Del 24

83 0 0
                                    

Heei
Sorry hvis denne delen er litt rar. Eller hvis det er noen flere skrivefeil. Jeg skriver på ipoden. Men jeg håper dere liker denne delen.

----------------------

Det er som om jeg vet hva som har skjedd. De trenger ikke og si now. Utrykket på ansiktet til mamma og pappa sier alt. Jeg kjenner med en gang at tårene renner nedover ansiktet mitt. Jeg holder på å reise meg opp og løpe ut av rommet. Men jeg husker fort det jeg og pappa snakket om. Jeg skal ikke skyve alle unna med bare fordi jeg er lei meg. Mamma reiser seg opp og kommer mot meg. Hun setter seg ned p huk foran meg og sier << Vi skal komme oss igjennom dette sammen. Alt skal bli bra igjen jenta mi>> Jeg klemmer henne hardt. Jeg har aldri sett mamma på denne måten før. Jeg har aldri sett mamma gråte. Hun reiser seg opp og går bort til papoa igjen. Jeg ser opp på Robin. Han legger armene sine rundt meg og klemmer meg. Jeg er så glad for at jeg har han når jeg har det vanneskelig. En lege kommer inn i rommet. <om dere vill se han en siste gang så kan dere det nå>> sier hun med sympati i stemmen. Mamma ser bort på meg. Jeg gir henne et lite tegn på at det er greit. Vi går ut av rommet og nedover gangen. <kan jeg gå inn alene?>> spør jeg og ser på mamma. <<jeg synnes vartfall at du skal ta med deg Robin inn. Hvis det er greit for han>> sier hun og ser ifra meg til Robin. <<det kan jeg>> sier han og smiler svakt til mamma. Vi kommer fram til rommet der han ligger. Mamma og pappa går inn først. Jeh kjenner at nervene begynner å komme. Hvordan blir det og so farvell og se han for siste gang. Jeg vet at jeg bare må holde meg sterk.



Det er min og Robin sin tur til å gå inn. Nervene kommer igjen. Dette er virkelig den siste gangen jeg kommer til å se han. Vi kommer inn og ser han ligger på et bord. Han er blek og livløs. Jeg kjenner at tårene renner nedover kinnet mitt. Robin legger armen sin rundt meg og kysser meg på hodet. Jeg går bort til bordet. Jeg stryker han forsiltig på kinnet. Han er så kald. Jeg ser at tårene minne treffer han i pannen. Jeg lener meg ned og kysser han på pannen. <<Hade bra Elias, jeg elsker deg. Husk der >> sier jeg og ser en siste gang på han, før jeg går inn i armene til Robin og lar tårenne renne. Vi går stille ut av rommet.

Bil turen hjem var stille. Ingen snakket. Radioen spilte ikke en gang musikk. Nå ligger jeg i sengen sammen med Robin. Vi snakker ikke. Vi bare ligger her. Han fikler med hånden min. <<er du trøtt?>> spør han meg. Jeg ser på han og nikker. Jeg kryper så nerme han jeg kan. Jeg lukker øynene. Jeg merker at han stryker meg på armen. Han vet akuratt hva han skal gjøre i visse situasjoner. <<bare prøv og sove. Jeg sovner ikke før jeg vet helt sikkert at du sover>> sier hab og kysser meg på kinnet. Jec lukker øynene og sovner etter en stund.

-------------------------

Jeg vet at denne delen er kort. Men som jeg skrev øverst. Jef skrev denne på mobil

Hva synnes du?

Vill du ha mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Место, где живут истории. Откройте их для себя