×4× "Ahoj, já jsem ..."

618 21 2
                                    

×Ahoj, Tak je tu takový seznamovací díl. Snad se vám postavy zalíbí a vytvoříte si k nim kladné vztahy. :)×

... Teď přišel čas se seznámit...

...Soundie seběhla dolů, aby zjistila, jak na tom je večeře. Maria se rozhodla udělat něco extra a já se rozhodla se převléct. Dala jsem si bílou sukni a žlutý top, chtěla jsem udělat dobrý dojem. V domě je příjemně teplo, a tak mi nevadí chladnější počasí, které je venku.

Naposledy kouknu do zrcadla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Naposledy kouknu do zrcadla. Soundie už na mě volá ze spodu, odhodlám se a vydám dolů po schodišti, na které jsem se stále nestíhla vynadívat. Možná vám připadá stupidní prohlížet si schodiště, ale tady je vše až moc dokonalé na to, abych si to stále neprohlížela.

Dole jsem byla tak napjatá, že jsem cítila ten závodní adrenalin. Tohle se mi nestává! Vešla jsem do kuchyně/jídelny. U stolu už všichni seděli a nikdo si mě nevšiml. Sedla jsem si na kraj stolu mezi jednoho kluka a volný bok stolu. Ten se najednou otočil a pusu otevřel do kořán. Usmála jsem se a tiše pozdravila. Ten kluk si stoupl a zatleskal. Všichni se na něj podívali a zakončili debatu. Téměř všichni se na mě usmáli a mile si mě prohlíželi. Tréma mě hned přešla. Vypadali opravdu pohodově a to mi pomohlo. Soundie se usmála, pohodila svou zrzavou hřívou, kterou si během mého vybalování snad třikrát upravovala.

Maria a Mason tu chvíli byli a chvíli ne. Pochodovali s telefony a oba s někým telefonovali. Nechala jsem je být a věnovala se těm zajímavějším tvářím. Byli tu oba týmy. Soundie se ujala slova, byla jsem jí vděčná.

„Tohle je Benjamin Dimens, říkej mu Ben. Jemu je 17." Ukázala na kluka vedle mě a ten na mě kývl. Byl poměrně vysoký tak 182cm... typuji. Byl svalnatý a připadal mi jako kluk, který ukáže na holku a ta je jeho. Typický děvkař. Jeho vlasy byli blond a měl je krátce sestřižené. Hm... Vypadá jako takový jelito, ale přece jenom je to kluk.

Ukázala na holku naproti mně. „Ariadna Sunshine, ale nikdo jí neřekne jinak než Ria. Taky má 17." Její blond vlasy mi připomínaly moje zlatavé prstýnky, ale měla je bledší. Oči měla hnědé. Tvářila se jako by byla v jiném světě, ale přece se na mě usmála, nakonec na mě kývla. Teda doufám, že to bylo na mě.

Soundiin ukazováček pokračoval na holku vedle Rii. „Barbora Livers, jinak Bibi. Je tu nejstarší z holek a hodně si nás hlídá." Téměř každý se zasmál a Bibi na mě zazářila modrýma očima. Vlasy měla strašně dlouhé a vypadala jako modelka z časopisu. Upřímně, každá holka i kluk v této místnosti se mi zdáli jako fotomodelové. Připadala jsem si tu jako princezna ošklivka. Musím přiznat, že škaredá nejsem, ale tyto holky i tito kluci jsou dokonalí. Všichni! Soundie přemístila svůj pohled na další holku vedle Bibi, která byla výrazná svými červenými vlasy. Výškou mohla být stejná jako já.

Mám 168cm a jsem na svou výšku hrdá.

„Teri Brand. Své jméno Ester nemá ráda. Je nejmladší ze všech, má 15 let. Zdá se mladší, ale je geniální. Počkej, až ji uslyšíš zpívat!" Jen na mě koukla a usmála se.

Run of Dream (CZ)- Prochází ÚpravamiKde žijí příběhy. Začni objevovat