43 časť

1.6K 33 2
                                    

Ňah už som vám písala , že vás milujem?:DDD takže tu máte dalšiu časť!

Z pohľadu Allison:

Pozrela som sa na justina a presne vedela čo musím urobiť . Nemohla som to nechať tak a docieliť aby ma z tejto školy vyhodili . Nemohla som docieliť aby ma vyhodili z dalšej školy v ktorej som učila .

Vedela som , že nie je správne spávať so svojimi žiakmi no svoj životný štýl som meniť nemienila . Pozrela som sa na chalana , ktorý sa na mňa letmo usmial a vystúpila som z auta .

Prešla som niekoľko krokov za ním a cítila ako sa pomaly otáča .

,,Prosím urob to rýchlo“ v tom momente ma napadlo či si náhodou nepomýlil príchod mňa s príchodom Justina . No na druhej strane , chcela som ho ochutnať aj ja . (to vyznelo divne:DD nie nemalo to byť tak , že by ho mal vyfajčiť Justin  ..)

,,Prosím urob to rýchlo“ povedal pričom som ho chytila za boky a otočila ho tak aby som mala dokonalý výhľad na jeho penis , ktorý bol už dostatočne veľký .

Stiahla som mu nohavice po kolená a svojou rukou nahmatala jeho pýchu . Pozrela som sa na jeho výraz a usmiala sa .

Vedela som , že toto je spôsob ako umlčať muža .

Prešla som svojím jazykom po jeho žaludi ktorý sa začal nalievať a strčila si ho priamo do úst .

Hoci som chcela aby na jeho mieste bol niekto iný , nemala som na výber . Musela som to urobiť .

,,och bože!“ kričal pričom som ho hrýzla a sala .

,,prosím buď tichšie vážne nechcem aby ma vyhodili“ povedala som popri tom ako som si ho vybrala z úst a začala hodiť vlastnou rukou . Cítila som , že to tento chalan nevydrží dlhšie . Pozrela som sa na neho posledný krát som si ho vložila do úst a zhltla všetko semeno ktoré mi bolo pridelené .

,,Dúfam , že to znamená , že to nikomu nepovieš“ postavila som sa a pozrela sa na neho vražedným pohľadom .

,,keby urobil ten chalan to čo si urobila momentálne ty . . .“ zasmial sa , vzal si svoje veci a odišiel do budovy .

Zaujímavé:DDDD no chcem tu vidieť komentíky . Takže možno dnes bude ešte jedna alebo sa odhodlám na CELU CISLO 69 :DD to by som tiež chcela ale Never Back Down bude dnes isto 

Horny BieberWhere stories live. Discover now