hei alle sammen
her er enda en del til dere. Kos deg.
Flyet lander endelig og vi er tilbake i Finnland. Vi får tak i all bagasjen og går mot bilen. Vi slipper av Robin hjemme oss han. Han har jo vært borte i en uke. Jeg går inn døren til huset våres. Da er vi tilbake til hverdagen. Jeg går opp på rommet med kofferten. Jeg legger meg ned på sengen. Jeg ser opp i taket og tenker på den fine ferien. Jeg merker at jeg er sliten. Jeg sovner egentlig ganske raskt.
Jeg våkner opp av stemmen til Elias. Jeg åpner øynene og ser at han står vedsiden av sengen min med tårer i øynene. <<Elias, hva er galt?>> sier jeg og ser på han. Jeg merker at jeg blir sikkelig bekymret. Jeg slår på lampen på nattbordet. <<Jeg hadde mareritt>> sier han og ser på meg. <<Vill du sove her>> sier jeg og smiler svakt til han. Han nikker og kryper under dynen sammen med meg. Jeg legger den ene aremen min rundt han sånn at han skal føle seg trygg. <<Sånn nå sover du trygt>> sier jeg og lukker igjen øynene. Jeg venter med å sove til jeg ser at Elias sover. Jeg hører at han puster tyngre som betyr at han sover. Jeg lukker igjen øynene. Jeg faller fort inn i drømme land igjen.
Jeg våkner neste morgen og ser at Elias er ute av sengen min. Jeg tar telefonen min som ligger på nattbordet og sjekker klokken, wow den er 12:46 jo. Jeg har virkelig sovet lenge. Jeg går inn på badet, tar av meg klærene og hopper inn i dusjen. Jeg lar der varme vannet renne nedover kroppen min. Jeg vasker meg og barbere leggene før jeg hopper ut av dusjen igjen. Jeg surrer et håndkle rundt kroppen. Jeg går bort til speilet og ser på meg selv. Jeg finner fram hår føneren som ligger i skuffen. Jeg begynner og føne håret mitt. Det tar sin tid før det blir sikkelig tørt. Jeg sminker meg med det jeg pleier og gjøre. Før jeg tar ut ledningen til hårføneren og putter i ledningen til rette tangen. Jeg retter håret mitt sånn at det blir glatt og fint. Jeg finner fram noen sommerlige klær.
Jeg går ned trappen og inn på kjøkkenet. Jeg finner fram noe enkelt som jeg kan spise. Jeg spiser bare en enken bolle med frokostblanding. Er ikke det beste jeg vet men, det funker. Jeg setter meg ned i stuen og ser om det er noe og se på tv-en. Men som vanelig så er det jo ingen ting å se. Jeg tar fram telefonen min og sender en melding til Robin, og spør om han vill finne på noe. Han svarte at han kom over om 15 minutter. Jeg sender samtidig en melding til mamma og spør hvor hun og alle de andre er. Hun svarer at hun er på sykehuset med Elias fordi de bare skal ha en vanelig rutine sjekk. Og at pappa er ute med noen venner ifra jobben. Jeg svarer bare <<Oki>>. Jeg hører at døren til huset åpner seg. Jeg gidder ikke å gå å sjekke for jeg vet at det er Robin. Han kommer gående inn i stuen. Nå vet dere at jeg er synsk også haha. Han setter seg ned vedsiden av meg i sofaen. Jeg kysser de myke leppene hannes. Dette kunne virkelig ikke bli bedre. Ingen ting kan ødelegge denne dagen her. Leppene våres beveger seg i takt med hverandre. Jeg setter meg oppå fanget hannes. Jeg har armene mine rundt nakken hannes, Han holder meg rundt livet. Dette kunne virkelig ikke bli bedre. For en herlig dag. Plutselig ringer telefonen min. Jeg ser bort på bordet og ser at det er mamma. Noe som betyr at jeg må svare. Jeg går irritert av fanget til Robin. Jeg svarer og hører at mamma er helt hysterisk.
Ja det var den delen det.... Med en spennende avsluttning.
Hva synnes du?
Hvorfor tror du moren til DN er så hysterisk
Mere???
ESTÁS LEYENDO
Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)
FanficDu blir overfalt på gaten og du sviner av, da kommer han Robin og redder deg mens du ligger der sovende (ned dompet/besvimt) neste dag vokner du opp i et lyst rom..... Hvis du vill finne ut om hva som skjer videre og om du faller for han Robin eller...