19. Konec

136 9 1
                                    

Usmívala se a po tváři ji stékali slzy, když vytáhla své zanpakuto a to se zlomilo. Chvilku se udržela ještě na nohou a několika kroky došla přímo k Toshirovi. Z úst ji vytekl pramínek krve a zakrvácenou rukou ho pohladila po tváři kde mu nechala šmouhy. "O....Omlouvám se" vykoktala šeptem a její tělo začalo padat k zemi.

Probral se z šoku a prudce ji uchopil do náruče. "Tohle ne....tohle..." prudce položil ruku na její ránu a chtěl ji začít hojit, ale ucítil jak mu ji vzala do své a přes slzy se na něj usmívala.

"Už ne" šeptla a položila si hlavu na jeho hrud a sledovala západ slunce. Cítila, jak se celý chvěl, ale jen si začala broukat písničku, kterou ji naučila kdysi matka. Vraceli se ji všechny vzpomínky z dob, kdy byla smrtelník. 

"Takhle to přeci nesmí skončit!" křikl a díval se na ni. Všichni kapitáni, kteří se už vzchopili, tak udělali okolo nich kruh.

"Ba naopak.....takhle to skočit má" zašeptala a vykuckala krev, která pošpinila jeho kimono. 

"Ukázal....ukázal jsi mi, že je možní žít nádherný život, ale já sem nepatřím" oči se ji leskly a tělo ji čím dál více ochabovalo. 

"Patříš sem sakra! Neopouštěj mě!" vyjekl a položil ji na zem a viděl jak se okolo jejího těla tvořila kaluž krve.

Naposledy se koukla na jeho tvář a usmívala se, tak moc mu toužila říct, že ho miluje. Její oči se ale zavřeli a její tělo celé ochablo. Jediné co slyšela před její úplnou temnotou byl křik jejího jména, který se vzdaloval. 

Toshiro si natiskl její bezvládné tělo na své a hlasitě brečel. Všichni kapitáni sklopili hlavy k zemi.

Na další den byl pohřeb. Všichni oblečeni ve smuteční černé a za doprovodu deště uložili její urnu do rukou Toshira, který se koukl vděčně na všechny. Do hor se vydal ale jen on, Grommjow, Nel a Hinamori. 

Jakmile se dostali na samý vrchol, kde byli všude jen louky a krásná příroda, tak si klekl a urnu otevřel. Zhluboka se nadechl a po tváři mu stekli slzy. Hinamori mu položila ruku na rameno, aby dala najevo svůj soucit. 

"Tady ji bude nejlépe" šeptl a jakmile kolem nich zavál silný vítr tak popel vysypal. Grimmjow a Nel jen vše tiše sledovali. 

"Konečně volná bez žádných nepřátel, jak sis vždy přála". Na chvilku zavzpomínal na všechny ty časy, co spolu prožili. Vzpomněl si i na její úsměv a smích. Po tváři mu stékali slzy, ale tvářil se šťastně, jelikož věděl, že už ji nikdy nikdo neublíží a bude navždy volná. Navíc svoji smrt si určila ona. Uplynulo několik let, ale každý rok chodil Toshiro na vrch hor, kde uložil květiny. Nikdy na ni nezapomněl. 

Konec

Touha nepřátelKde žijí příběhy. Začni objevovat