×34× "školačka"

181 7 2
                                    


...

...Theodor view...

„Není spravedlivé mít v týmu tak krásný holky, jako je ona. Ještě když je tak milá, kamarádská a vtipná. Prostě nechápu, jak můžeš vydržet, na ni každý den koukat aniž by ti tohle docházelo." Povídal mi nervózně Timon. Prohrál sázku v pojídání popcornu včera u nějakého Mayina seriálu a musel se mi přiznat, koho z týmu chce. Bylo mi to více méně jasné od první chvíle. Maya mu padla do oka a on jednoduše je jen kluk jako já. Vím, jak se cítí, jen každý máme jinou dívku v svém srdci. Moje blízká kamarádka Maya byla tak trochu lamač srdcí mých kamarádů a teď se do ní zaláskoval i nováček. To bude ještě sranda.

Chtěl jsem mu něco k jeho vyjádření bratrsky povědět, jenže do našeho pokoje se vtrhnula jako bouře Maya. „Ty jsi ještě tady! Kdy jedeš?" Volala na mně. Byla ještě rozespalá, protože včerejší novoroční akce se dost protáhla a přiznejme si, že ona není největší pařmenka v okolí. „Už mě vyhazuješ? Za 10 minut pro mě přijedou." Smál jsem se do doby, než po mě skočila a obejmula mě. Smál jsem se jí a pocuchal jí ten její šílený výtvor na hlavě. „Stejně jsem naštvaná, že mě tady týden necháš!"

„A já jsem vzduch?" Zasmál se Timon. Ona se na něj otočila a vyplázla jazyk. Jen mě ještě jednou obejmula a pak se posadila na mou postel. „Asi tady budu spát s tebou Time, Francesca mě už fakt sere." „Jakto?" Divili jsme se oba.

„Ona...no... furt se na všechno ptá a já nevím, co mám odpovídat! Už chci zpátky Soundie." „Dej tomu čas," pohladil jsem ji po rameně, abych ji povzbudil a ona se usmála. Bral jsem ji chvílema jako sestru, protože se ke mně tak chovala, jako ke staršímu bratrovi. Byla skvělá, a pokud by měla mít kluka, tak právě Tim by byl dokonalý kandidát.

„Už jsou tady! Tak se mějte!" Pobalil jsem si svých pět švestek a šel k automobilu před domem.

....

...Maya view...

„Time! Co budem dělat?"

„Co bys chtěla?"

„Popravdě netuším. Jsem docela líná, ale spát nebo tak něco se mi nechce." Možná jsem trochu lhala, byla jsem unavená a nejradši bych prospala celý ten týden bez Theodora a většiny týmu, ale pak tu byl Timon a ten tu byl semnou, takže jsme v tom byli spolu.

„Dal bych odpočinkovou činnost. Třeba film?" Jo! Já toho kluka začínám zbožňovat! Film bych si pustila! Juch!

„Jasně, můžeme." Odpověděla jsem „jakoby" bez emocí. „Tak na notebooku mám něco nastahovaný, tak co bys chtěla vidět?" Přisedla jsem si k němu na postel a koukala na obrazovku notebooku, Který mu ležel u nohou. Podívala jsem se na něj a on se koukal na mě, tak jsem se jen usmála a znovu koukala na obrazovku notebooku. Moc jsem neřešila názvy a vybrala film podle vtipného obrázku. Pohodlně jsem se rozvalila na Timovu postel a on to po mě ihned zopakoval. Nedala jsem tomu filmu moc šanci, protože jsem po nějaké chvíli usnula, i když bylo teprve dopoledne. Probudilo mě až, když do pokoje vstoupil Ethan s jeho obvyklým úšklebkem.

Co zase chce?

„Ale, ale... vy se tu válíte a já mám tak skvělý nápad, takže vstávat! Rozhodl jsem se vás, co tady zůstáváte zabavit tréninky. No a protože odjel Thedor, tak jsem si od Marii ukradl Tima a vy dva teď trénujete spolu, semnou. Tak převléct a za 5 minut nástup u dveří, jdeme na led."

„Na led?" Zakvičela jsem nadšením! „Nemám brusle." Posmutněla jsem. „Zařízeno." Usmál se dříve, než odešel.

„Timeee!" Křičela jsem jako smyslů zbavená. „Jdeme bruslit."

„Už se nemůžu dočkat." Sdílel mé nadšení v trochu menším měřítku.

...

„Jak dlouho jsem vlastně spala," ptala jsem se v šatně sportovní haly, která se na zimu zamrazovala a stávala ledovou plochou Hastings. „Spala jsi tak 2 hodiny, ale chápu tě, nejsi na nějaké párty." Usmál se na mě mile.

Nastoupili jsme na led a hned po chvíli jsem usoudila, že mi to po pár letech už moc nejde, měla bych na sobě zase zapracovat. Za to Ethan, který si také obul brusle, a Timon jezdili jak profesionální hokejisté. Nejdřív jsem zkoušela zvyšovat a snižovat rychlost a pomalu se do toho dostávala. Přibruslil ke mně Ethan a dal mi jednu ruku na bok a stoupl si jakoby za mě. Druhou mi naznačoval, co dělat a takhle mi pomáhal se do toho zase dostat. Byl mi poměrně blízko a myslím, že oba jsme si to dost dobře uvědomili. Pak mě chytl za ruku a ukazoval mi, jak překřížit nohy pro dosažení lehčího pohybu na bruslích. Timon někde sehnal 2 hokejky a tak mi jednu podal a místo puku položil na ledovou plochu nějaký gumový míček, začali jsme si nahrávat a já si tak procvičovala pohyb po ploše. Pak jsem hokejku podala Ethanovi ten si s Timem zahrál jeden na jednoho hokej. Já dělala roztleskávačku a povzbuzovala vždy toho, komu se dařilo líp. Ani jsem si neuvědomila a byl za námi celý dlouhý den.

Domů jsme šli za tmy a já měla obrovský hlad. Timon se někam v domě ztratil a já zůstala v kuchyni s Ethanem sama. Chtěla jsem s jídlem odejít do pokoje, ale nekoukala jsem na cestu a nohou jsem zavadila o nohu židle. Naštěstí to nebyla tvrdá podlaha, kam dopadlo mé tělo. Byla to Ethanova náruč, která mě vytáhla na nohy a zároveň postavila tak, že jsem se teď tělem opírala o to jeho a jeho dech mě šimral na tvářích. Nevím, co to do mě vjelo a já se přiblížila k němu. Nevím, co to vjelo do něj ale on se přiblížil natolik, že se jeho rty spojili s mými a chvíli si společně hráli nějakou ďábelskou hru. Pak jsme se od sebe vzdálili a on ode mě odskočil a řekl to.

„Ne! Ne! Ty jsi ještě malá holka, jsi jen školačka, tohle se nemělo stát."

×Moodyna×

Run of Dream (CZ)- Prochází ÚpravamiKde žijí příběhy. Začni objevovat