Συγγραφέας pov
Σήμερα λοιπόν γινόταν ο γάμος και η βάφτιση του μικρού Σταύρου. Οι νονοί ήταν η Εύα με τον Πάνο και οι κουμπάροι ύστερα από την βάφτιση θα ήταν ο Άλεξ με την Βιολέτα. Πρώτα ο γάμος θα γινόταν και μετά η βάφτιση. Η Σοφία ήταν ενθουσιασμένη και πολύ αγχωμένη. Θα παντρευόταν τον άντρα που ήθελε και οι φίλοι τους ήταν σε ζευγάρια. Άγχος είχε γτ ήθελε να είναι ακόμα πιο υπέροχη εκείνη τη μέρα για τον Αχιλλέα. Την προηγούμενη μέρα είχαν κάνει μπάτσελορ πάρτυ σαν να ήταν ανθρώποι για να κρατήσουν το έθιμο. Όταν ξύπνησαν άρχιζαν να ετοιμάζονται όσο πιο σύντομα μπορούσαν για να γίνει ο γάμος. Η Σοφία γέλασε με τις χθεσινές της αναμνήσεις. Είχαν πάει όλες σε ένα μπαράκι και τα κορίτσια είχαν φέρει έναν όμορφο άντρα και τους έκανε στριπτίζ. Το διασκέδασαν με την ψυχή τους. Τα αγόρια είχαν από την άλλη κάνει το ίδιο με μία κοπέλα. Μόνο που γνώρισαν καλύτερα την κοπέλα και γίνανε όλοι μαζί φίλοι. Το όνομά της είναι Έλενα. Την κάλεσαν και εκείνη στα βαφτίσια και στον γάμο. Τα κορίτσια δεν ήξεραν τπτ. Όμως την γνώρισαν την επόμενη μέρα όταν ο Άλεξ την σύστησε στα κορίτσια.Άλ"γεια σας κορίτσια. Να σας γνωρίσω την κοπέλα που γνωρίσαμε και εμείς εχθες. Από εδώ η Έλενα και από εδώ η Βιολέτα, η Εύα και σε λίγο θα γνωρίσεις και τη νύφη μόλις έρθει. Ελπίζω να την συμπαθήσετε" είπε γρήγορα την τελευταία πρόταση κοιτώντας την Βιολέτα γτ ήξερε ότι δεν θα την συμπαθούσε κατευθείαν, λόγω του ότι η ίδια πίστευε πως του την έπεφτε ενώ ο Άλεξ είχε άλλη γνώμη. Δεν ήθελε όμως να τσακωθούν γτ εκείνος της είχε δείξει ότι δεν έδειχνε κανένα ενδιαφέρον σε καμία άλλη και αυτό ενθουσίαζε κάθε φορά την Βιολέτα. Οπότε προσπάθησε να του κάνει την χάρη και να την συμπαθήσει. Τελικά κατέληξαν να κάνουν καλή παρέα και ο Άλεξ ενθουσιάστηκε. Μετά από αρκετή ώρα αναμονής κατέφθασε και η νύφη γτ αν αργούσε άλλο λίγο ο γαμπρός θα έφευγε (ναι καλά απλά έτσι έλεγε). Όταν την είδε κατενθουσιάστηκε. Φορούσε ένα απλό άσπρο νυφικό, άσπρες γόβες και ένα όμορφο πέπλο με λουλούδια. Την κρατούσε ο πατέρας της από το χέρι και ήταν πολύ περήφανος που η κόρη του θα παντρευόταν κάποιον που εμπιστεύεται. Την παρέδωσε στον Αχιλλέα και ο γάμος τώρα ξεκινούσε. Άρχιζε ένα καινούργιο κομμάτι στη ζωή τους. Τπτ δεν είχε τελειώσει ακόμα τώρα ξεκινούσαν όλα. Η ζωή τους θα ήταν διαφορετική με το παιδί τους και πάνω από όλα με τους φίλους και την οικογένειά τους. Κάνανε όλα τα έθιμα. Χορούς, τραγούδια και πάνω από όλα είχαν καλή διάθεση.
Α"χαίρομαι μωρό μου που θα είμαστε μαζί μέχρι το τέλος"
Σ"εγώ να δεις φως μου". Μόλις τελείωσε ο γάμος τους η Σοφία πήγε να βάλει τα ρούχα που είχε διαλέξει για την βάφτιση, τα οποία ήταν ένα μαύρο τζιν και μία άσπρη μπλούζα. Έβγαλε επίσης τις άσπρες γόβες της και έβαλε τα μαύρα της φλατ παπούτσια, τις μπαλαρίνες της. Ήταν ευτυχισμένη με όλα όσα της είχαν τύχει και ποτέ δεν παραπονέθηκε για αυτά. Ύστερα μόλις ήταν έτοιμη πήγαν μαζί με τον Αχιλλέα στη βάφτιση και τον μικρό Σταύρο τον κρατούσε η γιαγιά του. Τον πήραν στη αγκαλιά τους και κατευθύνθηκαν προς την εκκλησία με τους υπόλοιπους να ακολουθούν. Άρχισε κανονικά η βάφτιση και εκεί που κόντευε να τελειώσει μπαίνουν μέσα δύο άνθρωποι. Τρέχουν προς το πλευρό της Σοφίας. Η Σοφία είχε μείνει κοκαλωμένη. Δεν τους περίμενε. Γενικά νόμιζε πως δεν θα τους ξαναέβλεπε ποτέ. Ήταν οι θετοί της γονείς. Τι ήθελαν εκείνοι εκεί?Σ"τι κάνετε εσείς εδώ?" Ρώτησε η Σοφία με θυμό.
- Ήρθαμε να σε δούμε αγάπη μου - απάντησε η θετή της μητέρα.
Σ"γτ τώρα μετά από τόσους μήνες?"
- Λόγω της δουλειάς μας - βρήκε το θάρρος να της πει ο θετός πατέρας της.
Σ"έχετε πολύ θράσος να το λέτε αυτό. Ποτέ δεν είσασταν εκεί όταν σας χρειαζόμουν και μου λέτε ότι αυτό ήταν λόγω δουλειάς? Ας αφήνετε και λίγο τις δουλειές σας να ασχοληθείτε με εμένα. Αλλά όχι οι δουλειές σας ήταν πάντα πιο σημαντικές από εμένα σωστά?". Εκείνοι έσκυψαν το κεφάλι τους δείχνοντας πως μετάνιωσαν αλλά ήταν ήδη αργά για αυτά που έκαναν να τα αλλάξουν. Η Σοφία είπε να συνεχιστεί η βάφτιση και οι θετοί γονείς της έφυγαν. Εκείνη απογοητεύτηκε ακόμα περισσότερο από αυτή τους την κίνηση αλλά δεν το έδειξε. Ήθελε να είναι δυνατή. Αυτό λοιπόν και έκανε. Όταν τελείωσε και η βάφτιση τελείωσε όλο αυτό το φιάσκο ξεχάστηκε. Βασικά έκαναν όλους εκείνους που ήταν στην εκκλησία να το ξεχάσουν γτ δεν ήθελαν να μαθευτεί και πάρα έξω. Το γλέντι που κάνανε μετά συνεχίστηκε μέχρι το επόμενο πρωί. Η Σοφία γνώρισε και την Έλενα και όλα τα κορίτσια συνέχισαν για πάρα πολύ καιρό να κάνουν παρέα. Η Εύα και η Σοφία έκαναν την ίδια μέρα τα μωρά τους. Και οι δυο τους κορίτσια. Οπότε όπως καταλάβατε και οι δύο πατεράδες έκαναν σαν χαζομπαμπάδες με τις κόρες τους. Ο καιρός προχωρούσε γρήγορα και ο Άλεξ με την Βιολέτα παντρεύτηκαν και αυτοί. Όπως επίσης και ο Άρης με την Βίκυ και η Εύα με τον Πάνο. Έκαναν όλοι τους από δύο παιδιά. Ήταν και οι 6 τους ευτυχισμένοι μαζί με τα παιδιά τους. Η Έλενα βρήκε και εκείνη τον Δημήτρη (που είχαμε πει στην αρχή) και παντρεύτηκαν. Όσο για αυτούς που τους είχαν κάνει κακό πήραν το μάθημα τους. Μπορεί αρκετό καιρό αργότερα αλλά είχαν μπει όλα στη θέση τους. Οι θετοί γονείς της Σοφίας δεν την ξανά ενόχλησαν μετά το συμβάν στην εκκλησία και οι πρωταγωνιστές μας έζησαν ζωή χαρισάμενη για όλο το υπόλοιπο της αιώνιας ζωής τους.- Τέλος-
~...~
Ελπίζω να σας άρεσε το ιμάτζιν μου γτ ήταν το πρώτο. Εγώ το λάτρεψα και το αγάπησα παρά πολύ. Ευχαριστώ πολύ όλους σας για την υποστήριξή γτ χωρίς εσάς μπορεί και να μην το συνέχιζα. Μπορεί επίσης όταν θα το νοσταλγώ πολύ αυτό το βιβλίο να ανεβάζω και bonus κεφάλαια. Σκέφτομαι επίσης να αρχίσω να ανεβάζω και ένα καινούργιο βιβλίο εφηβικής φαντασίας. Απλά θέλω τη γνώμη σας για αυτό. Θα τα ξαναπούμε σύντομα λογικά. Σας αγαπώ πολύ. Θα μου λείψετε πολύ αλλά μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘😍😇😘Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα views και τα comments που μου κάνατε 💖💙💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17
VampiroΕιναι ενα απο εκεινα τα πρωινα που σηκωνεσαι και δεν θελεις τιποτα αλλο γυρω σου εκτος απο τα ατομα που αγαπας πιο πολυ. Η ζωη της Σοφιας ηταν ωραια μεχρι που καποια στιγμη εγινε κατι που την αλλαξε. Ερωτευτηκε για πρωτη φορα αληθινα αλλα της ηταν δ...