×39×

167 9 0
                                    



Ale, Ale, co to vidím." Zarazil mě vysmívajícíse hlas. To snad ne!

...

Ethan osobně. No to je skvělé! „Co chceš?" Zavrčela jsem nepřátelsky, abych mu vyjádřila tu největší nenáklonnost, kterou ze sebe dokážu vysoukat.

„Věděl jsem, že není těžké si tě získat, ale ty jsi ještě tak naivní, že se zase vracíš k tomu srá*ovi?" Vysmíval se mi dále a z očí mu jakoby šlehaly blesky. Popadla mě zase šílená zlost. „To ty! Ty seš ten nejubožejší ha*zl pod sluncem, takže bych se k tomu, co já dělám, nevyjadřovala." Zašeptala jsem tak, abych nerušila noční klid, ale aby mi moc dobře rozuměl. Začal být už spíše víc naštvaný než škádlivý. „Ty seš jen malá dě*ka, která se začíná nudit, protože chlapečci u nás v týmu chtějí vztah a ty na to prostě nejsi. Radši běháš po ko*otech a taháš se s každou nickou." Drtil slova mezi zuby a zněl by i hrozivě. Kdybych nebyla tak šíleně naštvaná, možná bych se ho i bála. „Máš možná pravdu! Tahala jsem se s tebou, a jak to dopadlo? No, happy end to rozhodně nebyl! Myslela jsem si, že po tom všem seš normální milej kluk, ale seš jen další egoistický ho*ado. Je mi tě vlastně docela líto." A sopka vybuchla, otočil se a praštil do stěny, omítka z toho místa opadala a on odešel.

Potřebovala jsem obejmout, ale Theodor v pokoji nebyl, tak jsem šla k druhé posteli v tom pokoji a probudila Tima. Nevím, co to do mě zase vjelo, ale potřebovala jsem to. Probudil se a ihned se na mě usmál. „Copak?" Zeptal se a se zájmem na mě hleděl. Vrhla jsem se mu kolem krku a on si mě přitáhl ještě blíž. „Ethan je idiot." Najednou ztuhnul a odtáhl se. Mračil se vypadal docela nabručeně. „To sis za mnou přišla vylít srdíčko, a pak se po něm zase budeš plazit?" Zeptal se znechuceně a to mě donutilo vyvalit oči.

„Já se po něm nikdy neplazila." Bránila jsem se ihned a on na mě hodil ještě vražednější pohled. „Nejsem úplně blbej, dal jsem si 5 a 5 dohromady. Trénuje tě, tahá před závodem bokem, chodíš pryč a on také není k nalezení, a to jak si tě poslední týden tahá na kobereček?... Je mi to jasný!" Zavrčel na mě.

Zvedla jsem se k odchodu, protože jsem už nebyla jen naštvaná, ale i zklamaná. „To ani nic neřekneš?" Zavolal, ještě než jsem opustila pokoj. Naposledy jsem se otočila. „Vždyť sis udělal hypotézu, pravda tě nezajímá!" Zabouchla jsem za sebou dveře a praštila sebou k sobě do postele.

...

Seděla jsem ve své lavici společně s Theodorem, znuděně jsem si hlavu podepřela dlaní a podívala se po Theovi. „Už se tím netrap, promluvím s ním." Ano, svěřila jsem se mu. Byl to můj nejbližší kamarád a rozhodla jsem se, že aspoň před ním nic už tajit nebudu.

Zezadu ke mně přiletěl poskládaný papírek. Rozhlídla jsem si po třídě, ale každý se věnoval svému, tak jsem ho rozbalila a trochu nahrabaně tam stálo:

„Sluníčko, co bys řekla na to, že bys šla po škole ke mně? Potřebuji tvou společnost. O."

„Osky, já mám trénink."

„Nemáš. Zjistil jsem si to. :*"

„Ty jeden! Dobře... Půjdu ráda. :)"

„Super!"

Papírek létal třídou a Theodor se vždy na Oskara zamračil, když mi ho poslal znovu. O přestávce mě Theo vzal stranou a dal mi přednášku o bezpečném osobním prostoru. Cítila jsem se jako při kázaní před prvním rande, ale nechala jsem ho, aby se vypovídal.

...

„Jdeme?" Nastavil mi rámě jako správný gentleman. Zachechtala jsem se mu, ale přijala nabídnutou paži. Šli jsme takhle ulicemi města a chvílemi mluvili o naprosto šílených věcech. Pak mě napadla jedna důležitá otázka.

„Nebudu tam tetě vadit?" Zvedl obočí v překvapení.

„Rozhodně ne, protože... Ona s bratrancem odjela k mým rodičům. Máme dům pro sebe."

„Jak to, že si nejel také?" „Je škola." „Aha, vlastně." Podrbala jsem se volnou rukou na zátylku.

Došli jsme k němu a já si odložila batoh, botky i kabát. Zůstala jsem tak pouze v bílých jeanách, černém krajkovaném crop topu a šedém svetru. Šli jsme k němu do pokoje a on skočil do kuchyně pro něco dobrého. Vrátil se s gumídky a džusem. On věděl, jak si mě získat.

Pojídali jsme gumídky, popíjeli džus a pouštěli jsme si písničky a povídali si o nich. Pak mě chytla hravá nálada a já se postavila a začala se kroutit do rytmu hudby. Vytáhla jsem Oskara také tancovat a on se smíchem motal kolem mě. Dost jsem se bavila, a když začala hrát velmi taneční písnička, zapojila jsem do tance i boky a Oskar mě chytil za ruku a otočil jako při velkém tanečním kousku. Smáli jsme se a už společně vymýšleli kroky pro párový tanec. Udělali jsme dva kroky stranou a pak jsem se prohnula dozadu, on mě pevně podržel a vyhodil zpět tak, že jsem se namísto vrácení na nohy ocitla v jeho spárech. Držel mě a já si nohy omotala kolem jeho pasu. Byli jsme do toho tak zažraní, že jsme nevnímali nic jiného. Odrazila jsem se od něj a pokračovala v naší taneční kreaci, ona samozřejmě nebyl pozadu. Zase mě dohnal a dal mi jednu ruku do pasu a druhou obalil moji drobnou dlaň. Ještě chvíli jsme míchali různé latinskoamerické tance a pak si šel Oskar zase sednout na jeho postel. Já však neskončila! Začala hrát písnička od Ariany Grande a tak jsem si stáhla přes hlavu svetr a hodila ho po Oskarovi, který ho se smíchem chytil a pozoroval to, co přišlo. Stala jsem se na chvíli Arianou a zpívala a tancovala jako na koncertě v O2 aréně.

„Měla bys to klidnit, nebo se neudržím." Pozoroval mě hladovým pohledem a na tváři mu pohrával přihlouplý úšklebek. Nějak jsem vycítila, že přesně to jsem chtěla, a tak jsem provokovala dál. Svými dosti nehlídanými pohyby jsem se dopracovala až k němu a posadila se mu na klín. Nahnula jsem se k němu a do ucha mu potichoučku pošeptala: „Nic ti nebrání." Chtěla jsem se zase zvednout, ale on mě stáhnul zpět a já se na něj překvapeně podívala. On udělal to, co slíbil, neudržel se. Já mu v tom nijak nebránila.

×Moodyna×

Run of Dream (CZ)- Prochází ÚpravamiKde žijí příběhy. Začni objevovat