Κεφάλαιο 24

327 25 3
                                    

Μεριά Αχιλλέα
Έτσι όπως είχαμε καταφέρει να γλυτώσουμε από την Εύα και να βγούμε έξω από την αποθήκη δεν είχαμε υπολογίσει ότι θα υπήρχε ένας ολόκληρος στρατός από λυκάνθρωπους να μας περιμένει για να πολεμήσουμε. Δυστυχώς για αυτό δεν είχα σχεδιάσει τπτ με τους άλλους για το πώς θα το λύσουμε. Έχω όμως μία ιδέα.

Α"Σοφία να σου πω"
Σ"ναι πες μου"
Α"εσύ σε παρακαλώ να μείνεις μακριά από αυτό"
Σ"γτ ρε Αχιλλέα? Είχαμε πει ότι θα το περάσουμε μαζί αυτό"
Α"για να είσαι ασφαλής"
Σ"ασφαλής όπως λες νιώθω μόνο κοντά σου"
Α"αν μείνεις κοντά μου όμως εγώ δεν ξέρω άμα θα μπορώ να σε προστατέψω. Για αυτό σου λέω γύρνα σπίτι και προστάτεψε τον εαυτό σου"
Σ"δεν θέλω να πάω σπίτι. Προτιμώ να το περάσουμε μαζί αυτό ότι συνέπεια και να έχει"
Α"καλώς αλλά δεν ξέρω αν θα μπορώ να σε προστατεύω συνέχεια"
Σ"δεν είναι ανάγκη μπορώ να προστατεύσω μόνη μου τον εαυτό μου. Τόσο καιρό αυτό κάνω άλλωστε"
Α"εντάξει λοιπόν ας ξεκινήσουμε τη μάχη που τόσο θέλουν οι αντίπαλοί μας"
Άλ"Σοφία είσαι σίγουρη ότι δεν θέλεις να γλυτώσεις από όλο αυτό?" Ρώτησε ο αδερφός μου.
Σ"είμαι απολύτως σίγουρη. Αν χρειαστώ βοήθεια θα σας πω". Αυτό το κορίτσι το έχει βάλει πείσμα να πεθάνει εδώ μαζί μας. Εγώ θέλω να την προστατέψω και αυτό μου την έχει βιδώσει στα νεύρα. Προτιμώ να πεθάνω εγώ παρά να πάθει εκείνη το οτιδήποτε. Δεν το καταλαβαίνει όμως. Καλώς κακό του κεφαλιού της. Ας ξεκινήσει η μάχη.

Μεριά Σοφίας
Δεν μπορεί να καταλάβει το ξερό του το κεφάλι ότι θέλω να είμαι παντού μαζί του? Ακόμα και σε μάχες. Προτιμώ να είμαστε μαζί παντού παρά χώρια για να με προστατέψει αλλά βέβαια εγώ είμαι ο αδύναμος κρίκος και δεν μπορώ να κάνω τπτ μόνη μου. Αυτό είναι άδικο. Γτ να μην μπορώ να κάνω κάτι για να βοηθήσω. Το βρήκα θα πάω να παραδωθώ για να τελειώσουν και τα δικά μου αλλά και τα δικά τους βάσανα. Όχι τώρα όμως για να μην το καταλάβουν. Δεν έχω καμιά διάθεση για κήρυγμα. Ας ξεκινήσει αυτή η μάχη και ότι γίνει έγινε.

Μεριά Άλεξ (δεν νομίζω να περιμένατε μεριές 3 ατόμων)
Η μάχη έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετή ώρα και κανένας δεν δείχνει πως θα κερδίσει. Είναι αρκετά δύσκολο και οι αντίπαλοί μας είναι εξίσου δυνατοί με εμάς. Η Σοφία αν και δείχνει να είναι αδύναμη πιστεύω και βλέπω πως έχει πολλά κότσια αλλιώς δεν θα καθόταν εδώ να βασανίζεται για να μας αποδείξει κάτι. Ξέρω πως μία μέρα θα είναι και εκείνη όπως και η μητέρα της μία αξία βασίλισσα για να την υπηρετούμε. Και θα έχει και άξιο για εκείνη βασιλιά δίπλα της. Μακάρι όμως να ήμουν εγώ στη θέση του. Είμαστε εδώ σε αυτή την κατάσταση αρκετές μέρες και κανείς δεν λέει να υποχωρήσει. Ούτε εμείς αλλά ούτε και εκείνοι. Μέχρι στιγμής όμως έχουμε καταφέρει να τους κρατήσουμε γερή άμυνα και για αυτό μπορεί και να κερδίσουμε. Μέσα σε αυτές τις μέρες έχουνε γίνει διάφορα. Να φέρω ένα παράδειγμα. Η Σοφία παραλίγο να πάει να παραδωθεί στους αντιπάλους για να γλιτώσουμε λέει όλοι από αυτή τη φρίκη. Εγώ την έχω καψουρευτεί άσχημα. Ποιος εγώ που νόμιζα πως δεν υπάρχει αγάπη. Πίστευα πως είχα κλείσει αυτό τον τομέα εδώ και πολύ καιρό αλλά τελικά τα κατάφερε και μου τον επανέφερε πίσω. Ο Αχιλλέας έχει γίνει πιο υπερπροστατευτικός απέναντι της και ο Νίκος μας έχει βοηθήσει πολύ σε αυτή τη σκληρή μάχη ανάμεσα μας.

~...~
Άραγε τι θα γίνει? Ποιοι θα καταφέρουν να νικήσουν αυτοί τη μάχη? Μέχρι το επόμενο
Kisses Elena

Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17Donde viven las historias. Descúbrelo ahora