× Díl pro dnešního oslavence .... Všechno nejlepší Míšulko <3 ×
...
„Theodore! Ty jsi ten největší idiot, kterého kdy svět poznal!" Křičela Soundie, když jí ten blázen plácl sněhovou kouli přímo mezi oči. Smála jsem se na celé kolo a přidala se ke mně i Vanessa a Theodor, Ben a Kevin. Byl pátek a to znamená, že máme odpočinkový režim. Já a Theodor už týden žijeme podle přesně napsaných sportovních pravidel a je to k zbláznění, ale jsme na to 2 a máme všechny kolem nás a ti nás podporují.
Říkáte si, co může být těžkého na sportovním životním stylu? Já vám to povím!
Musím každé ráno vstávat o hodinu dříve než předtím, abych došla do parku a uběhla tam každé ráno 3 kilometry jako ranní rozcvičku. Rozcvičku musím zapít tím nejhnusnějším sójovým nápojem. Potom jsem do programu zařadila vyhýbání se ve škole Oscarovi. S tím mi naštěstí pomáhají všichni kamarádi včetně těch nových. Novými přáteli myslím Seana [Šo:na] a Dava [Dejva] jsou to ti fotbalisti, které jsem poznala minulý týden, a jsou opravdu fajn. Po výuce máme nabalené obědy, které obsahují zeleninu dělanou pokaždé jiným a děsivějším způsobem. Po škole musím vždy s Theem spíchat na trénink. Ten zahrnuje protahování, sprinty, běhy na dálku, atletickou abecedu, skákání do všech směrů, překážky a dokonce někdy i plavání, které ze srdce nenávidím. Domů docházíme kolem 20:30 naprosto zřízení a dostaneme vodu a proteinovou tyčinku. Jdeme se vysprchovat a pak odpadneme do postele a ráno se probudíme a víte co? Stále máme dost energie. Sice se to zdá hrozný, je to hrozný, ale neničí nás to fyzicky. Jen psychicky, z toho jsem ještě nesvá.
Naštěstí tu máme pátky, které nám vyhradily jako odpočinkové dny. Byla jsem za to opravdu vděčná, protože bych se z toho jinak zcvokla. Naši skvělí kamarádi nás tedy vytáhli ven, protože včera začalo sněžit, ano opravdu sněžilo! Napadly sice jen 3 centimetry sněhu, ale my z toho byli nadšení! Kevin svolal hned Bena, Soundie, Vanessu a vytáhli nás ven. Jsme tu už asi hodinu a chováme se jako 7-letí prcci.
„Slečno Mayo, mohu vás pozvat na tanec?" Podíval se na mě Kevin. Zasmála jsem se, ale chytla jsem jeho ruku a druhou položila na jeho paži. On mě položil volnou ruku na pas a prudce zatočil. Chvilku jsme se jen tak houpali a smáli, ale najednou mi podjela noha a tím jsem podrazila nohy Kevinovi. Neudrželi jsme rovnováhu a spadli na zem jako dvě hrušky. Měla jsem ten sníh ve vlasech, v obličeji i v oblečení, ale byla jsem šťastná! Měla jsem tu kamarády a byla to sranda. Zvedli jsme se a doběhla ke mně Vanessa, že se musíme vyfotit.
Začali jsme se tedy fotit a z normálních skupinových fotek se staly bláznivé fotografie s šílenou kvalitou, a tak jsme to vzdali.
Byla zima.
Cítila jsem to v každičkém nervu svého těla. Všimla jsem si, že i Soundie se už trochu třese. Byl čas na to, abychom šli domů. Rozloučili jsme se s Van a šli. Vedle mě šel po jedné straně Theodor a na druhé jsem se opírala o Kevina, který měl ležérně položenou ruku na mých ramenech. Užívala jsem si, že mi je někdo blízko. Cosi mi chybělo, když jsem se nemohla schoulit do náruče Oscara. Jeho náruč mě vždy vnesla do mého vlastního vysněného světa, kde se i mé nejdivočejší sny staly skutečností. Jenže tento svět se zhroutil spolu s mými city k Oscarovi. Neviděla jsem v něm více než ubožáka s dokonalým úsměvem, vlasy a hlavně úžasným tělem.
„Mayo?" Probudil mě z toho transu Kevin.
„Ano?"
„Co říkáš na to, co říkala Soundie?"
ČTEŠ
Run of Dream (CZ)- Prochází Úpravami
Ficção Adolescente1. díl, fiktivní příběh atletky Cover by NE/ON