Κεφάλαιο 23

298 25 1
                                    

Μεριά Αχιλλέα
Δεν άντεχα άλλο εκεί έξω γτ είχε γίνει σαματάς και η κατάσταση χειροτέρευε. Είχε πάει από το κακό στο χειρότερο. Έτσι είπα να πάω να δω πως είναι το κοριτσάκι μου. Πω τώρα άρχισα να μιλάω σαν γκεϋ. Ήθελα να την δω πάντως. Έτσι κατέβηκα στην αποθήκη. Αυτό που είδα δεν περιγράφεται. Να σας δώσω μία ιδέα. Λοιπόν η Σοφία έπαιζε με ότι έβρισκε μπροστά της και οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να την συνεφέρουν. Αλλά δεν καταλαβαίνω τι συνέβη?

Α"ρε παιδιά τι συμβαίνει εδώ?" Ρώτησα μετά από 5 λεπτά που τους κοιτούσα για να καταλάβω τι συμβαίνει. Και από ότι κατάλαβα δεν με είχαν πάρει χαμπάρι μέχρι που μίλησα.

Άλ"εε και να σου εξηγήσω δεν νομίζω να μπορέσεις να συγκρατήσεις τα νεύρα σου"
Α"καλά πες μου εσύ και θα δούμε"
Ν"λοιπόν θα σου εξηγήσω εγώ γτ τα έκανα νομίζω χάλια"
Α"πες μου". Άρχιζαν να παίζουν τα νεύρα μου.
Ν"λοιπόν είπε ότι είχε πολύ μεγάλο πονοκέφαλο και έτσι την ρώτησα άμα θέλει να της πάρω τον πόνο και μου απάντησε θετικά"
Α"και?"
Ν"και μάλλον παίζει να της πήρα όλον τον πόνο που είχε"
Α"και αυτό το βρίσκεις φυσιολογικό? Δηλαδή μου λες ότι της πήρες τον πόνο και τώρα συμπεριφέρεται σαν χαζοχαρούμενο?"
Ν"κατά κάποιο τρόπο ναι"
Α"και πώς μπορούμε να την επαναφέρουμε πριν έρθει η τρελή?"
Ν"πρέπει με κάποιο τρόπο να της επιστραφεί ένα μέρος του πόνου της. Οπότε μπορείς να της πεις μερικά πράγματα άσχημα που να της επαναφέρουν ένα μέρος του πόνου της?"
Α"θα προσπαθήσω". Πήγα κοντά της και άρχισα να της μιλάω. Μετά από λίγη ώρα άρχισε να κλαίει γτ δεν ήθελε να γίνει βρικόλακας και ένα μέρος του πόνου ξαναγύρισε. Έτσι την πήρα στην αγκαλιά μου και σταμάτησε ύστερα από λίγο. Αλλά αυτή τη στιγμή έπρεπε κάποιος να την χαλάσει και αυτός ο κάποιος δεν ήταν άλλος από την Εύα. Πραγματικά ώρες ώρες δεν αντέχω άλλο αλήθεια λέω. Μπήκε μέσα και άρχισε να λέει

Ε"μπα μπα όλη η παρεούλα μαζεμένη εδώ. Υπέροχα! Θα σας καταστρέψω όλους τώρα"
Α"τι σου έχουμε κάνει και θες εκδίκηση?"
Ε"εσείς τπτ αλλά αυτή μπορεί να καταστρέψει ότι θέλει. Έτσι λέει η προφητεία"
Σ"ποια προφητεία? Εγώ δεν θέλω να καταστρέψω κανέναν και πιο πολύ από όλα δεν θέλω να γίνω βρικόλακας" είπε η Σοφία συντετριμμένη. Όπως και να είχε κάποια στιγμή θα γινόταν. Δεν είχε επιλογές.

Ε"ωραία αφού δεν θες άσε με να σε σκοτώσω για να μην γίνει ποτέ πραγματική η προφητεία"
Σ"το ότι δεν θέλω να γίνω βρικόλακας δεν σημαίνει πως δεν θέλω να ζήσω μία ζωή μαζί με αυτούς που αγαπώ και θα τους προστατέψω με κάθε τρόπο"
Ε"κοριτσάκι μου είσαι πολύ γελασμένη αν νομίζεις πως θα σε αφήσω έτσι άθικτη. Θα πληρώσεις για ότι έκανε η οικογένεια σου στην δική μου" είπε η Εύα και εγώ τα πήρα στο κρανίο και πήρα ότι πιο βαρύ υπήρχε κοντά μου και της το πέταξα στο κεφάλι. Έτσι όπως ήταν μετά από αυτό έπεσε νεκρή στο πάτωμα και εμείς αρχίσαμε το σκάμε ένας ένας από το παράθυρο που ήταν έξω από εκείνο το δωμάτιο της αποθήκης. Αλλά όλο αυτό δεν είχε τελειώσει και δεν ήξερα αν θα τέλειωνε σύντομα.

~...~
Σορρυ που άργησα να βάλω αλλά δεν μπόρεσα εχθές οπότε το βάζω τώρα. Να σημειωθεί ότι τελείωσα αυτό το παρτ στις 1:05 το βράδυ. Μέχρι το επόμενο.
Kisses Elena 💜💘💙

Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17Место, где живут истории. Откройте их для себя