Κεφάλαιο 49

216 25 4
                                    

Αχιλλέας pov
Ξεκινήσαμε το παιχνίδι. Άλλωστε όλοι γνωρίζουμε τους κανόνες. Όσοι έχουν σχέσεις τις ξεχνάνε μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι. Δεν κάνουμε πολύ εξωφρενικά πράγματα που θα φέρουν τον άλλο σε δύσκολη θέση. Αν στο θάρρος δεν κάνεις αυτό που σου λένε στην αρχή μετά κάνεις αγγαρεία. Και τέλος αν δεν την κάνεις βγαίνεις από το παιχνίδι. Ξεκίνησα εγώ πρώτος να ρωτήσω. Είπαμε με τον Άλεξ άλλωστε να μην πάμε κατευθείαν στο ψητό.

Α"λοιπόν ρωτάω πρώτος. Βιολέτα θάρρος ή αλήθεια?"
Β"αλήθεια"
Α"είναι αλήθεια ότι τα έχεις με τον Άλεξ?"
Β"ναι αλήθεια είναι."
Α"ωραία. Σοφία θάρρος ή αλήθεια?"
Σ"θάρρος"
Α"μμ είσαι επικίνδυνη ωραία μου αρέσει αυτό. Λοιπόν έχεις το θάρρος να δώσεις μία σφαλιάρα στον Πανό?" Ο Πάνος με ψιλοαγριοκοιτάζει.
Π"θα δεις μετά εσύ". Η Σοφία χωρίς να το θέλει του δίνει μία αλλά όχι δυνατή.
Α"ωραία Άλεξ θάρρος ή αλήθεια?"
Άλ"αλήθεια"
Α"είναι αλήθεια ότι δεν σου αρέσει να σου πειράζουν τα μαλλιά?"
Άλ"κοίτα είναι ανάλογα τις περιστάσεις αλλά συνήθως όχι δεν μου αρέσει γτ μου θυμίζει την μητέρα μας". Πω αυτό τώρα γτ το είπε? Τον κοιτάζουν όλοι λίγο σαστισμένοι αλλά για να μην συνεχιστεί αυτό πάω στον επόμενο.
Α"Εε Άρη θάρρος ή αλήθεια?"
Αρ"θάρρος"
Α"έχεις το θάρρος να φιλήσεις την Βίκυ στο μάγουλο?"
Αρ"ναι" λέει και σηκώνεται πάνω και την φιλάει.
Α"τέλεια Βίκυ θάρρος ή αλήθεια?"
Β"θάρρος"
Α"έχεις το θάρρος να μας τραγουδήσεις το ρεφρέν του heart by heart?"
Β"ναι το έχω" είπε και ξεκίνησε να τραγουδάει. Έχει ωραία φωνή μπορώ να πω. Μόλις τελείωσε την χειροκροτήσαμε και τώρα φτάσαμε στο σημείο που μας καίει.
Α"Εύα θάρρος ή αλήθεια?"
Ε"αλήθεια"
Α"είναι αλήθεια ότι σου αρέσει ο Πάνος?". Τότε ο Πάνος την κοιτάζει με αγωνία για την απάντηση. Από εκεί και μόνο καταλαβαίνεις πως θέλει να πει ναι.
Ε"ναι" είπε και κατέβασε το κεφάλι της κάτω. Ο Πάνος ανακουφισμένος περιμένει την ερώτησή μου.
Α"Πανό μόνο εσύ έμεινες οπότε για πες θάρρος ή αλήθεια?"
Π"αλήθεια"
Α"είναι αλήθεια ότι έχεις το θάρρος να τα ζητήσεις από την Εύα αφού και σε εσένα αρέσει?" Η Εύα με κοιτάει περίεργα αλλά ο Πάνος με την απάντηση του χαροποιεί την Εύα.
Π"ναι το έχω" είπε και τα ζήτησε από την Εύα. Οπότε όλοι στην παρέα τώρα είναι ζευγάρια.
Ε"σε ευχαριστώ πολύ αδερφούλη μου. Εγώ δεν θα τολμούσα να του το πω"
Α"τπτ. Για αυτό είμαστε εμείς εδώ"
Ε"εσύ με τον Άλεξ το σκεφτήκατε αυτό?"
Α"ο Άλεξ το σκέφτηκε και εγώ τον βοήθησα να το πράξει"
Ε"σας ευχαριστώ" είπε και μας αγκάλιασε και τους δύο. Χαίρομαι όταν βοηθάω τα αγαπημένα μου άτομα.
Α"Σοφία έρχεσαι να σου πω κάτι? Εμείς συνεχίζουμε μετά το παιχνίδι"
Σ"ναι έρχομαι" είπε και πήγαμε στο δωμάτιο. "Πες μου τι θες?"
Α"ήθελα να σου ζητήσω αν το θες και εσύ μόλις γυρίσουμε στο σπίτι να με παντρευτείς" είπα καθώς γονάτιζα μπροστά της δίνοντας της το δαχτυλίδι που τώρα ήταν δικό της. Εκείνη συγκινημένη είπε
Σ"ναι το θέλω πάρα πολύ". Με πήρε αγκαλιά και έκλεγε από συγκίνηση. Της σκούπισα τα ματάκια της.
Α"θέλω να μου υποσχεθείς κάτι"
Σ"πες μου"
Α"δεν θέλω να κλαις για κανένα λόγο. Είτε αυτό είναι από χαρά είτε από λύπη εντάξει?"
Σ"ναι μωρό μου σου το υπόσχομαι" είπε και σκούπισε εκείνα που έβγαιναν αυτή τη στιγμή. Της το φόρεσα, βγήκαμε από το δωμάτιο και πήγαμε πάλι στα παιδιά που συνέχιζαν το παιχνίδι.
Β"αγάπη μου τι σου έκανε αυτός εκεί και κλαις?" Είπε η Βιολέτα και ήρθε κοντά μας δείχνοντας εμένα νομίζοντας πως της έκανα κάτι.
Σ"δεν μου έκανε κάτι κακό απλά μου ζήτησε να παντρευτούμε και εγώ συγκινήθηκα". Όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό. Κυρίως η Βιολέτα, η Βίκυ και η Εύα. Εε κορίτσια είναι τι να περιμένει κανείς. Μόλις πήγαν μέσα μείναμε τα αγόρια και όλοι μου άρχισαν τα συγχαρητήρια και το να ζήσετε και να ευτυχίσετε λες και παντρευτήκαμε εκείνη την ώρα. Πάντως τους αγαπώ όλους τους χωρίς εξαίρεση. Μακάρι να μην συμβεί άλλη στραβή και να πάνε όλα καλά. Σε λίγο το μωρό μου θα συναντήσει για πρώτη φορά τους γονείς της και εγώ θα πάω μαζί της. Ελπίζω να την συμπαθήσουν. Αλλά τι λέω αφού οποίος τη βλέπει την συμπαθεί κατευθείαν. Την λατρεύω.

~...~
Spoil ---> συνάντηση με τους γονείς της Σοφίας και κάποιοι μικροί μπελάδες. Μέχρι το επόμενο.
Kisses Elena 💘💖😇😍

Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz