Tizenharmadik Fejezet

4K 181 1
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egész délután, este, de még másnap reggel is Layla kijelentésén kattogtam. Christoph csak meg akar fektetni. Nem hihettem a lánynak, de mégis az a pár szó beitta magát a gondolataim szöveteibe. Idegesített. Ráadásul arra késztetett, hogy kerüljem el a fiút.

Az iskolában minden folyosón a diákok kutató szemei elől kellett menekülnöm. Sejthettem volna, hogy igen hamar el fog terjedni a hír arról, hogy drogos vagyok. Azonban még gondolni sem mertem arra, hogy hogy jutott el ez az információ mindenkihez egy nap alatt. Egyszerűen csak ijesztő volt a helyzet. De a hazugságok elől csak egy helyre tudtam menekülni (és nem, nem a női mosdóba), a Könyvtárba.

Befordultam az orosz irodalom polcai közé, de igen meglepett, amikor egy idegenbe ütköztem. Kissé hátra tántorodtam, de mielőtt eleshettem volna a fiú elkapta a kezem.

- Uh, kösz. - mondtam, amint újra két lábon álltam a földön. Meglepetésem a fiú rögtön el is engedte a kezemet.

- Nincs mit. - mondta én pedig gyorsan végigmértem. Magas, világos hajú, türkiz szemű és igen szemrevaló fiú állt előttem. Ő is engem méregetett.

- Bocsáss meg az előbbiért. Nem számítottam társaságra az orosz irodalomnál. - mosolyogtam rá.

- Ugyan. Öhm... A nevem Alexander McAdams. Új vagyok.- nyújtotta a kezét.

- Scarlet Hook, őslakos. - csaptam bele a tenyerébe.

- Örvendek Scarlet.

- Mondd mit keresel itt, ezen a részlegen? - tártam szét a karom.

- Az igazság az, hogy eltévedtem. - vakarta a fejét, mire éreztem, hogy a szám mosolyra szeretne húzódni.

- Igazán? És hova igyekeztél, mielőtt magába szippantott volna az irodalom?

- Tulajdonképpen egy terembe, de megláttam a könyvtárat és valahogy magához ragadott.

- Értem. - adtam hangot immár a jókedvemnek és halk nevetés tört utat az ajkaimon. - Milyen órád lesz?

- Öhm... Kémiám, de még óra előtt találkozom az igazgatóval.

- Ó, Mr Jefferson jó fej, amúgy elkísérhetlek, ha szeretnéd.

- Azt megköszönném. - mosolyodott el Alexander.

A rövid út alatt, melyet a könyvtár és az irodák között tettünk meg Alexander kérdéseire válaszolgattam. Sokat kérdezett, de nagyon értelmes fiú volt.

- Itt vagyunk. - mosolyogtam rá.

- Köszönöm, hogy elkísértél.

- Ugyan szívesen. - nevettem rá.

- Találkozunk még?

- Nem olyan hatalmas ez az iskola, így még bármi megeshet. - mondtam, mire a fiú felnevetett.

Mielőtt megváltoztálDonde viven las historias. Descúbrelo ahora