×15×

339 21 0
                                    


×Ahoj, další díl je po týdnu tady <3 Prosím o zpětnou vazbu, ale to už znáte :)×

... Maledivy 07.07.2016...

„Dáš si kakao nebo čaj?" Zeptala se mě Adriana.

Adriana je asistentka mého otce. Je to moc fajn paní, ale její angličtina je hnus, ani česky neumí. S tátem se před ní bavíme anglicky, ale v soukromí se bavíme česky. Ona se s tátem i semnou  dorozumívá španělsky, protože je to tak nejlepší. A dost s jazyky... je to takový začarovaný kruh.

S otcem jsme už týden na Maledivách a je to tu krásné. Natáčí tu nějaký film o páru, který ztroskotal, a oni se pak zamilovali a každý ví, jak to dopadne... Jeho herci jsou moc fajn a Maledivy jsou krásné. My jsme tedy konkrétně na ostrově Vadhoo, kde je to moře s těmi světélkujícími mikroorganismy. Miluju noční procházky po pláži. Představuji si, že tu jsem s Oscarem a je mi nádherně!

Jeden z tátových herců, kterému je 18, takže stejně jako pár lidem z týmu, se jmenuje Oliver. S Oliverem se tu bavím snad nejvíc. Hodně mi připomíná Kevina, ale nemá zelené vlasy. Má tmavé vlasy i oči. Celkově je opálený a poměrně vysoký. Rád si povídá a sportuje. Často sportujeme spolu. Pomáhá mi nemyslet na Marka a ani se mi tolik nestýská po Oscarovy a jeho dokonalosti...

„Kakao." Odpovím konečně Adrianě.

Kakao si sebou beru na pláž, kde už na mě čeká Oliver v černých kraťasech, bez trika. V ruce drží kelímek s neznámou tekutinou, ale předpokládám, že to bude kakao. Je to naše tradice.

Jdeme na naše obvyklé místo pozorování té krásy.

Sedíme a popíjíme horká kakaa. Mňam! Najednou se na mě Oliver otočí s nečekanou otázkou. „Jaké to je s někým chodit?"

Nadzvedla jsem tázavě obočí a hledala v jeho pohledu, co by chtěl slyšet. Vypadal jako by si myslel, že mu řeknu větu, co mu změní život od základu.

Začala jsem se nad tou otázkou trochu zamýšlet. Před očima se mi objevily Oscarovy rty a oči. Začala jsem se zase ztrácet v myšlenkách o jeho osobnosti.

„Máš pocit jako by tě ten druhý doplňoval. Před očima máš neustále jeho obličej a chceš ho mít u sebe, protože bez něj ti něco chybí. Jsi při vzpomínce na něj vysmátý jako sluníčko a nejde to potlačit. Když slyšíš hlas toho druhého, nedokážeš vnímat. Ale proč ti to vykládám... ty jako lamač dívčích srdcí to musíš znát."

Nervózně se zasmál a poškrábal se na zátylku.

Podívala jsem se na něj a on jen tupě koukal do země. Co to má znamenat?!

„Co to má znamenat?" Zopakovala jsem svou myšlenku.

Ještě jsem na jeho opálené tváři nespatřila ruměnce, ale teď byl narudlý jako rajčátko. „Já nikoho nikdy neměl." Zašeptal téměř neslyšitelně.

Moje obočí vyletělo do vzduchu a téměř tam udělalo salto. „Cože?" Vyjekla jsem.

„Zavři tu pusu nebo ti tam vletí moucha" Zašklebil se na mě. „Chceš snad říct, že Oliver, tento Oliver, co tu přede mnou právě sedí, nikdy nikoho neměl?" Zase jsem nechala svou pusu dokořán, aby můj údiv měl možnost opustit mé tělo.

„Když ti každý den píše miliony fanynek, že tě milují, ale nikdo tě ani nezná, tak je to těžké."

„Ty chudáčku..." Řekla jsem škodolibě, ale hned jsem se na něj podívala a snažila se naznačit, ať to nebere vážně.

„takže čekáš na pravou lásku, jo?"

„Jop." Přikývl už veseleji.

Povídali jsme si ještě chvíli, ale potom jsem začala zívat a Oliver usoudil, že Mayinka půjde spinuškat.

... Maledivy 31.07.2016...

„Sbaleno, frajerko?"

„jasně taťuldo." Odpověděla jsem tátovi a laškovně ho šťouchla zadkem do boku. Pobaveně se mi smál a poslal mě rozloučit se s Oliverem a Juliet. Juliet je moje sestřenice. Nemáme se moc v lásce. Vzájemně si děláme hnusárny, ale když jde o rodinou akci, přetrpíme to. Bohužel tady jsem s ní strávila 4 dny. Přijela, protože její otec nevěří, že by jejich dům byl v pořádku, kdyby ji tam nechali samotnou, takže ji hodil na krk mému otci, svému bratrovi.

Konečně jsem je našla. Oliver seděl a znuděně koukal do prázdna. Juliet do něj něco valila a zřejmě měla pocit, že jí věnuje naprostou pozornost. Uchechtla jsem se nad její naivitou a rozběhla se k Oliverovi. Obejmula jsem ho medvědím objetím a on mi ho vrátil se stejným zápalem. Juliet jsem jen kývla na pozdrav a naposledy jsem jim zamávala. Přišla jsem k soukromému letadlu mého otce. Frčíme zpátky za Oscarem...

×Moodyna×

Run of Dream (CZ)- Prochází ÚpravamiKde žijí příběhy. Začni objevovat