Κεφάλαιο 43

243 25 7
                                    

Αχιλλέας pov
Δεν πίστευα σε αυτά που έλεγε. Ήταν αδερφές με την Βίκυ και εμένα δεν μου είπε τπτ? Αμ και το άλλο? Ήθελε λέει να γνωρίσει τους γονείς της. Τους βιολογικούς. Αλλά όχι μόνο μαζί μου, και μαζί με την αδερφή της. Οκ εδώ να πω έχει ένα δίκαιο που δεν θέλει να είναι μόνο μαζί μου, αλλά ζηλεύω τι να κάνω? Αν συναντήσει κάποιον άλλον βρικόλακα εκεί? Αν, αν, αν. Κουράστηκα να σκέφτομαι και έτσι σηκώνομαι από εκεί που καθόμαστε όλοι μαζί και πάω να φύγω έξω μία βόλτα αλλά με σταματάει η φωνή της.

Σ"μωρό μου που πας?"
Α"μία βόλτα γτ?"
Σ"μπορώ να έρθω μαζί σου?"
Α"έλα τι να σου πω"
Σ"έχεις κάτι μαζί μου?"
Α"όχι απλά έχω νεύρα" θυμωμένος με τον εαυτό μου είμαι που σκέφτομαι ότι βλακεία μου έρθει στο μυαλό.
Σ"εντάξει. Δεν θα σε ρωτήσω τι έχεις γτ θα μου πεις όταν νιώσεις έτοιμος"
Α"εννοείται ότι θα σου πω, αλλά όχι τώρα"
Σ"παιδιά εμείς πάμε μία βόλτα και ερχόμαστε σε λίγο"
Άλ"έγινε" είπε ο Άλεξ. Σε αυτόν είναι που έχω τα περισσότερα νεύρα.
Α"πάμε". Και από εκεί που δεν το περίμενα ακούστηκε και μία άλλη φωνή.
Β"μπορώ να έρθω και εγώ μαζί σας?"
Α"έλα και εσύ. Να δούμε θα έρθει κανείς άλλος?"
Σ"Αχιλλέα τι έχεις πάθει?"
Α"σου είπα έχω νεύρα και συγνώμη για αυτό Βίκυ αλλά δεν είμαι πολύ στα καλά μου αυτή τη στιγμή. Λοιπόν μόνο εμείς οι τρεις πάμε οι υπόλοιποι ας κάνετε ότι θέλετε"
Σ"Συγνώμη, παιδιά που φεύγουμε έτσι αλλά θέλουμε να συζητήσουμε ήρεμα"
Άλ"εντάξει. Γεια σας κορίτσια, αδερφέ". Μετά από αυτό βγήκαμε έξω. Εγώ προχωρούσα πιο μπροστά προσπαθώντας να ηρεμίσω από την ένταση της ημέρας και τα κορίτσια ήταν πιο πίσω και μιλάγανε. Από το πουθενά εμφανίστηκε μπροστά μας ένας λυκάνθρωπος. Τι θέλει τώρα και αυτός? Δεν έχουμε κάνει συνθήκη?

Α"ποιος είσαι εσύ και τι θες από μας?"
?"εγώ είμαι ο Δημήτρης η Σοφία με γνωρίζει. Πηγαίνουμε μαζί σχολείο". Ώπα κάτσε ποιος ήρθε?
Α"μάλιστα και τι θες εδώ?"
Δ"ήρθα να της μιλήσω. Σας είδα που φύγατε από το σπίτι της και σας ακολούθησα". Πολύ άνετος δεν είναι αυτός?
Α"ωραία εκεί είναι μιλά της αλλά έτσι και δω κάποια παράξενη κίνηση φίλε μου δεν θα βγεις ζωντανός από τα χέρια μου". Είπα και εκείνος φάνηκε να τρομοκρατήθηκε.

Δ"Σοφία μπορώ να σου μιλήσω?" Εκείνη γύρισε και φάνηκε σαν να μην τον περίμενε. Εγώ πάντως όσο μπορώ θα ακούσω.
Σ"ναι τι έγινε?"
Δ"απλά ήθελα να ζητήσω συγνώμη για εκείνο το βράδυ. Δεν θελαμε ούτε εγώ ούτε και ο Αντώνης να σας κάνουμε κακό. Σας πειράζαμε απλά γτ θέλαμε να ασχολειθήτε μαζί μας γτ εμένα μου άρεσε η Βιολέτα και του Αντώνη εσύ"
Σ"δεν πειράζει περασμένα ξεχασμένα. Εμένα δεν θα με πείραζε αν κάναμε παρέα, άλλωστε αυτή θα είναι η τελευταία μας χρονιά"
Δ"ούτε εμένα δεν θα με πείραζε να κάνουμε παρέα"
Α"γλυκιά μου σου έχει πει αυτός από εδώ ότι είναι λυκάνθρωπος?" Με κοίταξε απορημένη και γύρισε προς το μέρος του.
Σ"τι είσαι?"
Δ"αυτό που άκουσες". Ήθελα να του χώσω και αυτουνού ένα φούσκο να του γυρίσουν τα δόντια έξω. Με είδε η Βίκυ και είπε στη Σοφία
Β"αδερφούλα πάμε εμείς προς το σπίτι?"
Σ"ναι αλλά θέλω να σου κάνω και μία ακόμα ερώτηση Δημήτρη"
Δ"ναι πες μου"
Σ"και ο Αντώνης λυκάνθρωπος είναι?"
Δ"όχι αυτός είναι κανονικός άνθρωπος"
Σ"εντάξει ευχαριστώ" είπε και έφυγαν με τη Βίκυ για να πάνε προς το σπίτι και εγώ έμεινα μαζί με τον Δημήτρη.

Α"αλήθεια τώρα αυτά ήθελες να της πεις?"
Δ"και αυτά αλλά και άλλα πολλά"
Α"για παράδειγμα?"
Δ"πως θέλω να την προστατέψω από ένα πλάσμα σαν εσένα"
Α"και γτ να την προστατέψεις αφού και η ίδια είναι βρικόλακας". Όταν το είπα αυτό εκείνος γούρλωσε τα μάτια του και μετά με κοίταξε με θυμό.

Δ"ποτέ πρόλαβες και την μεταμόρφωσες ρε?"
Α"1ον δεν την μεταμόρφωσα εγώ και 2ον είχε ήδη στο αίμα της αίμα βρικόλακα από τους γονείς της τους βιολογικούς"
Δ"κάτσε δηλαδή θες να μου πεις ότι από πάντα ήταν βρικόλακας?"
Α"ναι αυτό ακριβώς σου λέω. Απλά δεν φαινόταν γτ την μεγάλωσαν άνθρωποι και όχι βρικόλακες όπως θα έπρεπε. Είναι η πριγκίπισσα μας"
Δ"όχι δεν μπορεί"
Α"και όμως ναι. Λοιπόν εγώ πάω στο σπίτι και εσύ πρόσεχε τα νώτα σου. Ήδη μυρίζω και άλλους του είδους σου από μακριά". Είπα και εξαφανίστηκα από μπροστά του.

~...~
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο? Εμένα πάντως μου αρέσει που ο Αχιλλέας είναι ζηλιάρης αλλά δεν το παραδέχεται. Μέχρι το επόμενο.
Kisses Elena 💘😇💞

Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17Where stories live. Discover now