heei ,
Da har jeg skrevet en del til. Jeg tror nok det blir den siste i dag.
Vi går ned trappen og inn i stuen. Jeg merker at nervene kryper rundt i kroppen min. Vi setter oss den på to manns sofaen. "Jo det vi ville snakke med dere om er....."
"Jo det vi vill snakke med dere om er litt alvorlig" starter mamma. Jeg ser på dem alle og lurer på hva de skal si. OMG de skal vell ikke ha sex prat eller noe sånt. For da blir dette utrolig kleint. Jeg ser bort på Robin som er litt skremt ut. "Vi vill ikke at dere skal gå for fort fram i forholdet deres" sier pappa og ser ifra Robin og bort på meg. Jeg bare nikker. Ingen av oss svarer. Vi bare nikker. "Dere skjønner, Vi vill at dere skal føle dere komfortable med alt dere gjør" sier moren til Robin. Okay dette begynner å bli kleint. Jeg merker at jeg blir helt varm i annsiktet. Jeg ser bort på Robin som er helt rød i annsiktet selv. "Har dere hatt ..dere vet..mhm sex?" spør moren i annsiktet. Okay dette ble netopp 10 millioner ganger pineligere. Jeg kan egentlig ikke tro ordene som kom ut av munnen hennes. "NEI" svarer vi begge i kor. "Er dere helt ærlige nå?" spørr pappa og ser på meg strengt. "JA, Vi har aldri gjort det sier jeg og ser irritert på han. "Stoler du ikke på meg eller no" spørr jeg han. "Jo jeg stoler på deg. Men jeg vill bare være helt sikker jenta mi" sier han og ser på meg. Robin stryker meg på ryggen for å roe meg ned. Funker gjør det også. Jeg ser bort på han og smiler. "Vell det var allt" sier moren til Robin, som tydeligvis skjønte at de hadde gått litt langt med spørsmålene. "D/N, vill du sove over her i helgen. Jeg og mamma skal bare besøke noen gamle slektninger" spørr mamma meg. "Hvis det er greit fot Natalie og Tom så" sier jeg og ser på dem. "Selvfølgelig, du er alltid velkommen her" sier Natalie og ser på meg. Jeg smiler pent til henne før jeg og Robin går opp på rommet hannes. Jeg setter meg i sengen hannes og ser ut vinduet. Det er rart hvordan været kan forandre seg ifra. Strålende sol til sprut regn.Mørket begynner å legge seg over nabolaget. Jeg merker at jeg også begynner å blir trøtt. Jeg sitter jo bare her mens Robin er i dusjen. Jeg setter meg i den gode stolen som er ved vinduet og studerer rengnet som faller selvsikkert ned i bakken. Det er så mye ha hate ved regnet. Men det er egentlig ganske vakkert også.
Jeg kjenner at noen legger armene sine rundt meg. Jeg snur meg rundt og ser Robin. Jeg reiser meg opp sånn at han kan sitte. Så setter jeg meg på fanget hannes. "hva ser du på" spør han og ser ut vinduet sammen med meg. "Reinet" svarer jeg og fortsetter og se på det. "Hvorfor det" spør han og stryker armen min. "Fordi det er så fasinerende og se hvordan det faller i bakken. Og det er egentlig ganske vakkert å se på hvordan det faller forbi lyset i gate lyktene" sier jeg og smiler. "Men det erikke like vakkert som deg" sier han og kysser meg på kinnet. Jeg klarer endelig å rive øynene mine ifra regnet og se ned på hanl. Jeg lener meg mot han og kysser han på de myke leppene hannes. "Jeg er glad i deg" sier jeg og kysser han igjen. "Jeg er glad i deg også" svarer han. Jeg ser ut vinduet igjen. Reinet på meg til å bli søvnig. Jeg merker at øye lokkene mine blir tyngre og tyngre. Jeg klarer til slutt ikke å holde øynene oppe. Jeg sovner stille i fanget til Robin i den gode stolen. Det siste jeg husker er han jeg blir løftet ifra stolen og bort til sengen. Jeg merker at Robin kysser meg på kinnet og sier "Jeg elsker deg"....
jeg vet at denne delen ble kort. Men jeg er litt trøtt og Jeg skal jo på skolen i morgen.
Tror du DN kommer til å spørre han om det hun hørte var riktig?
Hva synnes du
MERE(I MORGEN)???
ESTÁS LEYENDO
Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)
FanficDu blir overfalt på gaten og du sviner av, da kommer han Robin og redder deg mens du ligger der sovende (ned dompet/besvimt) neste dag vokner du opp i et lyst rom..... Hvis du vill finne ut om hva som skjer videre og om du faller for han Robin eller...