Κεφαλαιο 1

2K 110 30
                                    

Μεριά Σοφίας
Σημερα ηταν η μερα που ειχα κανονισει με την Βιολετα να παμε βολτα. Εκανε ζεστη σημερα οπως και σχεδον καθε μερα αφου ηταν καλοκαιρι. Της ειχα πει να ερθει απο το σπιτι μου για να ετοιμαστουμε. Καθως την περιμενα ειχα παει να κανω μπανιο και ημουν μεσα αρκετη ωρα. Μολις αποφασισα να βγω πηγα στο δωματιο μου και αρχισα να στεγνωνω τα μαλλια μου. Οταν τελειωσα αρχισα να ντυνομαι και μολις εβαλα τα ρουχα χτυπησε το κουδουνι. "Επιτελους" σκεφτηκα "καιρος ηταν να εμφανιστει. Επρεπε να ειναι εδω απο τις 5 και η ωρα ειχε φτασει 5 και μιση". Πηγα να ανοιξω και βλεπω τη Βιολετα μες τα νευρα.
"Τι εχεις αγαπη μου?" ρωτησα
"Καθως ερχομουν εδω με το αυτοκινητο ενα παιδι απο το σχολειο ξερεις ο Δημήτρης σταματησε το δικο του αμαξι μπροστα μου και αρχισε να μου τριβεται" απαντησε
"Το ατομο δεν παει καλα. Αλλωστε ειναι και αυτος και οι αλλοι οι φιλοι του καθυστεριμενα και την πεφτουν σε οποιο θυληκο βρεθει μπροστα τους. Δεν τους ξερεις τωρα?"
"Ναι αλλα ξερεις οτι εγω ειμαι.. Τιποτα αστο"
"Τι?"
"Τιποτα.. Ελα να σου φτιαξω τα μαλλια για να παμε βολτα. Αα επισης θα βγαλεις αυτα που φορας και θα βαλεις αυτα που θα σου πω εγω οκ?"
"Ελα αφου μια χαρα ειναι τα ρουχα μου"
"Δεν ακουω κουβεντα"
"Ωχου καθε φορα τα ιδια. Μια σε εχω ομως τι να σε κανω?"
"Θα με ακους. Λοιπον βαλε αυτη την κοκκινη μπλουζα και αυτο το τζιν το σκισμενο"
"Θα παμε στο συνηθισμενο μερος?"
"Οπως παντα"
"Τελεια"
Οταν διαλεξε τα ρουχα μου μου ισιωσε τα μαλλια και ειμασταν ετοιμες.
"Φυγαμε?"
"Ναι"
~...~
Hey guys ειναι το πρωτο που κανω και ελπιζω να σας αρεσει ❤ θα βοηθουσε να κανατε σχολια και να πατατε το αστερακι που εχει κατω ευχαριστω οποιον την διαβασει

Kisses Elena ❤

Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17Where stories live. Discover now