Faith pov:
Mi-am deschis ochii, cand am auzit picaturi de ploaie lovind puternic geamul camerei noastre. M-am intors pe partea cealalta. Eu inca stateam cu capul sprijinit de pieptul lui Brook. Am cascat si m-am ridicat, acoperindu-mi corpul cu cearceaful. Priveam spre fereastra. Aveam o durere puternica de cap, iar sunetul ploii era din ce in ce mai iritant. Chiar daca sunt persoane calora le place sa asculte ploaia, mie nu-mi place. Da, ati auzit bine. NU-MI PLACE.
M-am ridicat din pat si m-am apropiat de fereastra. Am atins geamul, simtind fiori reci. Era furtuna afara. Am cascat si m-am intors, intrand in baie. Am dat drumul la apa si-am facut un dus revigorant. Am incercat sa diminuez durerea, masandu-mi tamplele. Pfff...Nu merge. La naiba. Trebuie sa iau o pastila. Imi iau sutienul si lenjeria din dantela negra pe mine si ies din baie, acoperindu-ma cu un capot.
Cand am iesit, am vazut ca Brook se trezise. Statea langa pervaz, fumand din tigara, cu cearceaful invaluit in jurul ei. Si-a intors privirea spre mine, si mi-a zambit cald. I-am zambit inapoi. M-am apucat sa strang hainele imprastiate pe jos, in urma nebuniei de seara trecuta.
- Ai fost minunata azi-noapte, iubito, mi-a spus ea, in timp ce continua sa traga din tigara si sa priveasca pe geam.
- Si tu la fel. am ranjit eu.
Dupa ce am terminat de adunat hainele si le-am pus intr-un cos, m-am hotarat sa schimb cearceafurile. Cand am luat cearceafurile din pat, am ramas un pic socata. In mijlocul patului era o pata alba. Nu stiam ce era.
- Brook, ce e asta? am intrebat eu cu juma de gura.
Brook s-a ridicat de pe pervarz si a venit langa mine, uitandu-se la cearceaf. Dupa cateva minute a inceput sa rada.
- De ce razi?! am intrebat-o eu, vrand sa aflu.
Deabia a putut sa se opreasca din ras ca sa imi raspunda. Nu inteleg. Ce era asa amuzant?
- Se pare ca ai avut un orgasm intarziat, a continuat ea in timp ce radea in hohote.
Pe loc am simtit cum deja rosesc. Ma simteam rusinata. Am luat repede toate cearceafurile si le-am bagat in masina de spalat. Brook a venit in spatele meu si m-a cuprins de mijloc, sarutandu-ma pe pbraz.
- Asta dovedeste ca am reusit sa te satisfac...a spus ea, in timp ce se lipea cu pieptul de spatele meu...Mi-ar placea daca ti-ai face un tatuaj cand vei implini 18 ani.
- Vreau. am raspuns eu rapid, fara sa stau sa ma mai gandesc.
M-am intors si m-a sarutat pe buze. M-am desparit cu greu de buzele ei si-am privit-o.
- Ma duc sa pregatesc micul dejun, bine?
- Mda. Dar nu mai avem oua si bacon. Ma duc sa cumpar ?
- Bine. am aprobat eu si am coborat jos, in bucatarie. Brook s-a imbracat si a coborat. Mi-a facut cu mana si a plecat, spunandu-mi ca se va intoarce repede.
Am ramas singura in casa. Am intrat in sufragerie si m-am tolanit toata pe canapea, incepand sa schimb posturile la televizor, in speranta ca voi gasi ceva interesant. Incepuse sa tune. Am inceput sa-mi fac griji pentru Brook si m-am rugat sa se intoarca mai repede acasa. Am tresarit cand am auzit telefonul fix, sunand. M-am ridicat de pe canapea si am ridicat receptorul.
- Alo, da? am intrebat eu un pic nesigura, fara sa stiu cine era la telefon.
- Faith?! Slava Domnului! Te sun de cateva ore incontinuu pe telefonul mobil. De ce nu raspunzi? mi-a raspuns o voce familiara.
- Mi-am schimbat numarul. Si de ce as fi nevoita sa-ti raspund tie sau tatei, dupa tot ce s-a intamplat? Acum ce este? De ce m-ai sunat? Vrei iar sa-mi spui ca am facut cea mai mare greseala a vietii mele, mama? am raspuns eu in sictir
- Fratele tau...
- Sam? Ce e cu Sam?
- Sam e..
- Mama, raspunde-mi! Ce a patit Sam? Este bine? Unde este?
- Vin-o la spital...
- Mama!!!
-....Abonatul vodafone nu este momentan disponibil. Va rugam sa reveniti.
CITEȘTI
Victim Of Ecstasy
RandomO dragoste puternica intre doua fete care lupta si incearca sa treaca peste orice obstacol pentru a rupe blestemul Diavolului.