(Στη φώτο ο Νίκος)
Μεριά Αχιλλέα
Το πρωί ξύπνησα από φασαρίες. Κάποιος χτυπούσε την πόρτα επίμονα εκεί που κρυβόμασταν. Ο Νίκος έλειπε άρα μάλλον θα ήταν εκείνος. Πάω να ανοίξω και τον βλέπω τρομαγμένο. Ωχ τι μπορεί να έγινε.Α"τι έγινε γτ είσαι έτσι?"
Ν"μάλλον μας ανακάλυψαν εξαιτίας μου"
Α"και εσύ που το ξέρεις?"
Ν"είχα πάει για να τραφώ και εκείνη την ώρα είδα ένα λύκο ο οποίος λέει ήξερε πως ακόμα σας βοηθούσα και έτσι έτρεξα εδώ για να σου το πω"
Α"μπορεί να μπλόφαρε και τώρα να ξέρει που είμαστε αν σε ακολούθησε"
Ν"έκανα μεγάλη βλακεία τώρα που ήρθα έτσι εδώ εε?"
Α"εε λίγο.. Δεν πειράζει θα τους σταματήσουμε όπως και να έχει"
Ν"ωραία χαίρομαι"
Οι υπόλοιποι δεν είχαν καταλάβει τπτ ακόμα. Έτσι τους ξύπνησα και τους εξήγησα τι συνέβη.Άλ"και πώς κατάφερε και έμαθε που είμαστε τώρα?"
Ν"έκανα το λάθος και με παραπλάνησε και τώρα μάλλον ξέρει που είμαστε αλλά μπήκα από άλλη είσοδο"
Άλ"ποια?"
Ν"βλέπεις αυτόν τον τοίχο?"
Άλ"ναι τον βλέπω"
Ν"ωραία αυτό είναι μυστικό πέρασμα"
Άλ"μπορεί να γνωρίζει δηλαδή τον δρόμο αλλά δεν ξέρει πού ακριβώς είμαστε. Ωραία άρα μπορούμε να σώσουμε λίγο την κατάσταση"
Ν"μάλλον ναι"
Άλ"οκ". Είπε ο Άλεξ και μετά από αυτό το συμβάν δεν έγινε τπτ το σημαντικό. Από την επόμενη μέρα αρχίσαμε να πηγαίνουμε από διαφορετικό δρόμο, γτ αλλιώς μπορεί εκείνος που είδε τον Νίκο να πήγαινε να το πει στον αρχηγό των λυκάνθρωπων και δεν θα γλυτώναμε τόσο εύκολα όπως τώρα που έχουμε ένα πλεονέκτημα. Το σχέδιο αποπροσανατολισμού πήγαινε πολύ καλά. Οπότε έφτασε και η μέρα γενεθλίων της Σοφίας και εκεί άλλαξαν πολλά δεδομένα~...~
Σορρυ είχα πει πως θα βάλω χθες το βράδυ αλλά τελικά έβαλα τώρα που γύρισα πριν λίγη ώρα από παραλία. Επισης σορρυ που είναι τόσο μικρό.
Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘
ESTÁS LEYENDO
Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17
VampirosΕιναι ενα απο εκεινα τα πρωινα που σηκωνεσαι και δεν θελεις τιποτα αλλο γυρω σου εκτος απο τα ατομα που αγαπας πιο πολυ. Η ζωη της Σοφιας ηταν ωραια μεχρι που καποια στιγμη εγινε κατι που την αλλαξε. Ερωτευτηκε για πρωτη φορα αληθινα αλλα της ηταν δ...