Tizedik fejezet

4.5K 213 11
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amint felkeltem elvégeztem a reggeli rutinom, majd befontam a hajam és felöltöztem. Igazából nem tudtam, hogy megfelelek e a pom-pom lámyos feltételeknek, de nem is igazán érdekelt, így a sportcuccommal együtt levonultam a konyhába.

- Jó reggelt!

- Jó reggelt Kincsem, hogy aludtál?

- Fekve. - vontam meg a vállam, majd felkaptam az ebédem.

- Frappáns válasz kislányom, de mi lesz a reggelivel?

- Késésben vagyok, bocsi...- válaszoltam, de Apu olyan arcot vágott, mint akit épp akkor dobtam volna le egy tőrrel, így felkaptam egy gofrit és a szájamba vettem, majd egy érthetetlen sziasztok után elhagytam a házat. Amint kiléptem az ajtón Christoph is kiállt a motorjával, és bár az arca nem látszott a sisaktól, tudtam, hogy furán méreget.

- Mi az, kérsz? - engedtem ki a fogaim közül a gofrit.

- Na nézd csak a kukkoló kajával próbál lekenyerezni.

- Esetleg legofrizni, és egyébként sem kukkoltalak! - emeltem fel az állam és elindultam a suliba. Végig mögöttem jött, én meg csendben elfogyasztottam a gofrimat. Tudom gáz, de majd éhen haltam! Felkaptam a földről a deszkám, majd Christophra emeltem a tekintetem.

- Miért nem előztél ki?

- Úriember vagyok. - villantott rám egy mosolyt.

- Na ez még nem ugrott be. - forgattam a szemem és a szekrényemnél elintéztem pár dolgot.

***

- Rendben van hölgyeim, irány futni! Két kör! - állt a tesitanárunk stopperórával a kezében. Én még épp kötöttem a cipőm, mikor megfújta a sípját.

- Ms Hook ön nem akar elindulni?

- Csak egy pillanat Tanárnő! -nyújtóztam egy nagyot, és kifújtam a levegőt. A többiek már egy fél kör előnyre tettek szert, így hamar futásnak eredtem. Mélyen a gondolataimba merülve futottam, de azonnal visszazökkentem, mikor elhaladtam az évfolyamtársaim mellett. Már az elsők között jártam, és másfél kör után le is hagytam őket. Szárnyaltam és fantasztikus érzés volt. Elhagytam mindenkit és végül nekem csipogott legelőször az óra. Több méterrel később álltam meg, így vissza kellett sétálnom a lihegő embersereghez.

- Hm, Ms Hook, új iskola rekordot állított fel a lányok között. - mondta Ms Freez, én meg nagyokat pislogva meredtem rá, de a többiek is.

- Az lehetetlen! - csattant föl Layla.

- Mit érdekel ez téged, hisz szinte az összes órát végig ülöd? - néztem rá.

- Grrr, Ms Freez, szeretném újra megpróbálni! De ezúttal csak vele! - bökött felém, én meg felvont szemöldökkel meredtem rá.

Mielőtt megváltoztálWhere stories live. Discover now