Μεριά Βιολέτας
Ήταν το πιο υπέροχο βράδυ της ζωής μου, αφού κοιμήθηκα με τον Τζάκσον στην αγκαλιά μου. Έτσι όπως είχα ξυπνήσει τον χάζευα και ούτε μία στιγμή από αυτό που έγινε δεν μετάνιωσα. Τον κοιτούσα και ξαφνικά έτσι όπως είχε κλειστά τα μάτια του μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί και μετά άρχισε να γελάει με την φάτσα μου.Β"ναι ναι γέλα εσύ και θα δεις" του είπα παραπονεμένα.
Τζ"έλα αγάπη μου μην μου μουτρώνεις" είπε κάνοντας μου papy face.
Β"ποιος μπορεί να αντισταθεί σε αυτή τη φατσούλα"
Τζ"έτσι το κορίτσι μου" είπε χαμογελαστός. Πήγα να σηκωθώ αλλά ξανα κάθισα γτ πονούσα πολύ σε εκείνο το σημείο (μπορείτε να φανταστείτε που) και τότε ήρθε δίπλα μου ο Τζάκσον και με ρώτησεΤζ"πονάς πολύ?"
Β"λίγο" είπα αλλά πονούσα αρκετά εκεί γτ ήταν η δεύτερη φορά που το έκανα αυτό. Την πρώτη ούτε που θέλω να την θυμάμαι.
Τζ"σίγουρα?"
Β"ναι αγάπη μου μην αγχώνεσαι όλα είναι καλά"
Τζ"ωραία" είπε αλλά νομίζω σταμάτησε πιστεύοντας πως έτσι δεν θα με τσαντίσει.
Β''ναι" είπα και εκεί σταμάτησε το θέμα. Σηκώθηκα προσπαθώντας να μην δείξω ότι πονάω για να φτιάξω πρωινό. Κατέβηκα κάτω και πήρα τα μείγματα από τη συσκευασία και άρχισα να φτιάχνω κρέπες. Είχα πολύ όρεξη σήμερα για κρέπες και έτσι τις έφτιαξα. Είχα βάλει σε όλες, παίζει να ήταν κάπου στις δέκα, μία γερή δόση μερέντας τις έβαλα σε δύο πιάτα και πήγα στο σαλόνι. Εκεί ήταν ο γλυκός μου και άλλαζε κανάλια στην τηλεόραση χωρίς να βλέπει τίποτα συγκεκριμένο και του άφησα το ένα πιάτο στο τραπέζι μπροστά του. Μόλις τις είδε άρχισε να κάνει σαν 5χρονο και πρώτα ήρθε και με φίλησε στο στόμα και μετά άρχισε να τις χλαπακιάζει σαν γουρούνι μπροστά μου, ενώ εγώ αντιθέτως προσπαθώντας να συγκρατήσω τα γέλια μου από την αντίδραση του έτρωγα κανονικά σαν άνθρωπος. Όταν τελείωσε ήταν πασαλειμένος παντού με σοκολάτες και του είπαΒ"αγάπη μου έλα λίγο εδώ"
Τζ"τι είναι μερέντα μου?"
Β"να μωρέ έχεις παραλειφθεί παντού και είπα να σου βγάλω την μερέντα με τον δικό μου ξεχωριστό τρόπο από τα χείλη σου" του είπα κάπως παιχνιδιάρικα.
Τζ"και εγώ θέλω να μου δείξεις τον τρόπο σου"
Β"εντάξει τότε κοίτα για να τον μάθεις"
Τζ"πολύ ευχαρίστως" είπε ο φούσκας μου και εγώ άρχιζα να τον φιλάω και έτσι έφευγε η μερέντα. Όσο πιο πολύ τον φιλούσα τόσο πιο πολύ ερεθιζόταν και αυτό το καταλάβαινα από την στύση του. Όμως επειδή είμαι κακιά τον άφησα έτσι στα κρύα του λουτρού και άρχιζα να τρέχω για να μη με πιάσει και με σκοτώσει. Αλλά δεν φταίω εγώ που είχε ορεξούλες πρωί πρωί. Τον έκανες τον άνθρωπο πύραυλο και μετά σηκώνεσαι και φεύγεις είναι λογική αυτό? Ωχ τώρα για καλό ήρθες και εσύ μες το κεφάλι μου τώρα? *Πάντα για καλό έρχομαι*. Δεν φεύγεις τώρα λέω εγώ? *Οπότε θέλω θα φύγω*. Το ότι θα καθόμουν να τσακώνομαι με μία φωνή μες το κεφάλι μου δεν το περίμενα. *Ούτε εγώ περιμένω και πολλά από εσένα αλλά τεσπα*. Ωχου ξεκουμπισου μέσα από το κεφάλι μου τώρα *Οκεϋ οκεϋ*. Μετά από ένα μικρό καυγαδάκι με τη φωνή μου επιστρέφουμε στην πραγματικότητα και τότε με παίρνει αγκαλιά ο Τζάκσον και μου δίνει φιλιά στον ώμο μου και εγώ γυρνάω και βρίσκουμε κατευθείαν στα χείλη και φιλιόμαστε γρήγορα.Β"θύμωσες?"
Τζ"για πιο πράγμα αγάπη μου?" Τώρα κάνει ότι δεν ξέρει... Καλά αγάπη μου τώρα θα σου δείξω εγώ
Β"για τίποτα άστο"
Τζ"καλώς"
Β"λοιπόν μωρό μου..." του λέω κάνοντας παύση για να τον εκνευρίσω λίγο "τι θα κάνουμε το βράδυ?"
Τζ"θα πάμε σε ένα κλάμπ.. αν θες πες και στη Σοφία να έρθει.. Εγώ θα πω στα παιδιά"
Β"εντάξει θα την πάρω τηλέφωνο να δω και πως τα πέρασε χθες"
Τζ"γτ τι έγινε χθες?"
Β"έστειλα τον αδερφό μου να κοιμηθεί μαζί της και θέλω να δω τι έγινε τελικά"
Τζ"αχα μάλιστα"
Β"ναι λοιπόν πάω να την πάρω τηλέφωνο και έρχομαι σε λίγο"
Τζ"εντάξει"Πηγαίνω στο δωμάτιο μου και πληκτρολογώ το νούμερο της. Χτυπά 2-3 φορές και το σήκωσε.
Σ"παρακαλώ ποιος είναι?" Ρωτάει νυσταγμένα.
Β"έλα αγάπη μου εγώ είμαι"
Σ"γεια σου Βιολέτα τι κανεις?"
Β"καλά ήθελα να σε ενημερώσω ότι το βράδυ θα πάμε σε κλάμπ και σε πήρα για να σου πω ότι θέλω να έρθεις και εσύ μαζί μου για παρέα"
Σ"εντάξει τι ώρα θα έρθεις από εδώ?"
Ρωτάει αγχωμένα
Β"κατά τις 7 γτ στις 10 πρέπει να φύγουμε και θα σε κάνω μία κουκλάρα μην ανησυχείς"
Σ"εντάξει μπορώ να φέρω και τον Αχιλλέα μαζί?"
Β"εννοείται ότι μπορείς αλλά τώρα σε κλείνω πάω να ετοιμαστώ και θα έρθω από εκεί.. αα και κάτι ακόμα πως τα πέρασες εχθες με τον αδερφό μου?"
Σ"αρκετά καλά οφείλω να πω"
Β"χαίρομαι λεπτομέρειες θα σε ρωτήσω από κοντά φιλιά τώρα"
Σ"γεια σου Βιολέτα μου"
Β"γεια σου Σοφία μου" της λέω και το κλείνω. Παίρνω κάποια ρούχα από την ντουλάπα μου παίρνω και μία πετσέτα και πηγαίνω στο μπάνιο. Ανοίγω την βρύση και μπαίνω μέσα. Βάζω το αγαπημένο μου σαμπουάν που μυρίζει καρύδα και μπαίνω μέσα. Όταν τελειώνω φοράω την πετσέτα και βγαίνω έξω. Βάζω τα ρούχα που είχα διαλέξει δηλαδή ένα σκισμένο τζιν και ένα άσπρο crop top και βάζω μάσκαρα, eyeliner, ένα κόκκινο κραγιόν και ισιώνω τα μαλλιά μου. Βάζω τα super star μου και είμαι έτοιμη. (Μετά από 2-3 ώρες τελείωσα) Κατεβαίνω κάτω και λέω στον ΤζάκσονΒ"αγάπη μου μπορείς να με πας μέχρι το σπίτι της Σοφίας σε παρακαλώ?"
Τζ"ναι μωρό μου αλλά θα σε πάω με την μηχανή οκ?"
Β"εντάξει.. μισό λεπτό να πάρω την Σοφία να της πω ότι θα πάω νωρίτερα σπίτι της μόνο οκ?"
Τζ"εντάξει μωρό μου". Την παίρνω και της λέω ότι σε κάνα 15' θα είμαι σπίτι της και συμφωνεί.
Β"πάμε"
Τζ"οκ μωρό μου". Ανεβήκαμε στη μηχανή και μετά από κανά από κανά 10' είχα πλέον φτάσει σπίτι της.~...~
Έφτασα στις 1000 λέξεις χωρίς αυτά που γράφω τώρα.. λοιπόν στη φωτό είναι ο Πάνος ο κολλητός του Αχιλλέα και μέχρι την επόμενη φοράKisses Elena 💜💙💜💙
BẠN ĐANG ĐỌC
Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17
Ma cà rồngΕιναι ενα απο εκεινα τα πρωινα που σηκωνεσαι και δεν θελεις τιποτα αλλο γυρω σου εκτος απο τα ατομα που αγαπας πιο πολυ. Η ζωη της Σοφιας ηταν ωραια μεχρι που καποια στιγμη εγινε κατι που την αλλαξε. Ερωτευτηκε για πρωτη φορα αληθινα αλλα της ηταν δ...