Μεριά Σοφίας
Ύστερα από λίγο έφτασε και ο Αχιλλέας. Χάρηκε που του είπα να έρθει και εκείνος. Εγώ χάρηκα που δεν θα το περάσω μόνη μου το βράδυ και θα έχω και κάποιον να με βοηθήσει σε περίπτωση που έχω ορμές. (Για φαγητό κλπ) Δεν θα ήθελα να πάθει κανείς κακό εξαιτίας μου. Κάτω τώρα είναι και ο Άλεξ μαζί με τη Βιολέτα και θα κοιμηθούν μαζί. Είναι πολύ γλυκούλια. Όταν μπήκε μέσα ο Αχιλλέας παραξενεύτηκε που είδε τον αδερφό του με την κολλητή μου μαζί αλλά πιστεύω πως χάρηκε πολύ. Είχε καιρό να τον δει και έκαναν αυτές τις αντρικές χειραψίες που κάνουν οι άντρες μεταξύ τους.Α"πως και από εδώ Άλεξ?" Ρώτησε λίγο περίεργα ο Αχιλλέας.
Άλ"εδώ μας κάλεσε η Σοφία να κοιμηθούμε. Εσύ πως και από εδώ?"
Α"εε και εμένα με κάλεσε η κοπέλα μου για να κοιμηθούμε μαζί" είπε τονίζοντας το 'μου'
Άλ" ωραία χαίρομαι για εσάς"
Σ"Άλεξ να σου πω λίγο?"
Άλ"ναι πες μου"
Σ"πάμε λίγο στην κουζίνα σε παρακαλώ"
Άλ"πάμε". Όταν πήγαμε στην κουζίνα έβαλα ένα ποτήρι νερό και τον ρώτησα.Σ"γτ συμπεριφέρεστε έτσι σχεδόν κάθε φορά με τον αδερφό σου?"
Άλ"πως δηλαδή?"
Σ"περίεργα"
Άλ"γτ έτσι συμπεριφερόμαστε γενικώς. Νομίζει ο αδερφός μου ότι σε γουστάρω και δε θέλει να κάνουμε πολύ παρέα"
Σ"ποιος ήρθε?"
Άλ"αυτό που άκουσες"
Σ"συγνώμη δηλαδή νομίζει ότι σε περίπτωση που με γούσταρες εγώ θα ενέδωνα?"
Άλ"μπορεί κάτι τέτοιο"
Σ"δηλαδή δεν μου έχει καθόλου εμπιστοσύνη?" Εκείνη τη στιγμή μπαίνει ο Αχιλλέας μέσα.
Α"ομορφιά μου για να απαντήσω στην ερώτησή σου εσένα σε εμπιστεύομαι απόλυτα αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχω και τόση εμπιστοσύνη στον αδερφό μου"
Σ"και γτ δεν τον εμπιστεύεσαι?"
Α"γτ έχουν συμβεί πολλά και θα σου τα εξηγήσω άλλη στιγμή όχι τώρα. Πάμε μέσα που έχουμε αφήσει την κοπέλα μόνη της?"
Άλ"πάμε" είπε ο Άλεξ και πήγαμε στην τραπεζαρία. Πως τα καταφέρνουν πάντως κάθε φορά να με εκνευρίζουν με αυτή τους τη συμπεριφορά δεν ξέρω. Εγώ τους αγαπώ και τους δύο. Τον Άλεξ ως κολλητό μου και τον Αχιλλέα ως το αγόρι μου.Β"τι έγινε καλέ? Γτ είσασταν όλοι μαζί μέσα?" Τώρα τι της απαντάς? Την ώρα που πήγα να απαντήσω με διέκοψε ο Άλεξ.
Άλ"απλά η Σοφία ήθελε να μου πει που θα κοιμηθούμε και ο Αχιλλέας λογικά θα πήγε τουαλέτα" πάλι καλά που είπε μία δικαιολογία ο Άλεξ. Όχι ότι κάναμε κάτι κακό μεταξύ μας αλλά δεν θέλω να μαλώσω με την κολλητή μου.
Β"πως θα κοιμηθούμε τελικά?"
Σ"εγώ με τον Αχιλλέα στο δωμάτιό μου και εσείς στον ξενώνα. Ελπίζω να μη σε πειράζει έτσι?"
Β"όχι δεν με πειράζει καθόλου"
Σ"ωραία χαίρομαι. Πάμε?"
Β"πάμε". Πήγαμε στο δωμάτιο και κάναμε τα δικά μας. (Νομίζω καταλάβετε τι εννοώ) και μετά κοιμηθήκαμε αγκαλιά όλο το βράδυ. Ευτυχώς δεν με έπιασε πάλι η επιθυμία μου για να φάω ανθρώπους γτ είχα φάει την προηγούμενη μέρα ένα ζώο. Πάλι καλά είχε αποτέλεσμα. Αν δεν είχα τον Αχιλλέα για αυτά τα θέματα δεν ξέρω πως θα συγκρατιομουν.~...~
Σορρυ που δεν έβαλα χθες. Αν μπορείτε πατήστε το αστεράκι και κάντε σχόλια. Βοηθάει. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘💞😍💙
KAMU SEDANG MEMBACA
Το Μυστικο Της Σοφιας #BBC17
VampirΕιναι ενα απο εκεινα τα πρωινα που σηκωνεσαι και δεν θελεις τιποτα αλλο γυρω σου εκτος απο τα ατομα που αγαπας πιο πολυ. Η ζωη της Σοφιας ηταν ωραια μεχρι που καποια στιγμη εγινε κατι που την αλλαξε. Ερωτευτηκε για πρωτη φορα αληθινα αλλα της ηταν δ...