Μεριά Σοφίας
Περιμέναμε κάπου στο μισάωρο μέχρι που χτύπησε το κουδούνι έτσι πήγα και άνοιξα ήρθε ο πιτσαδώρος μας έδωσε τις πίτσες και τον πλήρωσα και έφυγε. Έτσι βάλαμε την ταινία να παίζει. Επειδή στην αρχή λίγο βαριόμουν ρώτησαΣ"Άρη θες ποπκορν?"
Α"ναι θέλω" είπε και συνέχισε να βλέπει την ταινία. Εγώ πήγα στην κουζίνα και έτσι έβαλα τα ποπκορν να γίνονται και πήγα στο σαλόνι και έκατσα. Μετά από λίγο μου είπε ο ΆρηςΑ"ποτέ θα είναι έτοιμα τα ποπκορν?"
Σ"σε λίγο τώρα τρώγε την πίτσα"
Α"καλά"
Ώρες ώρες κάνει σαν μικρό παιδί ενώ είναι ένα χρόνο μεγαλύτερός μου. Και πάντα μου την σπάει να με λέει μικρή αλλά κάποιες φορές τον πειράζω και εγώ. Καθώς περνούσε η ώρα έφερα και τα ποπκορν και όσα του είχα βάλει στο μπολ τα άδειασε λίγο αργότερα. Πολύ φαγανός μας βγήκε ο Αρούλης.Σ"Άρη να σε ρωτήσω κάτι?"
Α"και δε ρωτάς ούτως ή άλλως βαρέθηκα λίγο την ταινία"
Σ"ωραία γτ και εγώ ψιλοβαρέθηκα.. πως τα πέρασες στη Θεσσαλονίκη?"
Α"εε δεν είναι σαν την Αθήνα δηλαδή έτσι όπως είχα συνηθίσει αλλά κατά τα άλλα αρκετά καλά"
Σ"πολύ χαίρομαι και για πες βρήκες καμία καλή κοπέλα εκεί?"
Α"επ μικρή σαν πολλά δε ρωτάς?"
Σ"σου έχω πει να μη με λες μικρή και ρώτησα από περιέργεια"
Α"δεν έχεις μάθει πώς η περιέργεια σκότωσε τη γάτα?"
Σ"και σένα δεν σου έχουν μάθει να απαντάς στις ερωτήσεις?"
Α"ναι σε πειράζω βρε αφού το ξέρεις ότι στο τέλος θα σου το πω"
Σ"εε άντε όμως με γκάστρωσες πες"
Α"ναι βρήκα την λένε Μαρία και είναι πολύ όμορφη"
Σ"αχου μωρέ ο γλυκός μου ερωτεύτηκε χαχαχα"
Α"ναι μικρό ερωτεύτηκα και δεν είναι αστείο γτ και εσύ μία μέρα θα το πάθεις και μετά θα έχουμε δράματα"
Σ"εμ ναι σχετικά με αυτό..."
Α"όπα κάτσε μη μου πεις ποιος είναι ο τυχερός που έχει την τιμή να είναι ο πρώτος που ερωτεύεσαι"
Σ"ένα αγόρι δε το ξέρεις"
Α"και πώς τον λένε εκτός και αν δεν έχει όνομα"
Σ"τον λένε Αχιλλέα και με βοήθησε χθες όταν είχα μεθύσει και με πήγε στο νοσοκομείο για να ξεμεθύσω"
Α"εχθές? Δηλαδή σήμερα βγήκες?"
Σ"ναι Αρούλη σήμερα βγήκα"
Α"μάλιστα και μη με λες Αρούλη με εκνευρίζει"
Σ"εντάξει... Αρούλη". Του είπα και άρχισε να με κυνηγάει μέσα στη κουζίνα για να με εκδικηθεί. Κάποια στιγμή κόλλησα στον τοίχο και δεν μπορούσα να ξεφύγω. Έτσι με έπιασε και άρχισε να με γαργαλάει.Σ"Ααα χαχαχα ρρ χαχαχα ηηη χαχαχα στα χαχαχα μα χαχαχα ταα χαχαχα σε χαχαχα παρ χαχαχα ακα χαχαχα λω"
Α"Αφού λοιπόν είπες τη λέξη κλειδί σε αφήνω"
Σ"ουφ σε ευχαριστώ βρε Άρη" είπα προσπαθώντας να αναπνεύσω κανονικά.
Α"δεν κάνει τίποτα" είπε και μου έβγαλε γλώσσα. Όταν λέω πως κάνει σα μικρό παιδί να με πιστεύεται. Έτσι έβγαλα και εγώ γλώσσα και άρχισε πάλι να τρέχει για να με πιάσει. Αναρωτιέμαι μερικές φορές δεν κουράζεται να τρέχει? Μάλλον όχι για να συνεχίζει. Με ξαναέπιασε και αυτή τη φορά με άφησε να ξεφύγω. Πάλι καλά δηλαδή. Ύστερα πήγα στον καναπέ και μετά από λίγο κοιμήθηκα. Έτσι με πήρε ο Άρης και με πήγε στο δωμάτιό μου μου φίλησε το μέτωπο και μετά τον άκουσα να κατεβαίνει τις σκάλες και να πηγαίνει στο σαλόνι. Μετά ησυχία και εγώ αποκοιμήθηκα για τα καλά.Μεριά Αχιλλέα
Η ώρα κόντευε 23:00 και εγώ ήμουν σχεδόν έτοιμος το μόνο που έλειπε ήταν να βάλω τα παπούτσια μου και να στείλω ένα μήνυμα στον άγγελο μου και θα ήμουν έτοιμος. Τα φόρεσα και έστειλα στη ΣοφίαΠρος κούκλα
Καληνύχτα μικρή θα τα πούμε αύριο.Δεν περίμενα να λάβω απάντηση και έτσι πήγα στη μηχανή μου και έβαλα μπρος. Έφτασα στο μπαράκι που είχαμε πει και μπήκα μέσα. Παντού υπήρχαν άνθρωποι που χόρευαν, άλλοι που φασώνονταν, άλλοι που ήταν τελείως μεθυσμένοι και δεν καταλάβαιναν τι γινόταν μπροστά τους. Τους προσπέρασα όλους αυτούς και πήγα προς τα παιδιά αφού τους είχα εντοπίσει και τους χαιρέτησα όλους έναν έναν. Λοιπόν τα παιδιά ήταν ο Πέτρος, ο Νίκος, η Μαρία, η Νίκη και ο κολλητός μου ο Πάνος. Καθώς μιλούσαμε για διάφορα θέματα εγώ τους είπα πως θα πάω για ένα ποτό και ακολούθησε και ο Πάνος.
Π"γεια σου ρε κολλητέ"
Α"γεια σου ρε Πανό πως και ήρθες μαζί μου?"
Π"γτ ήθελα να σηζητήσουμε"
Α"για ποιο θέμα ακριβώς?"
Π"για αυτό που έγινε χθες"
Α"μάλιστα τι ακριβώς είδες?" Είπα περνώντας το ποτό που είχα παραγγείλει λίγο πριν έρθει ο Πάνος.
Π"ότι έσωσες μία κοπέλα περίπου στην ηλικία που μοιάζουμε"
Α"και τι ήθελες να κάνω αφού είχε λυποθιμήσει"
Π"να την αφήσεις στη φίλη της η οποία όπως και να το κάνουμε είναι νοστιμούλα"
Α"δεν μπορούσα να την αφήσω εκεί δεν μου πήγαινε η καρδιά"
Π"αχα κατάλαβα δεν χρειάζεται να πεις τίποτα άλλο κατάλαβα"
Α"χαίρομαι ρε φίλε που καταλαβαίνεις"
Π"εε αν δεν καταλάβω εγώ τον κολλητό μου ποιος θα τον καταλάβει?"
Α"έλα μου ντε"
Π"και για πες είναι εκείνη η κοπέλα που παρακολουθούσες?"
Α"ναι αυτή είναι και είναι πανέμορφη"
Π"την έχω δει και εγώ.. τεσπα τώρα που είστε τόσο κοντά θες να μου την γνωρίσεις?"
Α"εμ ναι γτ όχι?"
Π"τέλεια θα γνωρίσω από κοντά την κοπέλα που έχει καρφώθει στο μυαλό του τρελού του κολλητού μου"
Α"ναι από ότι φαίνεται"
Π"μία χαρά"
Α"ναι"~...~
Στη φώτο ο Άρης πείτε μου στα σχόλια αν σας αρέσει💙 Μέχρι τότεKisses Elena 💙💋
CZYTASZ
Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17
WampiryΕιναι ενα απο εκεινα τα πρωινα που σηκωνεσαι και δεν θελεις τιποτα αλλο γυρω σου εκτος απο τα ατομα που αγαπας πιο πολυ. Η ζωη της Σοφιας ηταν ωραια μεχρι που καποια στιγμη εγινε κατι που την αλλαξε. Ερωτευτηκε για πρωτη φορα αληθινα αλλα της ηταν δ...