×23×

260 10 6
                                    

× Takže další díl.  <3 ×

...

„Ahoj Mayo! Neuvěříš! My zítra budeme dělat místo tréninku jógu. Já a jóga. Jak nějaký špatný vtip, že?"

„Ale Sound! Ty seš talentovaná, zvládneš to. Já s Theem budeme asi normálně trénovat. No nevím... jsem zvědavá na Ethana."

„Je to docela fešák a co jsem slyšela od ostatních, tak z tebe nemohl spustit oči." Kroutila obočím a nemohla se přestat smát na svoji nervózní kamarádku.

„Nevím, o čem mluvíš," začala Maya zmatkovat.

„Oscar prý žárlí."

„Co-ože?" Zakoktala se Maya. „Jediný, kdo by mohl žárlit, jsem já!"

„Na Miss? Tak to pochybuji." Mluvila jistě Soundie.

„Byli spolu dlouho. Oscar ji nikdy nepřestane mít rád."

„A kdo ti tyhle pohádky napovídal?!" Začala se trochu zlobit Soundie.

„Mluvili jsme o tom. My dva. Já a on." Přiznávala se Maya.

„On by nikdy..."

„To už jsem dnes slyšela." Zastavila ji dříve, než dokončila svou myšlenku.

„Myslím, že jdu do sprchy."

Soundie se přesunula do koupelny a Maya si sedla na postel. Koukala po pokoji, když pohledem zavadila o svůj notebook. Spát se jí ještě nechtělo, a tak se zvedla a ze stolu si svůj notebook vzala. Vrátila se do postele a na klín si položila notebook. Najela na sociální sítě a všimla si nových zpráv na messengeru.

Kromě Soundie, Vanessy a Tobiho jí psal i Oscar.

O: Ahoj včelko <3 Než půjdeš spát, tak se zamnou stav prosím. Miluji tě <3

Maya nad svým přítelem zakroutila hlavou, ale stejně ho chtěla vidět, tak se tedy vydala na cestu do Oscarova pokoje. Zaklepala na dveře a čekala, až jí její přítel otevře. Neotevřel však Oscar, nýbrž jeho spolubydlící Tobi.

„Ahoj Tobi, je tu Oscar?"

„Mayo. On teď šel právě do kuchyně.

Maya šla do kuchyně.

Stála již na prahu a chtěla vkročit do místnosti, kde viděla u baru sedět svého přítele se sklenicí jejího oblíbeného jablečného džusu, jenže za rameno ji chytla štíhlá dívčí ruka. Když se otočila, div jí nevypadly oči z důlků.

„Miss? Potřebuješ něco?" Ptala se opravdu zmateně blondýnka.

„Hele má milá, já s Oscarem patříme k sobě. Dnešní losování to jen dokázalo. Takže si dej pauzu a jeď si do nějakého jiného. Myslím, že ten nový trenér ti lehne k nohám, jen co trochu našpulíš tu svou papulu. Tak se snaž." S těmito slovy odkráčela. Maya se tomu pouze zasmála a konečně došla za svým klukem.

„Mayo! Promiň, že jsem nebyl v pokoji a že jsem tě vyrušil. Měl jsem žízeň a chtěl tě vidět." Promluvil ihned, jak ji spatřil Oscar. Ona nic neříkala, pouze k němu došla a bez jakýchkoliv dalších řečí ho obejmula. Pořádně se nadechla a tím do sebe vtáhla tu neobyčejnou vůni, jeho vůni.

„Stalo se něco?" Zeptal se, když se Maya po nějaké době odtáhla.

„Jen jsem tě chtěla pořádně obejmout." Uculila se a upila Oscarovi džus ze sklenice.

„Mayo, víš, že bych s Miss nikdy znovu..."

„Doufám." Řekla pouze.

„Nezlob se. Ona je minulostí a tou já nežiji."

Run of Dream (CZ)- Prochází ÚpravamiKde žijí příběhy. Začni objevovat