Tizennyolcadik fejezet

3.8K 161 9
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Nem érdekel Mr Jefferson! Ha kell végigcsinálom ugyanazt még egyszer, mert az én lányom nem ezt érdemli! - magyarázott dühösen Anyu. Az igazgatóiban ültünk. Apa bölcsen figyelt, Anya dühöngött én meg... Én meg csak ültem, mivel jelen esetben egyszerre voltam áldozat és tettes.

- Megértem Mrs Hook a felháborodását, de az tény, hogy Ms Hook sem teljesen tiszta az ügyben.

- Ne értsen félre Uram, nagyon jól tudom mit tett a lányom! De nem értem, hogy miért tűri el az igazgatóság ezt a fajta bánásmódot?

- Kérem Ms Hook, várjon odakint! - fordult felém az igazgató és egy apró mosoly suhant át az arcán. Anyura néztem, mire ő csak bólintott és már ki is rohantam a helyiségből.

Leültem az irodák előtti kényelmetlen székek egyikére és figyeltem a hazafele tartó diákokat. Írnom kéne egy könyvet azzal a címmel, Hogyan csesszük el mindent két hét alatt?. Mert igen. Két hét alatt történt minden. Elvesztettem egy fiút, akit szerettem, a jó hírnevem és Alexandert. De ami a legrosszabb, hogy fogalmam sem volt, hogy fogom megoldani. Amint csendben üldögéltem kinyílt az ajtó és a szüleim léptek ki rajta.

- Scarlet indulunk. - szólt keményem Anyu. Nem hallottam ilyen keményen beszélni azóta, hogy kivett a régi sulimból. A hazaút kínos hallgatásban merült ki, majd amint beléptünk az otthonunkba Apu felküldött a szobámba. Igazából nem mintha szobafogságot kaptam volna, inkább próbált kimenteni.

Egész késő estig nem merészkedtem elő. Valószínűnek tartottam, hogy elaludtam, mivel hajnali fél egykor támolyogtam le a konyhába. Hallottam, hogy van ott valaki, majd meg is pillantottam.

- Anyu? - szóltam halkan, mire anya hunyorogva nézett fel rám. Sokáig nem mondott semmit, de végül elém tolt egy bögre tejszínhabos kakaót. Hálásan néztem rá.

- Tudtam, hogy fel fogsz kelni. - sóhajtott mélyet, majd belekortyolt a saját bögréjébe. Nem válaszoltam rögtön, de végül a szemébe néztem.

- Anya, nagyon sajnálok... mindent.

- Hjaj, Scarlet én csak nem értelek. Nem kommunikáltál velünk. Ha előbb elmondod, hogy mi van az iskolában, segíthettünk volna. Miért nem szóltál?

- Nem tudtam szólni. Mindig olyan elfoglaltak voltatok, és én csak nem akartam elrontani a hangulatotokat.

- Ó Kicsikém! Úgy sajnálom! Ha több időt töltöttünk volna veled...

- Anya! Ez nem a ti hibátok. Én hoztam rossz döntéseket. És sajnálom, hogy ismét ilyen helyzetbe hoztalak. Egyszerűen csak mindig kilógok.

- Édesem! Te vagy a legkülönlegesebb lány, akit valaha is ismertem. Ne kérj azért bocsánatot, mert más vagy! Legyél büszke magadra, de a hajadat talán mégsem kellett volna... - vágott egy grimaszt Anyu, mire felnevettem. - A régi iskoládban bántottak, itt is bántanak, szeretnéd, ha...

Mielőtt megváltoztálWhere stories live. Discover now