"Budeš ještě dlouho hledět?" zeptala se otráveným tonem hlasu, když si setřela slzy z tváře.
Toshiro nečekal takovou ozvěnu za to, že ji vzbudil z noční můry. Prudce ji chytl za ruku a donutil ji, aby se posadila.
Neřekla ani slovo a jen ho zaskočeně sledovala.
"To budeš už furt taková?" zeptal se náhle a díval se ji upřeně do očí.
Zůstala sedět v šoku nad otázkou. Cítila, jak ji znovu zabolelo na hrudi. Nevědomky sepla ruce v pěst a zrak odvrátila k zemi. "Nech mě být měl by sis hledět své dívky". Zvedla se a šla k východu to, ale ucítila jeho pevné sevření okolo zápěstí.
"Neslyšel.....!". Nedořekla to a na tváři ucítila prudkou bolest od facky.
"Ty nejsi ta, kterou jsem zachránil! Která pro mě něco kdysi znamenala" řekl po chvilce a hned na to prošel okolo ní.
"Ani ty nejsi ten za kterého jsme tě kdysi považovala" zašeptala. Cítila neskutečnou úlevu v těle, když mu to konečně řekla. Věděla, že to slyšel, ale raději odešel za Hinamori.
"Bude lepší, když odejdu".
"Zase prcháš?" ozval se hlas v její hlavě.
Okamžitě se rozhlédla, ale nikdo okolo nebyl. "Je tu někdo?!" .
"Jak vidím, tak si se ani trochu nezměnila"
"Kdo si?!"
"Rychle zapomínáš, jak vidím"
"Ten hlas, znám ho......Tiburón!"
"Neříkej, že si přeci jen vzpomínáš na jméno své zanpakuto. Bylo na čase"
"Co chceš?!"
"Líbí se mi, že jdeš hned k jádru toho, proč jsem tě oslovil. Poslední dobou neustále útočíš bez toho aniž bys mě aktivovala a řekněme, že se začínám nudit"
"Jestli směřuješ k tomu, že mám začít chladnokrevně zabíjet, tak ses ozval mar..." nedořekla to a náhlá bolest hlavy ji srazila na kolena.
"Já mám jiný názor nezapomínej, že můžu ublížit i tobě"
"Parchante!"
"Opravdu si myslíš, že tě nechám si dělat, co chceš? Za koho mě máš nejsem tvoje hračka!"
Halibel se pokusila zvednout a bojovat proti bolesti, ale Tiburón zvýšil úroveň bolesti. Tím potlačil její vzdorovitost a začal ho nahrazovat strachem.
"Přestaň!"
Hlas v její hlavě se začal smát.
"Tier Hallibel jedna z nejmocnějších hollow Hueca munda tu teď klečí. Překrásný pohled. Všiml jsem si, že si stále v Soul societ nechci tě nijak poučovat, ale ty nejsi jako ni ty patříš mezi zrůdy. Nemůžeš být jako oni a taky nikdy nebudeš jako oni. Tvoje místo je na na konci, jakož to odpad společnosti, tak už otevři ty oči! Jsi hollow ne shinigami!".
"Drž hubu!"
Po tváři ji stekli kapky potu, které dopadli do písku. Zhluboka se nadechla a ulevilo se ji, když neslyšela už ten otravný hlas. Za pár minut, už se cítil v pořádku a lehla si zpět na místo, kde byla před tím.
Neustále uvažovala nad tím, co ji Tiburón řekl. Nemohla se jen tak odebrat a někoho zabít díky uvolnění reiatsu. Prokázala by jen neúctu k Soul societ. Nemohla využít své zanpakuto pokud by to nebylo nutné.
ČTEŠ
Touha nepřátel
Fiksi PenggemarHalibel bojovala proti Toshirovi ve férovém boji. Byla poslední, která ještě z Espady žila až do doby než se objevil Aizen, který se rozhodl, že tenhle boj dokončí sám. Dvěma tahy mečem a slovy "již tě nepotřebuji" pošle Halibel na smrt, ale co když...