povedala som po tom ako ma tam nechal samú v tom najlepšom okamihu . No čo som mala robiť? on odišiel a mladé dievča odišlo ešte pred ním . Mala som iba jednu možnosť , dokoncčiť nedokončené . Posadila som sa na svoje miesto zo šuflíka si vybrala vybrátor ktorý som mala pre takéto príležitosti a surovo sa na neho nastokla .
Nebolo to nič v porovnaní s ním no na to aby som sa urobila to stačilo . pár krát som prirazila a bola som .
Nevládala som sa ani pohnúť . vybrala som mobil vyťukala známe číslo a povedala chrapľavým hlasom .
,,Pán riaditeľ niečo na mňa lezie beriem si na pár dní dovolenku ."
Kratšia ale pochopte nepíšem len tento príbeh ale dalších 5 :DDD nie vôbec to na mňa nie je veľa ale nevadí :DD
Komentíky potešia :D inak som sa rozhodla , že žiaden romantik Bieber tu nebude!:D
CZYTASZ
Horny Bieber
Fanfictionstory , ktorá sa odlišuje od iných malou drobnosťou . Táto story bude plná sexu , nadávok a hlavne Justina .