×Ahoj, dnešní díl bude hlavně o fotkách a ke každé z nich kratší příběh, takže se nezlobte, že nebudou žádné hluboké zápletky, ale je to prostě shrnutí Mayiného léta.× :)
ps. chtěla bych vědět, jak se vám líbí tato vzpomínková kapitola :) !Kratší!
...
„Pojeď sem." Zavolá na mě Oskí.
Dojedu na svém skatu k němu a koukám na něj jako na blázna, proč kouká do trávy?
„Co tam máš?" podívám se po něm a on jen ukáže zpátky do trávy, kde OPRAVDU nic není.
„Hm?" Zabručím k němu. Jen mi znova ukáže znova prstem do trávy. Hledám a ze všech sil se snažím, ale NIC nevidím.
„Co tam propána vi-.." Zaseknu se uprostřed věty, když vidím, jak stojí a s úsměvem před sebou drží bílou růži.
„Kde si ji vzal?" Řeknu s jiskřičkami v očích.
„Kouzlo..." Pošeptá mi do ucha, když ho obejmu.
„...Osobnosti." Pošeptám mu nazpět já.
Zasměje se a přitáhne si mě ještě blíž. Koukáme na sebe a já si uvědomuji, jak moc ho mám ráda. Ano, mám ho ráda. Je to zvláštní...
Jsem z něj zmatená, co to semnou ten fešák dělá!?! Fešák? Ano, je opravdu pohledný, roztomilý a trochu sexy...
Panebože! Na co myslím?! Já jsem se už zbláznila. Jsem blázen!
„Nad čím přemýšlíš?"
„Co? Nic... Já jenom. Ne, nic." Řeknu a nervózně se zasměji.
Pohladí mě po tváři a do druhé ruky chytne skateboard. Já chytím ten svůj a ruku v ruce jdeme domů.
... den před začátkem školního roku...
„Podej mi ty další fotky, prcku." Zavolal na mě můj úžasný Oscar.
„Neříkej mi prcku." Přecedila jsem skrz zuby.
„Nezlob se." Vstal z koberce jeho pokoje a dosel ke mně. Podala jsem mu do ruky poslední hromádku fotek, které jsme si nechali vyvolat. Dal mi omluvnou pusu na tvář, i když jsem mu už dávno odpustila.
Posadili jsme se zpátky na koberec a já popisovala zbytek fotek, mezitím, co Oscar bude ty popsané skládat do menšího alba s názvem Léto 2K16.
Vždy jsem si na vzpomínky potrpěla, takže fotek mám vždy hodně a miluji, když si je pak můžu prohlédnout. Navíc tohle léto bylo naprosto úžasný, hlavně ta druhá část. Moje léto by se dalo popsat 5 slovy. Smích. Focení. Soundie. Vanesa. Oscar.
hm... Podívám se na fotku, kterou právě popisuji...
ČTEŠ
Run of Dream (CZ)- Prochází Úpravami
Dla nastolatków1. díl, fiktivní příběh atletky Cover by NE/ON