Brook pov:
Am continuat sa o imping, in speranta ca voi reusi sa o dau jos de pe mine. Dar se tinea mult prea bine de marginile patului. Isi facea de cap...cu corpul meu! Nu e ca si cum nu mi-ar fi placut sau ceva, dar ea a fost tot timpul fricoasa si nu-i placea sa ne aratam afectiunea in public, pentru ca oamenii vor incepe sa ne arate cu degetul si sa ne critice. Dar nu si acum. Nu parea deloc deranjata de faptul ca eram intr-un spital si sansele erau mari ca cineva sa ne vada. I-am cuprins umerii si am incercat s-o despart de gatul meu. In zadar. Nu vrea nici in ruptul capului sa renunte.
- Faith! Inceteaza! O sa ne vada cineva! am tipat eu la ea.
Se prefacea ca nu ma aude. Si-a bagat mainile pe sub bluza mea si a inceput sa ma atinga. Am scos un geamat care a incurajat-o sa continue.
- Faith...Te rog. Gata! i-am apucat incheieturile si am privit-o in ochi. Avea o privire infricositoare.
- Nu. Eu vreau sa ma mai joc.
- Ne jucam acasa.i.
- Nu. Eu nu vreau acasa. Vreau aici. si m-a strans puternic de mijloc.
- Faith...Ahh!
In urmatoarea secunda s-a avantat deasupra mea. A inceput sa ma sarute, sa ma atinga...Recunosc, nu ma puteam impotrivii. Imi placea. Dar este prea periculos. Nu pot sa-mi asum riscul ca cineva sa ne vada. Am ridicat mana deasupra lui Faith si i-am tras o palma, mutandu-i privirea in partea cealalta a salonului.
- Cand iti spun sa incetezi, o faci! Ai inteles?!
Si-a intors incet capul, privindu-ma intr-un mod sadic si dezgustator. A ranjit si s-a apropiat, soptindu-mi la ureche.
- Iti promit ca o sa te fac sa platesti, papusa..
- Ce?
Nici n-am apucat sa termin, ca Faith a lesinat pe picioarele mele. Grozav. Ma musca de gat, ii trag o palma, ma ameninta si acum lesina. Fata asta nu e sanatoasa.
Am ridicat-o, tinand-o de brate si miscand-o. Si-a deschis ochii si m-a privit confuza. Aleluja!
- Ce..Ce s-a intamplat? a intrebat ea privind in jur. Brook...Unde suntem?
- Cum unde suntem? Suntem la spital! Tu mi-ai trimis SMS sa vin sa te iau de aici. Am scos mobilul si i-am aratat mesajul. Si-a cascat ochii mari si-a citit mesajul, dupa care si-a dus mana la cap.
- De ce suntem intr-un pat de spital?
- Dormeai pe scaun.Te-am pus pe pat, dar cand am vazut ca nu te trezesti am vrut sa ma duc sa chem pe cineva...Cand am vrut sa plec, m-ai prins de mana si m-ai tras inapoi.
- Si de ce sunt deasupra ta? Doamne, Brook! si s-a dat repede jos de pe mine.
- Asta as vrea sa stiu si eu. Ce te-a apucat?
- Dar ce-am facut?
- Nu-ti amintesti?
- Nu...
Faith nu mintea de data aceasta.
- Bine, atunci sa mergem acasa. am raspuns eu.
Faith a dat aprobator din cap. Am luat-o de mana si-am iesit din spital. Cand am ajuns acasa, Faith s-a aruncat direct in pat si-a adormit. In timp ce-mi schimbam hainele, o priveam. Imi era teama ca incidentul de la spital sa nu se repete. Poate ar fi trebuit s-o leg cu lanturi de pat, pentru orice eventualitate. Dar am preferat sa n-o fac. M-am bagat in pat si-am adormit.
* * *
Dimineata urmatoare, Faith nu era in pat. Am intins mana dupa telefon si m-am uitat la ceas. Era deja dupa-amiaza. Cum am putut dormii atat de mult?! Am sarit iute din pat, am luat un capot pe mine si-am coborat scarile in graba, cat pe ce sa ma impiedic si sa cad.
CITEȘTI
Victim Of Ecstasy
Ngẫu nhiênO dragoste puternica intre doua fete care lupta si incearca sa treaca peste orice obstacol pentru a rupe blestemul Diavolului.