Κεφαλαιο 5

756 62 8
                                    

Το τραγούδι άκυρο με το κεφάλαιο απλά μου άρεσε και το έβαλα.. Τώρα πίσω στο κεφάλαιο ~...~

Μεριά Αχιλλεα
Μπορεί να μην με αναγνωρίζει ακόμα αλλά καλύτερα για εμένα είχα περισσότερο χρόνο για να της εξηγήσω.
Σ"Αχιλλεα?"
Α"Πες μου"
Σ"Τι έγινε? Εννοώ ποιος με μετέφερε εδώ?”
Α"Εγώ.. Ειδα που λυποθιμησες και σε μετέφερα με το αυτοκίνητο μου μέχρι εδώ."
Σ"Αα.. Σε ευχαριστώ πάντως. Ξέρεις πότε μου επιτρέπετε να φύγω?"
Τα μάτια της έλαμπαν καθώς περιμενε την απάντησή μου.
Α"Εε όχι δεν ξέρω αλλά μπορώ να πάω να ρωτησω αν θες"
Σ"Ναι θέλω πήγαινε."
Α"Αα επίσης πριν φύγω ήταν και εδώ μία φίλη σου και σε περιμέναμε μαζί αλλά ειδα πως ήταν κουρασμένη και της είπα να πάει σπίτι της. Πάρ την τηλέφωνο για να μην ανησυχεί"
Σ"Εντάξει σε ευχαριστώ που μου το είπες"
Α"Τπτ"
Πηγαίνω στη νοσοκόμα και την ρωταω προς τα που είναι ο γιατρός για να κάνει εξετάσεις στη Σοφία και μου λέει πως είναι στον τρίτο θάλαμο δεξιά και την ευχαριστω. Πηγαίνω προς τα εκεί και τον βλέπω να εξετάζει μία κοπέλα η οποία ήταν με φουσκωμένη την κοιλιά και τον ρώτησα
Α"Πότε μπορείτε να εξετασετε την Σοφία?"
Για"Σε λίγο αγόρι μου μόλις τελειώσω με την κοπέλα την εξέταση"
Α"Ευχαριστώ γτ με ρωτάει πότε μπορεί να βγει"
Για"Μόλις καταφέρω να της κάνω εξετάσεις"
Α"Σας ευχαριστώ και πάλι"
Πηγαίνω γρήγορα πίσω στο δωμάτιο της χωρίς να με δει κανείς και ακούω την συζήτηση της Σοφίας με την Βιολετα. Αυτή η φωνή της πόσο μου αρέσει να την ακούω. Τι λες ρε βλακα συγκεντρωσου και ακου.
Σ"Έλα Βιολέτα μου συγνώμη που σε έκανα να ανησυχήσεις αλλά μόλις πριν λίγο ξυπνησα και μου είπε ο Αχιλλεας να σε πάρω τηλέφωνο για να μην ανησυχεις" είπε με μια κοφτή ανάσα.
Άκουσα την Βιολέτα να λέει
Β"Εντάξει αγάπη μου σε ευχαριστώ που με πήρες και τι είπες αυτό το μαναρι τον λένε Αχιλλεα?"
Σ"Ναι γτ δεν σου συστήθηκε?"
Β"Όχι"
Εντάξει αρκετά άκουσα μπαίνω μέσα.
Μόλις με βλέπει λέει στη Βιολέτα
Σ"Εντάξει αγάπη μου θα τα πούμε γεια σου"
Β"Γεια σου Σοφία μου"
Και το εκλεισε και αρχισε να με κοιτάει.
Α"Είναι εντάξει η φίλη σου σταμάτησε να ανησυχεί?"
Σ"Ναι.. Τελικά πότε θα βγω από εδώ?"
Α"Μολις σου κάνει εξετάσεις ο γιατρός"
Σ"Τελεια.. Να σε ρωτησω κατι?"
Α"Ελεύθερα ρώτα με"
Σ"Θα ήθελες κάποια μέρα να βγούμε?"
Α"Εε ναι γτ οχι?"
Σ"Ωραια"
Α"Ναι"
~.....~

Πώς λέτε να ήταν η αντίδραση του Αχιλλεα όταν τον ρώτησε η Σοφια αν θα βγουν? Νομιζω κάποιος είναι ερωτευμένος.. Αλλά τι θα γίνει η Σοφία έχει αισθήματα για αυτόν? Θα θυμηθεί τι είδε εκείνο το βράδυ? (Θα βάλω επόμενο σύντομα μάλλον αύριο το μεσημέρι)
Kisses Elena❤❤

Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17Where stories live. Discover now